אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
העסקים הקטנים והבינוניים על הכוונת של פושעי הסייבר –הפתרון המשולב של טרנד מיקרו ובזק בינלאומי שכדאי להכיר לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל | באדיבות בזק בינלאומי

העסקים הקטנים והבינוניים על הכוונת של פושעי הסייבר –הפתרון המשולב של טרנד מיקרו ובזק בינלאומי שכדאי להכיר

בימים אלו משיקות בזק בינלאומי ו-Trend Micro ישראל שירות אבטחת מידע שמוכוון לעסקים קטנים ובינוניים ומשלב מוצר הגנה מתקדם של טרנד מיקרו ושירות נלווה של בזק בינלאומי. רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל ולילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, מסבירות על הצורך של עסקים רבים בישראל, במיוחד בתקופה זו, לחזק את ההגנות שלהם ולקבל פתרון אבטחת נקודות קצה מתקדם בפלטפורמה אחת.

24.01.2024, 15:00 | בשיתוף בזק בינלאומי

"מספר האיומים הגבוה על ארגונים הוא אינו דבר חדש. הסכנות נובעות, בין היתר, מריבוי ההזדמנויות שנוצרו עבור תוקפים על ידי יותר ויותר נקודות קצה בהן כולנו עושים שימוש בעבודה מרחוק – מחשבים, טלפונים, רכיבים וחיישנים המחוברים לרשת", כך אומרת רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל.

רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל, שי-הנסב רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל | שי-הנסב רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל, שי-הנסב

"העובדים משתמשים היום ביותר מכשירים במהלך יום העבודה שלהם, באמצעותם הם למעשה מקבלים גישה למידע הארגוני וכך, מגדילים את שערי הכניסה האפשריים לרשת הארגונית, את משטחי התקיפה ואת סיכויי הפגיעה. לכן, לכל הארגונים בכל סדרי הגודל חשוב לא רק לזהות את האיומים ולחסום אותם, אלא גם להיות ערים יותר לצורך בשינוי דפוסי הפעולה השונים בארגון כדי להישמר מפני הסכנות גם בעתיד", מסבירה אוחיון.

מערך מקיף של הגנה על תחנות קצה בפלטפורמה אחת

על מנת לתת מענה לאיומים הללו ולהקל על עסקים קטנים ובינוניים, משיקות Trend Micro ישראל, אחת מחברות אבטחת הסייבר הגדולות בעולם ובזק בינלאומי, מחברות ה-ICT המובילות בישראל, את Trend Micro XDR Defender – פתרון מקיף של הגנה על תחנות קצה בפלטפורמה אחת הכוללת איתור ותגובה מורחבים (XDR) בשילוב שירות וליווי של מומחי אבטחת המידע של בזק בינלאומי. Trend Micro היא אחת מחברות אבטחת הסייבר הוותיקות והידועות בעולם. היא הוקמה לפני למעלה מ- 3 עשורים כחברת אנטי וירוס ומאז מספקת טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים להגנה מפני איומים ברחבי העולם, כאשר פתרונות החברה מדורגים על ידי חברות המחקר כמו גרטנר ופורסטר בראש הדירוגים.

למידע נוסף על פתרון ההגנה לתחנות קצה TM XDR Defender>>

לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, יונתן בלום לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי | יונתן בלום לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, יונתן בלום

"אנו מספקים שירות משולב שמחזק את רמת ההגנה מפני איומים באמצעות צוות של מומחי סייבר שלארגון קטן או בינוני אין באופן רגיל, גם אם הם מחזיקים מנהל רשת פנימי או חיצוני", מסבירה לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי. "הפתרון החדש ניתן במודל תשלום חודשי והוא מאה אחוז SaaS- פתרון ענני פשוט להתקנה, שמאפשר לארגונים להיות מעודכנים כל הזמן בסכנות ואיומים. הפתרון המשולב כולל כלי חקירה מתקדם לזיהוי ותגובה של נקודות קצה, אשר משתמש בהגנה מפני איומים ותוכנות זדוניות, ביחד עם חיישן נקודות קצה בעל יכולות Machine Learning, המתעד התנהגויות משתמשים ותקשורת ומספק תובנות עבור הארגון. בכך, החיישן מסייע לחוקרים להבין את השפעת ההתקפה כדי להגיב בזמן אמת ולאפשר חסימה אוטומטית, תוך יכולות בידוד של נקודת קצה נגועה ולמנוע פגיעה רוחבית בארגון. יתרה מזו, המענה המהיר הינו חלק חשוב כאשר ישנה מתקפה על מנת לדאוג שהארגון יחזור לפעילות שוטפת תקינה שלא פוגעת בו כלכלית, תוך דאגה שאין חשיפה ברמה אבטחתית".

"אחד היתרונות המשמעותיים של שיתוף הפעולה שלנו עם בזק בינלאומי במודל של MSSP נעוץ בכך שהוא מאפשר לחברות גמישות מירבית ותשלום על פי שימוש, כך שאם בחודש מסוים החברה צריכה מספר רישיונות נמוך ובחודש אחר היא זקוקה לרישיונות נוספים, התשלום מבוצע על פי כמות הרישיונות בכל חודש. בתקופות של חוסר וודאות, כאשר שינויים ארגוניים הם עניין קריטי להמשכיות עסקית, היכולת להיות גמישים היא נקודה חשובה מאוד ואנחנו ערים לה", מציינת אוחיון.

