אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא רק עגלות: מוצרים חדשים מצטרפים למהפכה של Bugaboo מוצרים חדשים מצטרפים למהפכה של Bugaboo | באדיבות Bugaboo

לא רק עגלות: מוצרים חדשים מצטרפים למהפכה של Bugaboo

לפני כ-20 שנה התחילה Bugaboo מהפכה בעולם עגלות התינוק, כששילבה טכנולוגיה חדשנית, סטייל ונוחות. מאז ועד היום, המותג שם דגש על מובילות טכנולוגית, מובילות בפתרונות להורים ומובילות עיצובית. בשנים האחרונות המותג מרחיב את מגוון המוצרים ומציע היום גם מושבי בטיחות לרכב, לול וכיסא אוכל

16.01.2024, 20:34 | בשיתוף Superbrands

המותג Bugaboo נולד בהולנד לפני כ-20 שנה, ומאז הפך שם נרדף לעגלות תינוק איכותיות ונחשקות, המשלבות טכנולוגיה מובילה, אופנתיות ונוחות. עגלת ה – Bugaboo הראשונה נוצרה כפרויקט גמר של המעצב התעשייתי מקס ברנבורג, שהשיק את עגלת התינוק הארגונומית והמודולרית הראשונה בעולם.Bugaboo הציגה סטנדרטים חדשים לעגלות תינוק, המתאפיינות בתפעול נוח, ברמת בטיחות גבוהה ובחדשנות עיצובית. מאז השקתה, עברה עגלת Bugaboo שינויים ושיפורים מתמידים, תוך שהיא ממשיכה לשמר את העיצוב המקורי של ברנבורג.

Bugaboo, לא רק עגלות , יח"צ Bugaboo, לא רק עגלות | יח"צ Bugaboo, לא רק עגלות , יח"צ

Bugaboo מיצבה את עצמה כמותג נחשק, בעל יתרון טכנולוגי מובהק, ולאורך השנים יצרה שיתופי פעולה רבים עם בתי אופנה, אמנים ומובילי דעה, בהם קרן אנדי וורהול, בית האופנה מיסוני, דיזל ועוד. המותג שואף להעניק ללקוחותיו תפישה חדשה של מוביליות, המאפשרת להורים לטייל בעולם בנוחות. כיום, ממשיכה Bugaboo למצב את עצמה כמותג אייקוני, עם מהדורות מיוחדות בעיצוב מוגבל וממשיכה להמציא עוד ועוד מוצרים פורצי דרך.

מגוון מוצרי Bugaboo מיובאים לארץ בידי חברת IBB Group ומשווקים תחת הסלוגן, המזקק ומתמצת את מהות המותג: There’s nothing like a Bugabo.

האתגרים השיווקיים

מותג Bugaboo פועל בשוק רווי תחרות, שבו מגוון גדול של מותגים וריבוי קטגוריות. ההורים של היום בוחרים מוצרי תינוקות על פי קריטריונים של נוחות, אורח חיים, טכנולוגיה, איכות ומבנה המשפחה. על אף מיצוב המותג, הוא פונה לכל פלחי האוכלוסייה, עם מגוון רחב של פתרונות ונתפש כמספק איכות חיים ואיכות מוצר לאורך שנים רבות. האתגר המתמשך של Bugaboo הוא העמקת סיפור המותג ככזה שאינו עוסק בעגלת תינוק בלבד, אלא בתפישה של אורח חיים. אתגר נוסף הוא לשמור על בידולו של המותג ועל מיצובו הנחשק והייחודי בשוק, תוך תקשורת מתמשכת מול קהל מגוון. המותג פונה מצד אחד להורים צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום עגלות התינוק, ומצד שני ללקוחות חוזרים ומשדרגים, המדגימים את הנאמנות הגבוהה למותג. לכן, אחד האתגרים המשמעותיים שעמדו בפני Bugaboo הוא יצירה של שפה שיווקית מובילה, עדכנית ורלוונטית שתפנה למגוון הרחב של קהלי המותג.

