אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הודו: זינוק במספר הצופים בתוכן מערבי בסטרימינג "בית הדרקון" | צילום: Ollie Upton/HBO, באדיבות yes

הודו: זינוק במספר הצופים בתוכן מערבי בסטרימינג

לפי נתונים חדשים, כ-65% ממשתמשי שירותי הסטרימינג בתשלום בהודו בגילאי 15 ומעלה צפו בתוכן דובר אנגלית או בתוכן שנוצר באנגלית ודובב לשפה מקומית

19.04.2023, 21:22 | עומר כביר

סדרות יוקרתיות כמו בית הדרקון, שר הטבעות ומון נייט הזניקו את הביקוש לתוכן מערבי בשירותי סטרימינג בהודו, ועתה כ-65% ממשתמשי שירותי הסטרימינג בתשלום בגילאי 15 ומעלה צפו בתוכן דובר אנגלית או בתוכן שנוצר באנגלית ודובב לשפה מקומית – כך לפני נתונים של חברת המחקר ההודית Ormax Media, שפורסמו בשבוע שעבר.

הנתונים מייצגים זינוק של 124% במספר הצופים בתוכן מערבי מאז תחילת מגפת הקורונה מקרב מנויי הסטרימינג בתשלום, שמספרם עמד ב-2022 על 42.7 מיליון.

לדברי החברה, חלק גדול מהצמיחה מגיעה מסגמנט אוכלוסייה שמכונה "Lockdown Millenials" – מבוגרים צעירים יחסית שנחשפו לאנגלית ולתכנים מערביים דרך מדיה חברתית וחברים במהלך תקופת הסגרים. 40% מצופים בתכנים מערביים אמרו שהחלו לצפות בהם בתקופת הקורונה, ו-16% נוספים במהלך 2022. מבין הצרכנים של תכנים מערביים, 54% מעדיפים לצפות בהם באנגלית, 36% בדיבוב להינדית ו-10% בדיבוב לשפות הודיות אחרות.

את הזינוק בצמיחה הובילו סדרות שכיכבו ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בכל העולם, כאשר "בית הדרקון" של HBO (שבהודו מוזרמת בדיסני+ הוטסטאר) הובילה את החבורה עם 28.2 מיליון צופים, ואחריה "Moon Knight" של דיסני+ (23.5 מיליון צופים), "שר הטבעות: טבעת הכוח" של אמזון (22 מיליון), "הוקיי" של דיסני+ (19.3 מיליון), ו"מיז מארוול" של דיסני+ (15.1 מיליון). כן רשמו פופולריות "הבנים" של אמזון ו"דברים מוזרים" של נטפליקס.



תגיות