אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שירגון שירותי משרד – חוסכים לבעלי העסקים כאבי ראש מיותרים שרגון שירותי משרד לוגו | יח"צ

שירגון שירותי משרד – חוסכים לבעלי העסקים כאבי ראש מיותרים

בשנים האחרונות צצו להן לא מעט חברות המתמחות במתן שירותי אדמיניסטרציה וניהול משרד ברמה בסיסית לעסקים בסדרי גודל שונים

13.09.2021, 11:17 | בשיתוף Visionet

אם אתם מתקשים לארגן את העסק, ו"טובעים" בין המטלות השונות של גביית כספים, הגשת דוחות כספיים, פרסום דיגיטלי ומכירות, או במידה ואתם משלמים על כל אלו הון תופעות לעובדים, יש מי שאיגדו את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת, ביעילות מרובה ובמחירים נוחים, "שירגון שירותי משרד".

מעבר לניהול יומנים, שירותי הנהלת חשבונות, הוצאה של חשבוניות, מענה טלפוני, לקיחת הזמנות וכד', ב"שירגון" הקימו חטיבה פיננסית שתפקידה לעזור לעסקים לצמוח, בין היתר על ידי מערך מוקד מכירות מסודר, שירותי גבייה יעילים, שירותי פרסום דיגיטליים מתקדמים, ליווי מול בנקים, מוסדות ממשלתיים ועוד.

על מנת ללמוד יותר על השירותים הנלווים יוצאי הדופן של "שירגון שירותי משרד", שוחחנו עם שתיים מהנשים שתפקידן לנתח לעומק עסקים בסדרי גודל קטנים ובינוניים, ולהוביל אותם להצלחה. מדובר באסתר גוילי, סמנכ"לית אדמיניסטרציה ודיגיטל, וענבר קמיצי, סמנכ"לית כספים וחשבונאות, על כך ועוד בכתבה הבאה.

שירגון שירותי משרד – עושים לכם סדר בעסק

שרגון שירותי משרד לוגו, יח"צ שרגון שירותי משרד לוגו | יח"צ שרגון שירותי משרד לוגו, יח"צ

ניהול עבודות משרד זה משימה לא קלה, כיוון שבעידן הדיגיטלי התמצאות בזירה המשרדית דורשת מיומנות, הבנה וניסיון. לכן, לא כל בעל עסק עצמאי מבין את התהליכים, ומה נדרש ממנו על מנת לתחזק את מערכת ניהול העסק בצורה מיטבית, כגון: מעקב שירות לקוחות, התמדה בטיפול במשימות שוטפות, הבנה חשבונאית ועוד. על מנת לחסוך את הצורך בגיוס כוח אדם ולהכשיר אותו למשימה, כיום ישנן לא מעט חברות חיצוניות המתמחות בשירותי המשרד השונים.

מדובר בלא פחות מאשר מהפכה אחת גדולה, כזו שמסירה את הדאגה מבעל העסק בכל הנוגע לדברים שהוא לא בקיא בהם, ומעניקה לו את השקט הנפשי, כך שיוכל להתמקד במה שיודע לעשות הכי טוב שיש, כי בעל עסק שפועל ללא פרוטוקול עבודה מסודר, הולך לאיבוד מהר מאוד.

למשל, בכל הנוגע לגבייה של כספים, לבעל העסק אין זמן לעשות טלפונים בכל יום למי שחייבים לו כסף על עבודה שהוא ביצע עבורם, ולמזכירה רגילה אין את המיומנות כיצד ללחוץ נכון ולדרוש בתוקף את שמגיע, לכן "שירגון שירותי משרד" בנו מעטפת ותוכנית עבודה מסודרת ויעילה, כך שיכולים לברר מי הם החייבים, ולפעול לכך שהם ישלמו בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו, או כאשר מציבים להם דד ליין חדש לתשלום.

שירגון שירותי משרד – אודות החטיבה הפיננסית

שרגון שירותי  משרד, יח"צ שרגון שירותי משרד | יח"צ שרגון שירותי  משרד, יח"צ

מי שהגדילה ראש ובנתה מעטפת שלמה הכוללת את שירותי האדמיניסטרציה החשובים, ובחוכמה רבה הקימה גם חטיבה מיוחדת שתפקידה לייעל מעבר חברות ועסקים, על מנת שאלו יוכלו לבצע קפיצה הדרגתית ברמת הרווח החודשי, היא חברת "שירגון שירותי משרד".

ענבר קמיצי, סמנכ"לית כספים וחשבונאות סיפרה לנו על הרעיון שעומד מאחורי הקמת החטיבה הפיננסית: "להבדיל מחברות ייעוץ פיננסי ויועצים רבים בשוק, אנחנו נכנסים לנעליים של בעל העסק ועובדים איתו באופן צמוד, כך שנוכל לשפר את כל התחומים של העסק בהקשר של התחום הפיננסי, השירותי והמכירתי. זה מעבר למנהל חשבונות או יועץ עסקי, אלא מדובר בשותף מלא לעסק, עם יכולות וטכנולוגיה לקידום החברה ושיפור מעמדה הכלכלי".

