אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום אפקטיבי ב-2023: הגיע הזמן לעדכן גרסה  מימין דודי שמעוני מנכ"ל FCB TLV. משמאל גלעד נחום מנכ"ל אטומי | דודי שמעוני

פרסום אפקטיבי ב-2023: הגיע הזמן לעדכן גרסה

היום, רק מהלכי שיווק שמשלבים עומק טכנולוגי עם חשיבה אסטרטגית-קריאייטיבית, יכולים לקדם מותג ליעד, מהר יותר וחזק יותר. זה נכון גם לתקציבי הביניים: פרסום משולב ומדויק נותן מענה לצרכי המכירות בטווח הקצר, תוך חיזוק המותג לטווח הארוך.

13.02.2023, 11:21 | בשיתוף FCB TLV&ATOMI

הבוקר שלכם בעבודה התחיל. יד על הלב, יש סיכוי שהוא נראה כך:

יש קמפיינים – אבל במכירות מתלוננים שהם לא ממירים מספיק ;האונליין והאופליין לא מסונכרנים; ספקי הפרסום לא מחוברים ליעדים העסקיים וכל אחד מושך לכיוון שלו; והתשתית הטכנולוגית לא מספיקה כדי למקסם ROI מכל המהלכים. כאב ראש אמיתי.

אנחנו מכירים את האתגרים הללו מהשטח ומהלקוחות. אנחנו ב FCB TLV&ATOMI, כחלק מהקבוצה הבי"ל IPG, מאמינים שב- 2023 מגיע לכם פרסום בגרסה מעודכנת.

משרד פרסום שמחבר בין טכנולוגיות ייחודיות וכלי אוטומציה בלעדיים לבין שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה מוכחים ברמה בינלאומית.

משרד פרסום FCB TLV& ATOMI, דודי שמעוני משרד פרסום FCB TLV& ATOMI | דודי שמעוני משרד פרסום FCB TLV& ATOMI, דודי שמעוני

FCB TLV & ATOMI מאחד תחת קורת גג אחת את משרד הפרסום FCB TLV וסוכנות הדיגיטל והאוטומציה אטומי. FCB TLV הוא מהבודדים בישראל שזכה בארבעה אריות בפסטיבל קאן, תחרות הקריאייטיב העולמית החשובה ביותר. הוא חלק מקבוצת הפרסום הגלובלית החזקה, הקריאטיבית FCB, ומקבל תמיכה וגיבוי מהפרסומאים המבריקים בעולם. אטומי היא חברת דיגיטל עם הצלחות מוכחות כבר עשור, לא רק בפרסום דיגיטלי, אלא גם בחדשנות, אנליזה, יישומי מרקטינג אוטומיישן והבנה טכנולוגית עמוקה.

FCB TLV & ATOMI עובדים בשיטת שולחן עגול משולב אסטרטגיה וקריאטיב לאופליין ואונליין. ידע שיווקי ויכולות קריאייטיביות מוכחות לצד מיומנויות טכנולוגיות עדכניות – כולם מתכנסים בשולחן אחד. הכל מחובר ומתואם לטובת מטרה אחת – מימוש התוכניות העסקיות שלכם.

אלו "עשרת הדיברות" לפרסום עליהן אנחנו מתחייבים:

  1. ניהול והובלת לקוח בהתאם לאסטרטגיית אונליין ואופליין, המותאמת ליעדים העסקיים, על בסיס חשיבה אסטרטגית מכוונת ביזנס, קריאייטיב יצירתי ועבודה נכונה במדיה.
  2. התאמת תכנים וקרייאטיב לכלל הפלטפורמות וכלי הפרסום הרלוונטיים
  3. סנכרון בין נתוני האופליין והאונליין כדי למקסם תוצאות
  4. פרסום במערכות הפרסום הפרוגרמטיות המובילות בעולם
  5. פילוח קהלים מדויק שמבטיח פרסום ממוקד
  6. ניתוח תוצאות ואופטימיזציה שוטפת בזמן אמת באמצעות כלי בקרה המציגים נתונים בשקיפות מלאה
  7. ארכיטקטורת דאטה המחברת בין מאגרי המידע לערוצי הפרסום
  8. בנייה וניהול של מועדוני לקוחות דיגיטליים, תוך אפיון ויישום מסעות לקוח ואוטומציה
  9. מענה טכנולוגי-קריאייטיבי לצרכים ייחודים, כמו טיפול בלקוחות נוטשים ושימור לקוחות קיימים (Retention)
  10. זיהוי מהיר של טרנדים ברשת, תוך רתימתם לצרכי הלקוח
מימין דודי שמעוני מנכ"ל FCB TLV. משמאל גלעד נחום מנכ"ל ATOMI, דודי שמעוני מימין דודי שמעוני מנכ"ל FCB TLV. משמאל גלעד נחום מנכ"ל ATOMI | דודי שמעוני מימין דודי שמעוני מנכ"ל FCB TLV. משמאל גלעד נחום מנכ"ל ATOMI, דודי שמעוני

יתכן שהבטיחו לכם הבטחות דומות בעבר ונכוויתם. אנחנו מבטיחים ומקיימים – לקחותינו אומרים:

אלי לביא, מנכ"ל, סאני, רשת חנויות סמסונג

"כולם יודעים לקנות מדיה. להם יש רגל אסטרטגית שמחוברת לביזנס. עשינו איתם מהלכים עמוקים ונועזים שהיו מחוברים לצעד עסקי של שינוי דיסקט בשוק. מבינים מסע לקוח, חדים, זריזים, מסתכלים על מחר חדש והממשק האנושי משובח. לא מקובעים וזה חשוב, כי תמיד יש סמטה אפלה שמגיעה וצריך להיות גמישים ויצירתיים"

קובי גילון, מנכ"ל, עופר אבניר, יבואני קטנועים ואופנועים

"יש לנו פה צוות מנצח שעובד איתנו בכל נקודות המגע עם הצרכנים. בזכות זה אנחנו מאמינים

שנעמוד בכל יעדי המכירות שלנו ב2023"

זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית, ראלקו יבואנית מכשירי חשמל ביתיים

"הניהול הופך לפשוט: יש גורם אחד, לא הולכים לאיבוד, האינטרס משותף לכולם. גם כשצריך להכניס שינויים זה מהיר וקל כי הכל באותו בית. המנהלים הבכירים מאד מקצועיים ומנוסים ועובדים ישירות מול הלקוחות. זה יתרון שלא קיים במשרדים מאד גדולים. שירות לויאלי, מקיף וענייני. שותפים לכל דבר"

2023 כבר פה.

אנחנו מזמינים אתכם לעבודת פרסום בגרסה מעודכנת – לטובת מותג מנצח עכשיו ובעתיד.

ליצירת קשר>>


תגיות