אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: מינט מדיה הישראלית מתמודדת על הפצת ספורטס אילוסטרייטד ספורטס אילוסטרייטד | צילום: Sports Illustrated

דיווח: מינט מדיה הישראלית מתמודדת על הפצת ספורטס אילוסטרייטד

לפי ניו יורק פוסט, החברה שפיתחה פלטפורמת פרסום היא אחת המועמדות לרכישת הרישיון להפצת מגזין הספורט היוקרתי, שנמצא בסכנת סגירה; שווי העסקה מוערך ב-150-100 מיליון דולר

30.01.2024, 16:46 | מאיר אורבך


העיתון ניו יורק פוסט מפרסם היום (ג') שחברת מינט מדיה הישראלית (Minute Media) היא אחת המועמדות לרכישת הרישיון להפצת מגזין היוקרתי ספורטס אילוסטרייטד, שנמצא בסכנת סגירה. שווי העסקה מוערך ב-150-100 מיליון דולר. מינט מדיה סירבה להגיב לפניית כלכליסט בעניין.

מינט מדיה, שפיתחה פלטפורמת פרסום וידיאו ומולטימדיה, רכשה לאחרונה את חברת STN Video המתמחה בהפצת תוכן ספורט בדיגיטל. שווי הרכישה לא פורסם על ידי החברות אבל מוערך בכ-150 מיליון דולר. לצורך כך גייסה מינט מדיה חוב והון של כ-100 מיליון דולר לפי שווי המוערך ביותר ממיליארד דולר - מ-HSBC וכן מקרנות המנוהלות על ידי בלאקרוק.

לאחרונה נאלצו המפיצים של מגזין הספורט הוותיק לפטר את מרבית עובדיו, וסכנה נשקפת עדיין להמשך הפצתו. הסיבה העיקרית לפיטורים ההמוניים היא ביטול הסכם הרישיון של המגזין, שנחתם בין ארנה גרופ - החברה שהוציאה אותו לאור - לבין אות'נטיק ברנדס, מחזיקת רישיון ההפצה. ספורטס אילוסטרייטד החל להתפרסם ב-1954.

מינט מדיה מדווחת שיש לה כיום מעל 200 מיליון משתמשים חודשיים, מעל ל-1,500 יוצרי תוכן, ו-250 שותפי הפצה ב-14 שווקים גלובליים. היא גייסה עד היום כ-300 מיליון דולר.


תגיות