שירגון שירותי משרד – שיווק ופרסום לעסקים

שרגון שירותי משרד, י"צ שרגון שירותי משרד | י"צ שרגון שירותי משרד, י"צ

אסתר גוילי, סמנכ"לית אדמיניסטרציה ודיגיטל, סיפרה לנו על הפעילות שהיא אחראית לו: "אין זה משנה באיזה סוג עסק מדובר ומה סדר הגודל שלו, כיום כולם חייבים להופיע ברשתות הדיגיטליות, אחרת הם פשוט לא קיימים. זה נכון לגבי קוסמטיקאית, אינסטלטור, עורכי דין, רופאים ואחרים, והמטרה שלנו היא להציב כל אחת ואחד מהם בקדמת הבמה הדיגיטלית.

זה אומר לבנות ולנהל עבורם את דפי הפייסבוק, ולבצע עבורם את הקידום האורגני והממומן, לבנות אתר אינטרנט חכם שיהיה מותאם בדיוק לקהל הלקוחות שהם מבקשים לגעת בו, ניהול של לידים וקידום על ידי מכירות. לכן, כל הנציגים שלנו עוברים הכשרה ארוכה, כך שהם יהיו בקיאים בכל התוכנות השונות לניהול משרד ופיננסים, מערכות ,CRM באסטרטגיות מכירה ועוד.

רצוי לי לציין את הדבר הכי חשוב, ברגע שאנחנו נכנסים לתהליך מול בית העסק או נותן השירות, אנחנו רואים את עצמנו כחלק בלתי נפרד מהם, והרצון שלנו זהה לשלהם. לכן, הדרישה שלנו מהעובדים היא לא רק לדעת להקליד מהר, אלא אנחנו מטמיעים בהם את הנקודה שהם מייצגים אותנו ואת בעלי העסקים, והופכים להיות הפנים של העסק עצמו, לכן אנו מוודאים כי הערכים שלנו, השירותיות והאנושיות יהיו נר לרגליהם בכל רגע. על מנת שהדברים יתנהלו ביעילות מקסימלית, לכל בעל עסק אנחנו מצמידים מנהל תיק אישי, כך שהקשר ביניהם יהיה ישיר ורציף בכל עת".

שירגון שרותי משרד - הבית לנשים קרייריסטיות בלי לוותר על האימהות

ב"שירגון שירותי משרד" חרטו על דגלם אמינות, איכות, שירות וסודיות, בנוסף הם פועלים מתוך אג'נדה חברתית מבורכת, כאשר נותנים מקום ובמה לגיוס של נשים אל צוות העובדים של החברה. המטרה שעומדת מאחורי הרעיון היא שגם אימהות במשרה מלאה יוכלו למצוא לעצמן מקום עבודה גמיש ונוח, על מנת שיוכלו לשלב בשקט נפשי את הקריירה לצד גידול של הילדים.

"כאישה אני יודעת מצוין כיצד במקומות עבודה אחרים, כאשר צריך לעזוב את הכל ולהוציא את הילדים מהגן, או לקחת אותם לרופא, יש מי שמעקמים את הפרצוף. ב"שירגון שירותי משרד" מבינים את הדבר החשוב ביותר, יש חיים נוספים מחוץ לעבודה, ועל מנת שהעבודה עצמה תהיה מבוצעת על הצד הטוב ביותר, עם 100% תשוקה ורצון לתרום בכל יום מחדש, צריך לתגמל את העובדים עם חופש והבנה של הצרכים האישיים שלהם גם כן. לכן הרווח הוא לא רק של אותן אימהות עובדות, אלא גם של בעלי העסקים השונים שהן אחראיות לו באופן שוטף וישיר", הוסיפה וסיפרה ענבר קמיצי.

שירגון שירותי משרד – יצירת קשר

צוות שרגון שירותי משרד, יח"צ צוות שרגון שירותי משרד | יח"צ צוות שרגון שירותי משרד, יח"צ

בעלי עסקים, על מנת שתוכלו להעניק שירות מהיר ואיכותי ללא פשרות, כדאי ש"תורידו" לעצמכם מהראש את הצורך להתעסק בפעולות נוספות שגוזלות מכם זמן יקר ואנרגיה מיותרת.

אם אתם מתקשים לארגן את העסק, ו"טובעים" בין המטלות השונות של גביית כספים, הגשת דוחות כספיים, פרסום דיגיטלי ומכירות, או במידה ואתם משלמים על כל אלו הון תופעות לעובדים, יש מי שאיגדו את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת, ביעילות מרובה ובמחירים נוחים, "שירגון שירותי משרד".


לפרטים נוספים חייגו: 079-5555343

לאתר שלנו>>

לעמוד הפייסבוק>>

לדף האינסטגרם>>

תגיות