אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שסטוביץ מייקרת 15% ממוצריה בשיעור ממוצע של 10% סופר מרקט. המחירים שוב מתייקרים | צילום: יריב כץ

שסטוביץ מייקרת 15% ממוצריה בשיעור ממוצע של 10%

בין היתר פסטה ברילה תתייקר ב-12%, טונה ריו מארה תתייקר ב-5%, קולגייט אדומה ב-10%, סבוני פלמוליב ב-17% ומוצרי נקיון של אג׳קס ב-20%. ההתייקרות יוצאת לדרך כחצי שנה בלבד, אחרי שכבר העלתה את מחירי פסטה ברילה, חטיפי פרי, תה פומפדור ומוצרי השוקולד של צ׳וקטה

31.12.2023, 13:44 | נורית קדוש

חברת שסטוביץ תעלה את המחירים של חלק ממוצריה החל מחודש פברואר.לפי ההערכות החברה תייקר כ-15% ממוצריה בשיעור ממוצע של 10%. בין היתר תתייקר פסטה ברילה בשיעור של 12%, טונה ריו מארה יתייקרו ב-5%, קולגייט אדומה ב-10%, סבוני פלמוליב ב-17% ומוצרי נקיון של אג׳קס ב-20%.

לשם ההשוואה, חברת דיפלומט שכבר שלחה בספטמבר הודעה על העלאת מחירים באוקטובר, הקפיאה את המהלך ומסרה כי תעשה הכל שלא להעלות מחירים במהלך המלחמה.

ההתייקרות יוצאת לדרך כחצי שנה בלבד, אחרי שהחברה העלתה את מחירי פסטה ברילה, חטיפי פרי, תה פומפדור ומוצרי השוקולד של צ׳וקטה. ההתייקרות במאי החולף נרשמה בהמשך לשני גלי התייקרויות שהחברה ביצעה, בתחילת 2022 ובקיץ של אותה שנה.

בתחילת 2022 העלתה החברה בכ-12% את מחירי פסטה ברילה, משחות שיניים קולגייט, מוצרי טואלטיקה של פלמוליב ועוד וביולי 2022 הרחיבה את המהלך והעלתה את מחיריהם של מוצרי טונה ריו מארה ב-10%-13%, את מחירי האטריות להקפצה, האורז הבסמטי ואורז יסמין ואת מחירי רוטבי הבישול של מאסטר שף ב-9%, את מחירי שקדי המרק של מאסטר שף ב-6% ואת מוצרי השוקולד תחת מותג צ׳וקטה ב5%-14%.

בשבוע שעבר נחשף בכלכליסט כי יוני שסטוביץ', הבעלים והמנכ"ל של יבואנית מוצרי הטואלטיקה ומוצרי המזון מהגדולות במשק זומן לחקירה במשרדי רשות התחרות באור יהודה, בעקבות ההסתעפות החדשה, שלישית במספר, בחקירת פרשת תיאום המחירים בשוק המזון.


תגיות