אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התחרות בשוק הטלוויזיה: yes תציע את השירות של דיסני פלוס סטרימינג דיסני פלוס | צילום: רויטרס

התחרות בשוק הטלוויזיה: yes תציע את השירות של דיסני פלוס

החברה הודיעה כי שירות הסטרימינג שיושק ב-16 ליוני, יציע תוכן מקורי של דיסני עם כתוביות בעברית. המחיר ינוע בין 34.90 ל-39.90 שקל לחודש. מחיר חבילת דיסני פלוס בתוך שירות yes יהיה זול יותר ויפורסם בהמשך; המהלך יביא לתחרות עזה בשוק הטלוויזיה

22.05.2022, 09:53 | מאיה כהן

חברת yes הודיעה היום באופן רשמי על שיתוף הפעולה שלה עם חברת דיסני לקראת השקת שירות הסטרימינג החדש של דיסני פלוס.

קראו עוד בכלכליסט:


שירות הסטרימינג החדש יושק בישראל ב-16 ליוני, ויציע תוכן מקורי של דיסני עם כתוביות בעברית כאשר המחיר הצפוי ינוע בין 34.90 ל- 39.90 שקל לחודש.


דיסני פלוס, צילום: Disney דיסני פלוס | צילום: Disney דיסני פלוס, צילום: Disney


במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת yes, השירות של דיסני פלוס יוצא ללקוחות החברה שיבחרו בכך דרך הממשקים של yes+ ו-STINGTV, כך שהתשלום יתבצע כחלק מהתשלום ל-yes. מחיר חבילת דיסני פלוס בתוך שירות yes, שיושק באותו תאריך, ב-16 ליוני, יהיה זול יותר מהמחיר שדיסני פירסמה ויפורסם בהמשך.

לדיסני+ יש 137 מיליון מנויים ברחבי העולם, והחברה צופה להגיע ל-240-260 מיליון עד שנת 2024. לצורך השוואה, לנטפליקס יש כעת 222 מיליון מנויים, כאשר היא נמצאת בשוק 7 שנים יותר מנטפליקס. הכניסה של דיסני+ לישראל תביא לארץ את המפץ של שוק הסטרימינג שמתרחש בעולם בשנתיים האחרונות.

בנוסף, השירות צפוי להביא לתחרות עזה בשוק הטלוויזיה בישראל, מכיוון שכאשר מספר המתחרות גדול וכל חברה מציעה תוכן אחר במחיר של כמה עשרות שקלים, הצרכן הישראלי עלול לנטוש את שירותי הטלוויזיה היקרים של YES או HOT, או להחליף את פלטפורמת הטלוויזיה של פרטנר או דיסני בצריכת אפליקציות סטרימינג על גבי טלוויזיה חכמה. השינוי שכבר מתחיל לקרות בשוק עם השקת חבילות זולות בפרטנר וב-HOT, הוא הסיבה לכך שהעסקה של yes עם דיסני פלוס כל כך מוצלחת מבחינתה, כי היא מגייסת את מחולל התחרות והשיח בשוק אליה.


סטרימינג של דיסני פלוס, צילום: רויטרס סטרימינג של דיסני פלוס | צילום: רויטרס סטרימינג של דיסני פלוס, צילום: רויטרס


עם זאת, צירוף דיסני פלוס לממשק yes הוא מהלך שיש לו בעיקר פוטנציאל למשוך או להשאיר לקוחות שבכל מקרה מעוניינים לשלם יותר ממאה שקלים על הטלוויזיה שלהם, והוא לא יהווה תחליף אמיתי ללקוחות החדשים שצפויים לרכוש אפליקציית תוכן אחת או שתיים לבחירתם על גבי הטלוויזיה החכמה ולוותר על תשלום לפלטפורמת טלוויזיה כדי להוזיל עלויות. בנוסף, מידת האטרקטיביות של הוספת דיסני פלוס לyes תיקבע רק כאשר תתפרסם מידת ההנחה שלקוחות yes יקבלו על שירות התוכן החדש.

רק להנחה משמעותית יהיה כוח למשוך לקוחות חדשים ל-yes, ועצם הוספת תכני האפליקציה לממשק של yes היא אינה דרמטית כי הלקוח ישראלי יוכל להוסיף את אפליקציית דיסני פלוס גם לצד השירות של שאר הפלטפורמות המתבססות על אינטרנט.

רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי, אשר מונה באחרונה להיות מנכ"ל חברת האם בזק: "הבחירה של דיסני ב-yes היא חיבור בין שני מותגים מנצחים שיביא ללקוחותינו את התכנים האהובים והמצליחים של דיסני פלוס יחד עם הפלטפורמה המתקדמת והתוכן האיכותי ביותר בישראל".

תגיות