אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פתרון למחאות העובדים נגדה? סטארבקס מפתה את הדור הצעיר עם בלוקצ'יין קפה סטארבקס. החברה משיקה תוכנית נאמנות חדשה בשם Starbucks Odyssey, שכוללת רכישת NFT | צילום: רויטרס

פתרון למחאות העובדים נגדה? סטארבקס מפתה את הדור הצעיר עם בלוקצ'יין

רשת בתי הקפה מנסה להתמודד עם אובדן הצעירים והתאגדות עובדיה נגדה, ומשיקה תוכנית נאמנות מבוססת על NFT

14.09.2022, 06:02 | ויקי אוסלנדר

רשת בתי הקפה סטארבקס משיקה תוכנית נאמנות חדשה בשם Starbucks Odyssey, שכוללת רכישת NFT שמעניקים לכאורה תגמולים בלעדיים.

זהו המוצר הראשון שהחברה משיקה בעולמות הבלוקצ'יין, אף שלא ברור מה הערך המארגן שעומד מאחורי השקה זאת לחברה, זולת מאמץ לפתות את הדור הצעיר לעמוד לצדה, ולהפסיק להתאגד נגדה בכל רחבי ארה"ב. בסטארבקס אודיסיאה לקוחות יוכלו להשתתף במשחקים אינטראקטיביים ולהשלים אתגרים שונים בהם ש"יעמיקו את הידע שלהם על המותג או קפה בכלל".

תוך כדי השלמת המשימות המשתמשים יאספו פריטים דיגיטליים, ברמות "נדירות שונות", שלהם החברה קוראת "חותמות מסע". חלק מאותן "חותמות" עומדות למכירה ישירה, חלק ניתן להשיג באמצעות עמידה ביעדים כמו "רכישת שלושה מוצרים".

כל פעילות זו, אף שנעשית לכאורה על גבי הבלוקצ'יין, לא דורשת שימוש במטבעות או ארנק קריפטו וה־NFT ניתנים לרכישה באמצעות כרטיס אשראי. איסוף כמותי ואיכותי של "חותמות מסע" משחרר עבור הצרכנים הטבות שונות כמו כוס קפה או הזמנה לאירוע.

סטארבקס מתעקשת כי ההשקה של התוכנית המדוברת אינה ניסיון למנף הייפ של קריפטו, אך לא ברור איזה יתרון יש לשימוש בקריפטו או בבלוקצ'יין לעומת תוכניות נאמנות אחרות קיימות. כל הפרויקט הרי יכול היה באותה מידה להתקיים על גבי רשת האינטרנט הקיימת.

תגיות