אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסטארט-אפ הרמוניה גייס 20 מיליון דולר לניתוח מגמות צריכה צוות הרמוניה | צילום: עדי לם

הסטארט-אפ הרמוניה גייס 20 מיליון דולר לניתוח מגמות צריכה

החברה גייסה 20 מיליון דולר בסבב A בהובלת Bright Pixel Capital ו-5 מיליון דולר בגיוס סיד בהובלת Team8. הטכנולוגיה של החברה מנגישה לקמעונאים ויצרנים מידע על מוצרים שונים

05.09.2023, 16:00 | מאיר אורבך

הסטארט-אפ הרמוניה (Harmonya), שפיתח פלטפורמה האוספת נתונים על מוצרי צריכה, גייס 20 מיליון דולר בסבב A בהובלת Bright Pixel Capital, בנוסף לגיוס סיד של 5 מיליון דולר בהובלת Team8. בסבב A השתתפה גם Team8 לצד Arc Ventures ,J-Ventures ,Silicon Road Ventures ,Allen&Company LiveRamp ו-Susa Ventures.

הרמוניה הוקמה ב-2021 על ידי המנכ"ל ג'ם קנט, סמנכ"ל הטכנולוגיה דימה מחלין, וסמנכ"ל פיתוח המוצר רן עציון, המשמש כסמנכ״ל פיתוח המוצר (CPO). קנט הצטרף לקבוצת Team8 ב-2019, ומחלין ועציון הכירו ביחידה 8200 ולאחר מכן ב-Salesforce, שם הובילו פיתוחים במסגרת זרוע ה-AI של החברה. הרמוניה מעסיקה כיום כ-30 עובדים, 24 מתוכם בישראל והשאר בניו יורק.

הטכנולוגיה שפיתחה הרמוניה אוספת מידע על מוצרים מאתרי רשתות שיווק, זירות סחר וכו'. לאחר שלב האיסוף, הטכנולוגיה של החברה מנגישה ללקוח הקמעונאי או ליצרן מאפיינים דוגמת טעמים, ריחות, רכיבים, דיאטות, העדפות שונות, פעילויות שמתקשרות למוצר, מטרות השימוש במוצר, יתרונותיו, מוצרים נלווים וכו'.

רן עציון, סמנכ"ל פיתוח מוצר בהרמוניה, מסר: "בשנים האחרונות למדנו להכיר לעומק את האתגרים והפערים שיצרנים וקמעונאים חווים סביב ניהול וארגון המידע על מוצרים, שהוא למעשה הבסיס באפשרות לספק חווית קנייה מוצלחת ללקוחות ובהבנה של מגמות צרכניות. הרגשנו שיש הזדמנות אמיתית למנף את השינוי העצום בעולם עיבוד השפה הטבעית ולשלב אותו עם המידע העשיר שזמין על מוצרים ברשת כדי לספק שכבת מידע סביב מוצרים שיצרנים וקמעונאים טרם נחשפו אליה".

תגיות