אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"מקצוענים שפועלים בשבילך" הוא הרבה יותר מסלוגן גלית פולק עם עמוס תמם ואסף אזולאי | צילום: ליאור נורדמן

"מקצוענים שפועלים בשבילך" הוא הרבה יותר מסלוגן

בנק הפועלים משיק אסטרטגיית שיווק חדשה וקמפיין עבור שירותים אנושיים ודיגיטליים חדשים, שילוו את הלקוח. את המהלך מוביל הפרזנטור עמוס תמם

16.03.2022, 17:14 | גלית פולק

כאשר בחנו את האסטרטגיה השיווקית החדשה, נעשתה בבנק הפועלים עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך כי המקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק.

הבנו שהאמת שמתחת לאף שלנו, היא גם המסר שלנו: מקצועיות אמיתית בכל נגיעה, הן בבנקאות הפיזית והן בדיגיטלית. בהתאמה, השקנו מוצרים ושירותים בולטים חדשים: השותף הפיננסי - שירות באפליקציית הבנק החוזה מגמות בחשבון, לצד תובנות פרו אקטיביות המגישות ללקוחות מידע מעובד ומוסבר ומציע חלופות לפעולה; ופועלים PRO - מעטפת שירות ללקוחות דיגיטליים המנהלים באופן עצמאי את מרבית הפעילות הבנקאית לצד הבנקאי האישי גם בשירות דיגיטלי זמין, מקצועי ואישי בטלפון, בצ'ט או במייל ללא הגעה פיזית לסניף ובשעות פעילות נרחבות.

מימין גלית פולק, עמוס תמם ואסף אזולאי בקמפיין לבנק הפועלים, צילום: ליאור נורדמן מימין גלית פולק, עמוס תמם ואסף אזולאי בקמפיין לבנק הפועלים | צילום: ליאור נורדמן מימין גלית פולק, עמוס תמם ואסף אזולאי בקמפיין לבנק הפועלים, צילום: ליאור נורדמן

בנוסף, עמוס תמם נבחר לפרזנטור של הבנק, להוביל את הקמפיין ואת האסטרטגיה השיווקית החדשה, זאת לאחר 6 שנים ללא פרזנטור. תמם מייצג את הערכים שבנק הפועלים מאמין בהם: ישראליות, מקצוענות ומובילות. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא העבודה שלא צריך רעש וצלצולים כאשר הבנקאי שנותן לך שירות וייעוץ הוא הבנקאי ברמה הגבוהה ביותר שיש.

את האסטרטגיה השיווקית החדשה ואת הקמפיין הובילו משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מקבוצת התקשורת פובליסיס, שחולק את תקציב הבנק יחד עם גיתם BBDO.

השותף הפיננסי מאפשר חיסכון בהוצאות והתנהלות פיננסית נכונה. הלקוחות יכולים להגדיר יעדים בקטגוריות השונות כגון קניות בסופר, שופינג, אחזקת רכב ועוד, לעקוב אחר ההוצאות הכספיות, לראות היכן הם עומדים ביחס לתקציב שהגדירו מראש ולקבל טיפים לצמצום הוצאות. בנוסף השותף הפיננסי מסייע בזיהוי מגמה של חריגה בחשבון ההולכת וגדלה ומציע המלצות למניעה.

באמצעות השותף הפיננסי הלקוחות יוכלו להיערך גם לחודשים העמוסים בהוצאות, כגון אירועים, חגים ונופשים, מבלי לחשוש שיוציאו יותר מכפי שתכננו או שביכולתם. בנוסף, השותף מעניק המלצות לפעולה בשעה שיש יתרות גבוהות בחשבון. כל זאת לצד קורסים והעשרה להתנהלות פיננסית נכונה בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית

פועלים PRO מעניקה מעטפת שירות ייחודית ואישית ללקוחות הבנקאות פרימיום הדיגיטלית אשר ייהנו מיחס אישי בערוצי תקשורת מתקדמים ומגוונים, כל זאת בשעות פעילות מורחבות וללא צורך בהגעה לסניף. לקוחות PRO ייהנו משירות אישי ע"י בנקאי זמין בשלל ערוצי תקשורת: התכתבות ישירה עם בנקאי במייל, צ'ט עם בנקאי המאפשר ביצוע של פעולות בנקאיות, ושירות טלפוני מול הבנקאי האישי. בנוסף, בפועלים PRO קיים צוות מומחים ויועצי השקעות עבור הלקוחות מעבר לפעולות השוטפות בחשבון הבנק, המאפשר ללקוחות קבלת ייעוץ השקעות מבלי להגיע לסניפים.

גלית פולק היא מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים



תגיות