אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי הבירות: טמפו מייקרת גם את המשקאות הקלים ב-6.7% בקבוקי פפסי | צילום: AP / Mark Lennihan

בלעדי

אחרי הבירות: טמפו מייקרת גם את המשקאות הקלים ב-6.7%

טמפו היא אחת מחברות המשקאות הגדולות בישראל, המשווקת מותגים כמו פפסי, פפסי מקס, מירנדה, 7UP, סיידר הגליל, נסטי ועוד. בשבוע שעבר הודיעה גם יפאורה על התייקרות המשקאות הקלים, אחרי שקוקה קולה הייתה הראשונה לעשות זאת בתחילת מרץ

20.04.2023, 15:03 | אורנה יפת

אחרי שהעלתה את מחירי הבירות מתוצרתה ב-5%, כעת מייקרת חברת טמפו גם את המשקאות הקלים. לכלכליסט נודע כי טמפו פנתה לקמעונאים והודיעה כי בכוונתה להעלות את מחירי המשקאות הקלים ב-6.7%.

טמפו היא אחת מחברות המשקאות הגדולות בישראל ומשווקת מותגים כמו פפסי, פפסי מקס, מירנדה, 7UP, סיידר הגליל, נסטי ועוד.

כאמור, בתחילת השנה ייקרה החברה את משקאות האלכוהול והבירות שהיא משווקת וביניהן בירה מכבי, גולדסטאר, הייניקן, וודקה ואן גוך, בלוגה ויסקי שיבאס ואחרים.

בשבוע שעבר הודיעה יפאורה המתחרה של טמפו גם היא על התייקרות המשקאות הקלים מתוצרתה בעד 8.6%.

עליית המחירים מצד החברה הייתה צפויה לנוכח המהלך שביצעו המתחרות ובשל התוצאות השליליות שהציגה החברה בסוף שנת 2022 כתוצאה מהמס על הסוכר. שר האוצר הוריד את המס על הסוכר וגם מחירי ההובלה ירדו בשנה האחרונה וחזרו למחירם המקורי טרום מגפת הקורונה, אך בחברות המשקאות בחרו בכל זאת להעלות מחירים, בין היתר, לטענתן בשל התייקרות חומרי הגלם.

גם החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל), השחקנית המובילה בענף המשווקת את קוקה קולה, פריגת ומוצרים נוספים, הודיעה בחודש שעבר על עליית מחירים לקמעונאים. מחירי המותגים של קוקה קולה עלו ב-6.7%. חברות המשקאות הסבירו את עליות המחירים בהתייקרות מחירי חומרי הגלם והאנרגיה.


תגיות