אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרוייקט ישראלי חדש עולה להתקפה בעולם ההסברה הבינלאומית - מה זה אומר ואיך זה עובד? הדר אשוח, מנכ״ל חברת AdFreeway | יח"צ

פרוייקט ישראלי חדש עולה להתקפה בעולם ההסברה הבינלאומית - מה זה אומר ואיך זה עובד?

פרוייקט Israel slingshot משתמש בחומרי ההסברה האפקטיביים ביותר ומפיץ אותן ברחבי העולם דווקא בפלטפורמות אנטי ישראליות . עד כה הגיע הקמפיין לכ - 45 מליון חשיפות וכעת יוצאת החברה בקמפיין גיוס כספים לטובת המשך הפרויקט החשוב - על כל דולר שיתרם, מאות גולשים יחשפו להסברה הישראלית. הדר אשוח, ממובילי הפרוייקט: "אנחנו עוברים מהגנה להתקפה, נלחמים באנטישמיות במקומות המשפיעים ביותר מול מליוני גולשים ברחבי העולם"

19.03.2024, 18:39 | שירות Corporate

הפרויקט החדש והמהפכני הזה עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לוקח את התכנים והקמפיינים הפרו ישראלים ושם אותם במקום הראוי להם - אתרי החדשות הגדולים בעולם שלא פעם הואשמו באנטישמיות: אל ג'זירה, ה-BBC, CNN ועוד. האתרים נבחרים באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם של החברה, שיודע לזהות היכן גולשים קהלי היעד הפוטנציאליים ומטרגט אותם באופן אקטיבי.

במסגרת הפרויקט, קמפייני ההסברה של הגופים המובילים במדינה מועלים לאתרים כפרסומות שנועדו למשוך את תשומת הלב של הגולשים הפרו פלסטינים, ובכך לגרום להם לראות זוויות נוספות של הקונפליקט.

סוד הקסם של הפרוייקט החדשני, נובע מהיכולות הטכנולוגיות של חברת הפרסום AdFreeway, שבאמצעות השימוש בחוכמת המונים יכולים לטרגט קהלי יעד מדוייקים ביותר מבין האוכלוסייה הכללית. הדבר מאפשר התמקדות באנשים או באזורים גאוגרפיים מוגדרים כגון אוניברסיטאות העילית בארצות הברית או לחילופין מדינות וקהילות שלמות שידועות כתומכות בצד הפלסטיני בקונפליקט, דוגמת דרום אפריקה.

הקמפיין זכה לתמיכה מצד משרד התפוצות, שיכפיל כל סכום שיתרם לחברה במטרה להגדיל אף יותר את מספר החשיפות ברחבי העולם.

קמפיין ההסברה של החברה באתר אלג׳זירה, באדיבות AdFreeway קמפיין ההסברה של החברה באתר אלג׳זירה | באדיבות AdFreeway קמפיין ההסברה של החברה באתר אלג׳זירה, באדיבות AdFreeway

בתחילת השנה הודיעה מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, כי תאסור על קידום תכנים בעלי זיקה פוליטית בכל פלטפורמות החברה. באופן תמוהה, יכללו גם קמפייני הסברה ישראליים כחלק מהתכנים שלא יקודמו, וכך מגרש ההסברה הישראלי יישאר ללא מענה, והלגיטימציה של ישראל לפעול ברצועת עזה ובזירות אחרות תיפגע באופן משמעותי.

הדר אשוח, מנכ״ל חברת AdFreeway: "הרעיון נולד מתוך הבנה עמוקה של חשיבותה של מלחמת ההסברה. הפרויקט פועל להפצת מסרים ישראלים אותנטיים ומבוססי עובדות לקהל בינלאומי רחב, תוך שימוש בטכנולוגיות הפרסום של החברה - ולמעשה עוקף את האיסור של הרשתות החברתיות המסורתיות - תוך קידום פרסומים ברשת הפתוחה, ולא באמצעות הרשתות החברתיות. בין היתר פורסמו תמונותיהם של בני משפחת ביבס וחטופים נוספים, וקמפיינים שמציגים את הצד האנושי של חיילי צה״ל והעשייה המדוייקת שלהם כדי למנוע פגיעה בבלתי מעורבים ברצועה".

העולם הדיגיטלי עובר שינויים משמעותיים, והקרב על דעת הקהל הבינלאומית הוא קריטי לביטחון ישראל והעם היהודי ככלל. איך יראה עולם בו הרשתות החברתיות, המקום בו רוב בני האדם מבלים את רוב שעות היום, יהיה נקי מפוליטיקה? האם לכולנו יהיה אכפת פחות, או שהאמת פשוט תאבד משמעות וכל אחד יחליט על דעת עצמו מה אמיתי?

בזמנים כאלו פרויקט כמו סלינגשוט נותן הזדמנות להמשיך ולהפיץ הסברה בעולם, גם אם זה אומר שמעכשיו צריך לחשוב מחוץ לקופסת הרשתות החברתיות.

לפרטים נוספים לטובת גיוס המונים היכנסו>>

תגיות