אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה מההשקה: אפל מעלה מחירים לשירותי +TV, אפל מיוזיק וחבילות המנויים אפל | צילום: רויטרס

לראשונה מההשקה: אפל מעלה מחירים לשירותי +TV, אפל מיוזיק וחבילות המנויים

ההעלאה מתרחשת על רקע האינפלציה, ובכך מצטרפת אפל לשורת חברות טכנולוגיה נוספות שהעלו לאחרונה את התעריפים. מחיר המנוי לאפל מיוזיק עלה בדולר לחודש, חבילת המנויים המשפחתית ושירות הסטימינג עלו ב-2 דולר לחודש, ומנוי לאפל וון עלה גם הוא ב-2-3 דולר לחודש, תלוי בחבילה

25.10.2022, 09:43 | חדשות חוץ

אפל הודיעה כי היא מעלה את המחירים לשירותי הסטרימינג +TV, לאפל מיוזיק וכן לחבילות המנויים, לראשונה מאז הושקו. בכך הצטרפה לשורה נוספת של חברות טכנולוגיה שהעלו לאחרונה את התעריפים. ענקית הטכנולוגיה העלתה את מחיר המנוי לאפל מיוזיק בדולר ל-10.99 דולר בחודש, בטענה ל"עלייה בעלויות הרישוי". עוד הוסיפה החברה כי האמנים וכותבי השירים ירוויחו יותר כסף כתוצאה מהמהלך. מחירי חבילת המנויים המשפחתית עלתה ב-2 דולר ל-16.99 דולר בחודש.

"אנחנו ממשיכים להוסיף מאפיינים חדשניים שיהפכו את אפל מיוזיק לחוויית ההקשבה הטובה בעולם", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה.

אפל העלתה גם את מחיר שירות הסטרימינג שלה המתחרה בנטפליקס ב-40% מ-4.99 דולר אחד ל-6.99 דולר בחודש. במקביל, המחיר של מנוי אפל וון המעניק גישה לשירותי המוזיקה, הטלוויזיה, הענן, החדשות והכושר, עלה ב-2 דולר ל-14.95 דולר בחודש וב-3 דולר לחבילה משפחתית שעולה כעת 22.95 דולר בחודש. "השקנו את אפל טי.וי פלוס במחיר נמוך מאוד כי התחלנו עם מספר מועט של תוכניות וסרטים, אך עברו שלוש שנים והשירות מציע מבחר נרחב של סדרות, סרטים, דוקומנטרי ובידור לילדים זוכי פרסים ומוערכים ממספרי הסיפורים היצירתיים בעולם".

העלאת המחירים מצד אפל מתרחשת על רקע האינפלציה המאמירה. בפברואר העלתה אמזון את מחיר מנוי אמזון פריים בארה"ב ב-20 דולר ל-139 דולר, בטענה לעלויות שכר ותחבורה גבוהות יותר. אמזון העלתה באפריל גם את מחיר מנוי המוזיקה בדולר ל-8.99 דולר בחודש. בדומה, גם נטפליקס העלו את מחיר המנוי בארה"ב, אך בחברה הודו כי המהלך הוביל לכך שחלק מהלקוחות ביטלו את המנוי, ובדיסני מתכוונים להעלות את מחיר שירות דיסני פלוס ללא פרסומות ב-3 דולר ל-10.99 דולר בחודש. ההערכה היא כי בעקבות אפל גם ספוטיפיי תעלה מחירים בקרוב.

העלאת המחירים צפויה להגדיל את הכנסות החברה מחטיבת השירותים שלה, שדיווחה על הכנסות של 16.9 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה. מלבד שירותי הסטרימינג החטיבה כוללת גם דמי רישוי, מכירות של חנויות האפליקציה ואחריות לחומרה.

תגיות