אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל סכסוך עסקי: אושר עד הסירה את מוצרי יוניליוור מהמדפים אושר עד | עמית שעל

בגלל סכסוך עסקי: אושר עד הסירה את מוצרי יוניליוור מהמדפים

רשת השיווק טענה כי הסירה את המוצרים לאחר שיוניליוור העלתה מחירים - אך זו האחרונה מכחישה; ככל הנראה, הצעד ננקט בשל סכסוך בין החברות על תנאי הסחר

31.07.2022, 19:18 | נורית קדוש

בזמן ששופרסל וקמעונאים נוספים נאבקים בהעלאת המחירים של דיפלומט, פותחת אושר עד במאבק מול יוניליוור. הרשת הסירה את מוצרי החברה מהחנויות ופרסמה שלטים על מדפי החנויות בהם אמורים להיות מוצבים מוצרי יוניליוור והודיעה ללקוחות כי מאחר שהחברה העלתה מחירים, היא חדלה לקנות ממנה.

"תאגיד יוניליוור המשווק את מותגי תלמה, קנור, בייגל בייגל, בדין, פינוק, דאב ועוד, ייקר את מוצריו ביחס למחירי המוצרים המתחרים ברמתם ובאיכותם. לאור זאת, החלטנו בשלב זה להמנע מלהציגם למכירה", נכתב.

ואולם מיוניליוור נמסר כי "טענה זו אינה נכונה". ככל הידוע, ביוניליוור לא העלו מחירים ונראה כי מדובר בסכסוך עסקי הנוגע לתנאי סחר וסירובה של החברה לשפר את תנאי הסחר לאושר עד. מיוניליוור נמסר בהקשר זה: "איננו מתייחסים להסכמים המסחריים עם לקוחותינו".

מהלך דומה נעשה לפני 6 שנים על ידי שופרסל שבשל סכסוך מסחרי הפסיקה לרכוש את מוצרי יוניליוור ועדכנה את הצרכנים בכך במודעות על המדפים.

הסכסוך גבה מחיר כבד מיונליוור שאיבדה מכירות בהיקף משמעותי והסתיים בשיפור תנאי הרשת כעבור כחודשיים. במקרה הנוכחי לא ברור מדוע אושר עד הסתכסכה עם יוניליוור שנמנעה להעלות מחירים בגל ההתייקרויות שהחל כבר לפני שנה. עם זאת, מנכ"לי שתי החברות נחקרו ברשות התחרות במסגרת החשד לתיאום מחירים בחקירה שהפכה גלויה בנובמבר האחרון.

מאושר עד לא נמסרה תגובה.


תגיות