שירות אקטיבי שמספק גם תובנות והמלצות

את המונח Extended Detection and Response) XDR) שומעים כיום שוב ושוב והביקוש אליו הולך וצובר תאוצה. פתרון XDR דומה במידה מסוימת לפעילות של אנטי וירוס, אך מלבד חסימת איומים והגנה על תחנות קצה, ה-XDR מספק גם את היכולת לנתח התנהגויות, לחקור דפוסי שימוש, להתריע על חריגה שעלולה להתברר כסכנה ולספק תובנות והמלצות להמשך.

ואכן, זה בדיוק מה שאפשר לצפות מהפתרון החדש של שתי החברות, באמצעותו ניתן לזהות סיכונים בכל השכבות וסביבות המחשוב ולהגיב בהתאם. הפלטפורמה מאפשרת לקבץ התראות ממערכות שונות ולצפות בכל התובנות באמצעות נקודת מבט אחת, כאשר בזק בינלאומי תהיה זו שתטמיע את הפתרון בארגון ותספק שירות וליווי בשגרה ובעת זיהוי מתקפות סייבר. השירות כולל גם פלטפורמת מידע וסיוע לעסקים, תוך שימוש בשכבות מודיעין יזום לאיומים גלובליים, המבוסס על Trend Micro Smart Protection Network, היוצר בהירות וסיוע לחוקרי איומים.

לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל, באדיבות בזק בינלאומי לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל | באדיבות בזק בינלאומי לילך צלח-כהן, מנהלת אגף לקוחות בבזק בינלאומי, רויטל אוחיון, מנכ"לית Trend Micro ישראל, באדיבות בזק בינלאומי

למידע נוסף על פתרון ההגנה לתחנות קצה TM XDR Defender>>

מי קהל היעד של הפתרון החדש?

צלח-כהן מסבירה: "אנו פונים למגוון רחב של ארגונים מ-SMB ועד SME, דוגמת משרדי עורכי דין, רואה חשבון ועוד, המעוניינים למקד את העיסוק של העובדים שלהם בליבת הפעילות העסקית, תוך שמירה על מערכות המידע שלהם מפני תקיפות סייבר באמצעות מומחי הגנת סייבר שחיים ונושמים את התחום. ארגונים אלו מנהלים מידע רגיש שבמקרה ויותקפו, עלולים לסבול מנזקים אדירים הן כלכלית והן ברמת המוניטין. הארגונים הללו טובעים בים האפשרויות הקיימות היום ומרוב אזהרות ושלל פתרונות אבטחה שקיימים בשוק, הם לא יודעים כיצד להגן על המערכות שלהם. באנו לעשות סדר ולהציע פתרון משולב שיוריד את כאב הראש. לחברות שמעוניינות, אנו מציעים מעבר לפתרון ה-XDR של Trend Micro גם שירותים מנוהלים באמצעות מרכז ה-SOC שלנו לניטור איומים וטיפול במקרה הצורך".

אוחיון מוסיפה: "הלקוחות מקבלים גישה למערכת ניהול, שם מופיעים כלל הנתונים על האיומים שאותרו, נחסמו וגם המלצות של המערכת בעקבות אירועים, שזו אחת מהחוזקות של כלי ה-XDR, הנשען על גוף המודיעין העולמי של Trend Micro שמרכז מידע על התקפות בכל העולם. בצורה זו, אנו נותנים מענה גם להתקפות Zero Day ומגדילים את טווח הביטחון עבור כל מי שמחובר לשירות".

צלח-כהן מרחיבה: "מלבד פניה ישירה למקבלי החלטות בחברות ועסקים, אנו פונים עם הפתרון במודל MSP (חודשי) גם לאנשי IT חיצוניים שמעניקים שירותים למגוון חברות על מנת שאלו יציעו את פתרון ה-XDR המוביל במודל חודשי גם ללקוחותיהם. חשוב להדגיש שאנחנו לא באים להחליף את אותם אנשי ה-IT של החברות הקטנות, אלא להיפך – להעצים אותם ולהציע שירות מתקדם ומשלים להגנה על תחנות הקצה של הלקוח. הצוותים שלנו עוברים הכשרות מקיפות על ידי Trend Micro כדי להיות בעלי הידע המקיף והמקצועי ביותר שיש לגבי האיומים ודרכי ההתמודדות איתם ואת היכולות הללו אנו מספקים במסגרת שירות ה-XDR Defender".

אוחיון מסכמת: "השירות הזה מבוסס על החיבור המוצלח בין מוצר מוביל של טרנד מיקרו לבין בזק בינלאומי שמתמחה באספקת פתרונות IT לעסקים קטנים ובינוניים. החיבור בינינו לבין בזק בינלאומי מרגיש מאוד טבעי, ואני במיוחד גאה שישנן שתי נשים, אחת בכל ארגון, שמובילות את שיתוף הפעולה הזה. נשים הולכות ותופסות מקום מרכזי בתחום הגנת הסייבר, ושיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי כחברה ועם לילך באופן אישי היא עוד אבן דרך משמעותית שמסמלת את העידן החדש בתחום".


תגיות