אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיחוק: אנזו גייסה 48 מיליון דולר לפרסום בתוך משחקים איתמר בנאדי, מנכ"ל ומייסד משותף Anzu.io וידאו | צילום: אוראל כהן

שיחוק: אנזו גייסה 48 מיליון דולר לפרסום בתוך משחקים

הטכנולוגיה שפיתח הסטארט-אפ שגייס עד כה 65 מיליון דולר מאפשרת להציב מודעות בתוך במשחקי מחשב, מובייל, קונסולות ומטאוורס באופן שאינו פוגע בחוויית המשחק. "אנחנו בטוחים שלפרסום בתוך משחקים יש פוטנציאל להיות שוק שמגלגל מיליארדי דולרים"

27.06.2023, 16:00 | מאיר אורבך

חברת אנזו (Anzu) שפיתחה פתרון לפרסום בתוך משחקים, גייסה 48 מיליון דולר, בסבב גיוס שני. מטעם החברה נמסר שהסבב מגדיל משמעותית את הערכת השווי שלה. עד היום גייסה החברה 65 מיליון דולר והיא מעסיקה 100 עובדים, 65 מהם בישראל.

הטכנולוגיה שפיתחה אנזו מאפשרת פרסום בתוך משחקים בטלפונים ניידים, במחשבים אישיים, בקונסולות ובמטאוורס, כשהמודעות לא מפריעות לחוויה של השחקנים. בכך, אנזו מסייעת למפתחי משחקים לייצר רווח מהמשחקים שלהם וליהנות מתזרימי הכנסה עקביים ואמינים. כתוצאה מכך, החברה נחשבת כיום לשותפה המועדפת לייצור הכנסות מפרסום בתוך משחקים עבור מפתחים ברחבי העולם.

החברה תשתמש במימון כדי להמשיך לבנות צוות גלובלי ולהגדיל את הנוכחות שלה בארה"ב. איתמר בנאדי, מייסד שותף ומנכ"ל אנזו, אמר לכלכיסט: "אנו בטוחים שלפרסום בתוך משחקים יש פוטנציאל להיות שוק שמגלגל מיליארדי דולרים ואנזו נמצאת בעמדה המושלמת לניצול ההזדמנות האדירה הזו. במהלך השנה האחרונה השגנו כמה אבני דרך משמעותיות לקראת החזון שלנו. התחברנו למשחקי AAA בלעדיים יותר ולתכני פרמיום, הרחבנו את יכולות המדידה שלנו עבור מפרסמים ואישרנו פטנטים על הקניין הרוחני הייחודי שלנו".

על המימון החדש אמר מייסד, יו"ר ומנכ"ל תאגיד הספורט והמדיה האמריקאי Emmis Corporation, שהוביל את הגיוס לחברה, ג'ף סמוליאן: "פרסום בתוך משחקים מוכן להפוך לקטגוריית הפרסום הגדולה הבאה, שמשווקים מחברים את המותגים שלהם למיליארדי גיימרים בענן, במחשבים אישיים, בקונסולות ובטלפונים ניידים בכל רחבי העולם. אנו מצפים לשותפות עם אנזו מכיוון שהיא מספקת את הטכנולוגיה ואת המערכת העסקית הדרושות כדי להפוך את הפרסום בתוך משחקים לחלק גדול מהתוכניות של כל משווק לביצוע רכישות בתחום המדיה".

.לצד, Emmis Corporation‏ בשיקוע בסבב זה בחברה גם PayPal Ventures, Evolution, Simon Equity Partners ו-Bandai Namco Entertainment 021 Fund, זרוע השקעות תאגידית שלBandai Namco Entertainment, חברת בידור יפנית רב-לאומית.

המשקיעים הקיימים של אנזו כוללים את Sony Innovation Fund, NBCUniversal, WPP, Bitkraft, Samsung Next Harris Blitzer Sports & Entertainment (HBSE) Ventures, Axel Springer ו-Marquee Ventures — קרן הון סיכון הנמצאת בבעלות של חברת האם של ה'שיקגו קאבס'.

תגיות