אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בזכות הבינה המלאכותית: בוט שמספק תירוצים לאופנוענים בארה"ב בוט שיווקי לרוכבי אופנוע | צילום: shutterstock

בזכות הבינה המלאכותית: בוט שמספק תירוצים לאופנוענים בארה"ב

מה הקשר בין ביטוח, רוכבי אופנועים ובדיחות קרש?"חברת האינשורטק הישראלית VOOM השיקה בוט שיווקי המאפשר לרוכבי הדו-גלגלי בארה״ב לקבל את התירוץ המושלם להימנע מרכיבה ולחסוך על ביטוח האופנוע

23.08.2023, 09:23 | בשירות שיווקיסט

לא מעט כבר נכתב על נפלאות הבינה המלאכותית מאז הפציעה OpenAI עם ChatGPT, אך כמה מהלכים שיווקיים כחול-לבן אתם מכירים שעשו שימוש קריאטיבי, שאיננו מבוסס תמונות או וידאו?

חברת הסטארט-אפ VOOM Insurance, המתמחה במוצרי ביטוח תחבורה מבוססי שימוש בשוק האמריקאי, כמו ביטוח אופנועים מבוסס שימוש (Pay Per Mile), רתמה את תועלות הבינה המלאכותית, לטובת מהלך קריאייטיב שיווקי והשיקה "מחולל תירוצים" לרוכבי אופנועים בארה״ב שרוכבים בתדירות נמוכה.


צילום מסך צילום מסך צילום מסך


הכלי, שמאחוריו מסתתר קוד מבוסס מודל שפה של ChatGPT עם פרומטים המוסיפים לו סרקזם האופייני ל"Dad jokes", מספק לקהל היעד, רוכבי האופנועים, תירוצים יצירתיים, עוקצניים, משונים וביזאריים, לטובת שיתוף עם חבריהם לרכיבה. עם קבלת התירוץ, הרוכבים יכולים לשתף את התוצר עם חבריהם ולקבל הצעת מחיר לביטוח שמבוסס כאמור על שימוש בלבד וכך לשלם רק על הזמן שבו רכבו על הכביש.

הבוט שנוצר בחברה הינו תוצר של האקתון בינה מלאכותית שבו לקחו חלק כל המחלקות בחברה, שהתחרו על פתרונות יצירתיים לשימוש ב-ChatGPT. במסגרת המיזם, מנהל מוצר ביטוח התעופה בחברה, אמיתי בונה, ומנהל מחלקת השיווק, אמיר שניידר, השתעשעו ברעיון של המרת מחולל ״בדיחות אבא״ שיצר שניידר, לטובת מהלך שיווקי יצירתי בעולמות האופנועים, ומכאן יצאו למסע בנבכי הקוד של ChatGPT, ללא כל ידע מוקדם בקוד.

בזכות הקלות והפשטות של ממשק המשתמש של ChatGPT, הצליחו בחברה לייצר סביבת קוד המתאימה את התשובה לנושא המהווה את הבסיס לתירוץ, עם שימוש בפרומטים שהגדירו את הטון העוקצני והסרקסטי של מחולל התירוצים.

"זו הייתה ההזדמנות שלנו לחוות עד כמה מחלקת השיווק ומחלקת הפרודקט יכולים לרתום את סביבת הבינה

המלאכותית וליצור תוצר מאפס, ללא ידע מוקדם בסביבת קוד", כך לדברי שניידר על התוצר הקריאטיבי

שנוצר.

בונה הוסיף: "מאז שנחשפנו לעולמות הבינה המלאכותית, זה הפך להיות התחביב שלי ואני מנסה, מתנסה ויוצר בכל הכלים האפשריים העומדים לרשותי. הכלים הללו הפכו לכלי עבודה וזה הפך למעבדה שלי להתנסות מקצועית והמעשית שלי בסביבת העבודה".

את מחולל התירוצים מתכננת החברה להשיק בימים הקרובים בפלטפורמות המדיה של האופנוענים, תוך שיתוף פעולה עם מובילי דעת קהל, והמטרה היא להמשיך לעשות שימוש יצירתי בכלי הבינה המלאכותית במסגרת העבודה השוטפת, גם במוצרי החברה הנוספים כגון ביטוח מטוסים ורחפנים מסחריים.


תגיות