הפתרונות היצירתיים

Bugaboo ממשיכה להיות ממובילות תחום עגלות ומוצרי התינוקות ברחבי העולם. וממשיכה להשקיע ביצירת חוויית לקוח שלמה ובבניית קהילות תומכות. זאת, לצד חדשנות מוצרית, הקפדה על איכות המוצר ועל תקני הבטיחות ותפישת קיימות כוללת. המותג כולל מגוון מוצרים ודגמים, שכל אחד מהם מתאים לאורח חיים שונה, וכן מגוון רחב של אקססוריז, שמעצימים ומשפרים את חוויית השימוש הן של ההורים והן של הילדים.

טכנולוגיה וחדשנות. ב -Bugaboo שמים דגש על פיתוח טכנולוגיות חדישות וייחודיות, המשלבות עיצוב אופנתי עם פונקציונליות שנשמרת לאורך זמן. עגלות המותג מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, שיוצרת נסיעה חלקה ואיכותית ותפעול נוח וקל. בולמי הזעזועים, הקיפול הייחודי, החומרים האיכותיים והבדים העמידים הופכים את עגלות המותג למתקדמות ולאיכותיות במיוחד. השנה השיק המותג את בוגבו דרגונפלי - עגלה חדשנית מתאימה מגיל לידה ומגדירה מחדש את המושג נוחות אורבנית וחווית נסיעה מושלמת. העגלה נוסעת בקלילות ובזכות מנגנון הקיפול הייחודי שמאפשר קיפול בשנייה אחת, ביד אחת, עם העריסה, ניתן לטייל איתה ולאחסן אותה בכל מקום.

Push to Zero. ב -Bugaboo הכריזו על מהלך מהפכני למען איכות הסביבה, במסגרתו מתכננת החברה להוריד לאפס את טביעת הרגל הפחמנית שלה עד לשנת 2035. המהלך - Push to Zero - מורכב ממספר שלבים, ומשלב שימוש בפלסטיק מתכלה ובבדים מחומרים ממוחזרים. בנוסף, Bugaboo משתפת פעולה עם חברות וגופים נוספים, במטרה לא רק להשפיע על טביעת הרגל הפחמנית שלה עצמה, אלה גם לעודד את ההורים להצטרף אליה ולהוריד את טביעת הרגל הפחמנית שהם עצמם מייצרים. זאת, במטרה ליצור עולם טוב יותר למען התינוקות הגדלים על מוצרי החברה.

הרחבת מגוון המוצרים. בשנים האחרונות Bugaboo מרחיבה את יכולות הפיתוח והייצור המתקדמות שלה ונכנסת לקטגוריות נוספות עם מוצרים כמו מושבי בטיחות לרכב, לול מתקפל ועוד, בהם היא שומרת על תפישת המובילות הטכנולוגית והעיצובית שלה. השנה השיקה המותג את Giraffe Bugaboo - כיסא אוכל מהפכני וחדשני המתאים לפעוטות מגיל לידה ולכל גיל. עם פונקציונליות מנצחת ותפעול פשוט, הכיסא החדש מציע חמישה מצבי ישיבה משתנים בלחיצת כפתור וללא צורך בעזרים. כחלק ממטרות החברה להפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני (CO2) בתהליך ייצור המוצרים, גם הכיסא החדש עשוי מ-100% חומרים ממוחזרים עמידים ואיכותיים בשילוב חומר חדשני על בסיס ביו אורגני, הממחזר פסולת צמחית ומעניק לה חיים חדשים.

חוויית לקוח וקהילה. Bugaboo שמה דגש על יצירת מסע לקוח הוליסטי, באמצעות שירות לקוחות אישי, מתן אחריות רחבה לכל מוצריה ויצירת חוויית משתמש מהנה. המותג שואף למגע עם הלקוחות בכל נקודת מפגש פוטנציאלית ולכן מקפיד על חשיפה באמצעי מדיה שונים, עם נוכחות נרחבת הן בדיגיטל והן בעולם הפיזי. החברה שמה לה למטרה להיות מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות של הורים מראשית הדרך, ומפעילה שירות לקוחות ייעודי להורים לעתיד. כחלק מחוויית הלקוח, שותפה Bugaboo בקבוצות במרחב הדיגיטלי, ודואגת לתקשורת עם לקוחותיה הקבועים. במקביל, נהנית Bugaboo גם מקהילות אוהדים שנוצרו באופן אורגני.

