אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג'ונקו הישראלית גייסה 25 מיליון דולר להרחבת המגוון האנושי בארגונים צוות עובדי ג'ונקו | צילום: ג'ונקו דייברסיטי

ג'ונקו הישראלית גייסה 25 מיליון דולר להרחבת המגוון האנושי בארגונים

החברה, שפיתחה פלטפורמה המקלה על גיוס עובדים מרקעים מגוונים, ו-57% מעובדיה הם נשים, גייסה עד כה 38 מיליון דולר. עוד בגיוסים: אופוס סקיוריטי, שהקימו יוצאי Siemplify, גייסה 10 מיליון דולר לאוטומציה של אבטחת סייבר בארגונים

13.09.2022, 16:00 | מאיר אורבך

הסטארט-אפ ג'ונקו (Joonko), שפיתח פלטפורמה המסייעת למעסיקים לגוון את כוח האדם בארגון, גייס 25 מיליון דולר בסבב B - מה שמביא את סך ההשקעה בחברה ל-38 מיליון דולר.

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי עילית רז, והמערכת שפיתחה מאפשרת למעסיקים גישה למאגר מועמדים שמשתייכים לקבוצות מיעוט. האלגוריתם הייחודי מזהה את הנתונים הדמוגרפיים של כל מועמד למשרה ומתאים בין קורות החיים שלהם לתיאור המשרה.

האוטומציה מאפשרת לחברות לגייס מתוך מאגר נרחב שכולל מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות, שעברו סינון ראשוני והם מתאימים מבחינת כישורים. המערכת מסייעת לחברות רבות שקבעו לעצמן מטרה להרחיב את הגיוון האנושי בארגון, אך לא מצליחות לעשות זאת בצורה אפקטיבית באמצעות כלי הגיוס המקובלים.ֿֿ

המאגר של ג'ונקו כולל 130 אלף מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות בשוק העבודה, כש-64% מהם מיועדים לתפקידי ניהול בינוניים או בכירים, ו-53% מהם בעלי רקע טכנולוגי. המודל העסקי של החברה מבוסס על מינוי קבוע, בניגוד לפלטפורמות אחרות שגובות על בסיס גיוס של מועמדים - מה שמאפשר ללקוחות ליהנות מגישה בלתי מוגבלת למאגר מועמדים.

ג'ונקו מעסיקה 45 עובדים, מתוכם 35 בישראל, כש-57% מתוכם נשים. בשנתיים האחרונות החברה רשמה צמיחה של 500% במכירות בהיקף של מיליוני דולרים. לחברה 150 לקוחות, ובהם אמריקן אקספרס, פייפאל, אדידס וקרוקס. חברות שהתחילו לעבוד עם הפלטפורמה רשמו עלייה ממוצעת של 25% במספר המועמדים מאוכלוסיות בתת-ייצוג, ושכרו אחד מתוך שישה מועמדים שבחנו.

סבב הגיוס נערך בהובלת Insight Partners ובהשתתפות Target Global והמשקיעים הקיימים Kapor Capital ו-Vertex Ventures. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס 25 עובדים נוספים עד סוף השנה ולהרחבת מרכז הפיתוח בישראל.

יוצאי Siemplify גייסו 10 מיליון דולר לחברת סייבר חדשה

חברת הסייבר אופוס סקיוריטי (Opus Security) גייסה 10 מיליון דולר בסבב סיד. החברה ממוקמת בתל אביב והגיוס הנוכחי יאפשר לה להרחיב את מרכז המחקר והפיתוח בישראל ולהתרחב בשוק האמריקאי. מייסדי החברה הם מני הר (מנכ"ל) ואור גבאי (סמנכ"ל טכנולוגיות), שהיו מראשוני העובדים בחברת Siemplify, שנרכשה על ידי Google בינואר 2022.

טכנולוגיות מתקדמות לאבטחת ענן יצרו מהפכה באופן זיהוי איומים ותקלות במערכי אבטחת המידע של ארגונים בענן, ואפשרו לצוותי הסקיוריטי לקבל נראות רחבה וידע מעמיק יותר בכל הנוגע לסיכונים הקיימים לארגון. עם זאת, זיהוי איומים אינו מספק בהיעדר פתרון ייעודי לניהול אוטומטי ומקיף של הטיפול באיומים הללו.

כיום ארגונים מתקשים למזער סיכונים בענן למרות המודעות המוגברת לקיומם. על ידי אינטגרציה מהירה עם שלל כלי אבטחת הענן שנמצאים בשימוש בארגון, הפלטפורמה של אופוס מנהלת את כלל תהליכי הטיפול באיומים המזוהים תוך חלוקת אחריות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים בארגון.

צוות עובדי אופוס סקיוריטי , צילום: עומר שטיין צוות עובדי אופוס סקיוריטי | צילום: עומר שטיין צוות עובדי אופוס סקיוריטי , צילום: עומר שטיין

"המעבר המואץ לענן העלה צורך אקוטי בפלטפורמה חדשה ושונה לניהול של האבטחה וטיפול באיומים בענן", אמר הר ל"כלכליסט", "כלומר פלטפורמה שמצמצמת את הסיכון לארגון ומאפשרת לצוותים למנף אוטומציה בענן תוך מדידת ההישגים בזמן אמת. יותר ויותר אנשים בארגון מעורבים בתהליכי הסקיוריטי, והם צריכים להיות מחוברים זה לזה ולעבוד ביחד כדי לצמצם את הסיכון".

סבב הגיוס נערך בהובלת קרן YL Ventures ובהשתתפות קרן Tiger Global ובכירים מתעשיית הסייבר העולמית, לרבות ג'ורג' קורץ (מייסד-שותף, מנכ"ל ונשיא Crowdstrike), אודי מוקדי (מייסד-שותף, יו"ר ומנכ"ל CyberArk), דן פלסטינה (לשעבר Head of Security Services ב-AWS), אוליבר פרידריכס (מייסד-שותף ומנכ"ל לשעבר ב-Phantom Cyber) ואלון כהן (מייסד-שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות לשעבר ב-Siemplify).



תגיות