דיסני פספסה את ציפיות השוק; הסטרימינג צמח - התחזית פחות ורודה
ענקית המדיה האמריקאית דיווחה על תוספת רבעונית של 12.1 מיליון מנויים חדשים לשירות דיסני+ ומספרם הכולל עומד על 164.2 מיליון - החברה הדגישה שקצב הצמיחה בפלטפורמה צפוי לרדת; חטיבת הפארקים והמלונות רשמה צמיחה של 34% להכנסות שיא של 7.4 מיליארד דולר
דיסני פספסה את ציפיות השוק והודיעה שקצב הצמיחה החזק בסטרימינג יתמתן בהמשך הדרך – המניה איבדה 6.80% במסחר המאוחר. ענקית המדיה חתמה את הרבעון הפיסקאלי הרביעי עם הכנסות של 20.15 מיליארד דולר ורווח מתואם של 30 סנט למניה – האנליסטים ציפו להכנסות של 21.24 מיליארד דולר ורווח מתואם של 55 סנט למניה.
הכנסות חטיבת המדיה והבידור ירדו ב-3% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-12.7 מיליארד דולר, גם כאן מתחת לציפיות שעמדו על 13.9 מיליארד דולר. הכנסות חטיבת השירות ישיר לצרכן (סטרימינג)
לשירות הסטרימינג דיסני+ הצטרפו 12.1 מיליון מנויים חדשים ומספרם הכולל עמד בתום הרבעון על 164.2 מיליון, במקרה זה מעל הציפיות בשוק שעמדו על 160.45 מיליון. בשיחת הוועידה מסרה החברה שקצב העלייה במספר המנויים צפוי לרדת כבר ברבעון הנוכחי (פיסקאלי ראשון).
מספר המנויים הכולל של שירותי הסטרימינג בקבוצה – דיסני+, הולו (47.2 מיליון) ו-+ESPN עמד בתום הרבעון על 235 מיליון ((מול 223 מיליון מנויים בנטפליקס)). מנכ"ל דיסני בוב צ'אפק אמר כי דיסני+ צפויה להגיע לרווחיות ב-2024.
חטיבת הפארקים והחוויות של דיסני (פארקים, בתי מלון וקרוזים) רשמה הכנסות שיא של 7.4 מיליארד דולר, עלייה של 34% ביחס לרבעון המקביל. בה בעת, בשוק ציפו לסכום מעט גבוה יותר, של 7.5 מיליארד דולר.
הרווח התפעולי של החטיבה קפץ ב-66% ל-1.5 מיליארד דולר, מהם 818 מיליון דולר מפעילות הפארקים. גם כאן השוק ציפה לשיפור גדול עוד יותר, ולרווח תפעולי של 919 מיליון דולר מהפארקים.