המותג כאייקון אופנה. במהלך השנים, יצרה החברה שיתופי פעולה מניבים עם אמנים, בתי אופנה ומובילי דעה, שסייעו למצב אותה כשם נרדף לעיצוב חדשני, בועט ואופנתי. Bugaboo מוציאה לעתים מהדורות מיוחדות בשיתופי פעולה עם מותגים מעולמות האמנות והעיצוב, זאת לצד מותגי ביגוד השואבים השראה מאופנת רחוב. באמצעות מהלכים שיווקיים אלו, ובזכות שיפורים וחדשנות טכנולוגית מתמדת, מצליחה Bugaboo לבדל את עצמה כמותג בעל חזון עיצובי, באמצעותו כל הורה יוכל למצוא מענה לטעמו הייחודי, לעתים במהדורות שאינן מאפיינות בדרך כלל מוצרי תינוקות, כמו מהדורת רוק, מהדורת דיזל ג'ינס ועוד.

אולם תצוגה בישראל. אולם התצוגה של המותג בישראל, הממוקם בהרצליה מספק למבקרים חוויה יוצאת דופן בסטנדרטים בינלאומיים.

האנשים שמאחורי המותג

ארז אבנר, מנכ״ל IBB GROUP (בוגבו ישראל) , יח"צ ארז אבנר, מנכ״ל IBB GROUP (בוגבו ישראל) | יח"צ ארז אבנר, מנכ״ל IBB GROUP (בוגבו ישראל) , יח"צ

ארז אבנר מכהן כמנכ"ל פעיל ובעלים של IBB GROUP (בוגבו ישראל) מזה 11 שנים. לארז ניסיון במגוון תפקידי ניהול בכירים בתחומים מגוונים כמנכ"ל וסמנכ"ל שיווק ומכירות, והוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ו -MBA עם התמחות בשיווק ומימון.

במרכז תפישת עולמו העסקית עומדת האסטרטגיה בה פועלת החברה – השאיפה לעמוד בחוד החנית בכל תחום וקטגוריה בה היא פועלת.

IBB GROUP היא חברה שצמיחתה האורגנית מונעת על ידי הנהלת החברה ועובדיה כמו גם מאיכות המותגים המיוצגים על ידה.

דפי גרון, סמנכ״לית שיווק IBB GROUP (בוגבו ישראל) , יח"צ דפי גרון, סמנכ״לית שיווק IBB GROUP (בוגבו ישראל) | יח"צ דפי גרון, סמנכ״לית שיווק IBB GROUP (בוגבו ישראל) , יח"צ

דפי גרון, מכהנת כסמנכ"לית שיווק בקבוצת IBB GROUP ומובילה את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית.

מתמקדת בהמשך צמיחה תמידית ומובילות החברה על כלל מותגיה, תוך שימת דגש על הבנת התנהגות וצורכי הלקוחות החדשים והקיימים כמו גם יצירת חוויית הלקוח.

מותג בוגבו משלב בתוכו עולמות של טכנולוגיה, תרבות, הורות חדשנית ולייף סטייל, שיוצרים יחד חווייה הורית פורצת דרך. בוגרת תואר בתקשורת וניהול.

במרכז תפישתה עומדים הלקוח, ראייה נרחבת וממשקים מטריציונים פנים ארגוניים, כמו גם עם שותפי החברה בעולם, שיחד מניבים צמיחה אורגנית מתמשכת.

דברים שאולי לא ידעת על בוגבו

1. Bugaboo הראשונה עוצבה כפרויקט הגמר של מקס ברנבורג בבית הספר לעיצוב תעשייתי Design Academy Eindhoven.

2. הופעה של עגלת Bugaboo בסדרה "סקס והעיר הגדולה", בשנת 2000, הייתה אחד מהצעדים הראשונים של המותג בדרכו להצלחה בינלאומית.

3. Bugaboo היא מהחברות הראשונות המקדמות תפישת קיימות, ואף מייצרת עגלות מחומרים ממוחזרים.

4. Bugaboo הוא המותג המועדף על רבות מכוכבות הוליווד. גם ויקטוריה בקהאם וקייט מידלטון נצפו עם דגמי Bugaboo עדכניים.

5. עגלות Bugaboo מכונות בשמות של חיות, המרמזים על תכונות הדגם.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>


תגיות