אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חזה, אלצהיימר ודיכאון: הפרסומות האמיצות של חברות התרופות

להצחיק, לרגש ולהזדהות - זה מנעד הרגשות שהצליחו לעורר פרסומות לתרופות שמטרתם להגביר מודעות למחלות שונות. איך צולחים קמפיין לתרופה? איתי ביכלר עם הפרסומות שהעזו והצליחו

13.04.2023, 10:02 | בשירות שיווקיסט

על חברות התרופות יש כנראה הכי הרבה הגבלות של מה מותר לומר, להראות ולמכור בדרך לקהל היעד. אז איך בכל זאת הן מצליחות לשווק את המוצרים שלהן ולייצר תשדירים עם קופי מבריק, שגם מצליח לעורר רגשות חזקים וגם להביא לחשיפה משמעותית לטיפולים במחלות כמו איידס ואלצהיימר ולעורר מודעות לחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד ולזיהוי של דיכאון.


תגיות