אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Visa ממשיכה לעצב את עולם העסקאות הפיזיות והדיגיטליות של כרטיסי האשראי וכרטיסי החיוב סטודיו החדשנות של ויזה | באדיבות ויזה

Visa ממשיכה לעצב את עולם העסקאות הפיזיות והדיגיטליות של כרטיסי האשראי וכרטיסי החיוב

חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa פועלת ביותר מ-200 מדינות על מנת לספק את הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם ולקבל תשלום - לכולם, בכל מקום. השנה הובילה החברה בישראל מהלך רב-שלבי במטרה להביא לידי ביטוי את כוחה של הרשת הגלובלית המהימנה שלה, שמחברת את העולם דרך רשת התשלומים החדשנית, המהירה והבטוחה ביותר, ומאפשרת נגישות כלכלית מסביב לעולם. סטודיו החדשנות של Visa הפועל בתל אביב משמש נקודת חיבור בין עולם הפינטק בישראל לבין אלפי לקוחות וקמעונאים של Visa ברחבי העולם

12.12.2022, 16:17 | בשיתוף Superbrands

חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa מחברת בין צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות, ומאפשרת שימוש באפשרויות תשלום דיגיטליות במקום במזומן ובהמחאות. החזון הפשוט והבלתי מתפשר של Visa, שראשיתו בשנת 1958, תקף גם היום - לספק את הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם ולקבל תשלום - לכולם, בכל מקום.

ויזה- רשת תשלומים חדשנית מאובטחת, באדיבות ויזה ויזה- רשת תשלומים חדשנית מאובטחת | באדיבות ויזה ויזה- רשת תשלומים חדשנית מאובטחת, באדיבות ויזה

לפני יותר מ-60 שנה, כאשר Visa נוסדה, מעטים יכלו לדמיין עולם מעבר למזומן וצ'קים. החזון המכונן של Visa להציג דרך בטוחה, אמינה ונוחה יותר לשלם באופן דיגיטלי, התחיל בשאלה פשוטה: מה יקרה אם הכסף יהפוך לאלקטרוני לחלוטין? כיום, Visa ממשיכה להוביל את עתיד המסחר הדיגיטלי באמצעות הרשת הגלובלית המאובטחת שלה, הפועלת בכל מקום וזמינה לכל אחד.

בעוד ש-Visa ממשיכה לעצב את עולם העסקאות הפיזיות והדיגיטליות של כרטיסי האשראי וכרטיסי החיוב, הרשת הגלובלית שלה מחברת בין מיליארדי כרטיסים, למעלה מ-80 מיליון סוחרים, עשרות אלפי שותפים, והיא מאפשרת עסקאות בהיקף של מ-13 טריליון דולר בשנה.

במהלך חמש השנים האחרונות בלבד, Visa השקיעה 9 מיליארד דולר בטכנולוגיה שנועדה לעצב את עתיד המסחר, תוך פיתוח מגוון של מוצרים, שירותים והטבות. כך למשל, הרשת של Visa מסייעת לעובד מזדמן את הגמישות לקבל תשלום בזמן אמת, מאפשרת תשלומים מאדם לאדם בין מיליארדי כרטיסים וחשבונות ברחבי העולם, ומאפשרת לחברות גדולות לבצע תשלומים בכל מקום בעולם.

Visa אשר חשפה לפני כשנה את השלב הבא בהתפתחות המותגית החדשה שלה, יישמה אותה השנה בישראל בשתי פעימות. הראשונה, במקביל ל-200 מדינות ואזורים בעולם ובהתאמה לאסטרטגיה העסקית העיקרית שלה, התמקדה בפרסום גנרי לביסוס ערכי המותג האיקוני המודרני החדש שלה. הקמפיין הציג את מגוון אפשרויות התשלום במעבר שעושה העולם ממזומן וצ'קים לתשלומים דיגיטליים. בקמפיין זה הוצגה גם זהות המותג החדשה של Visa, המתאפיינת כעת בצבעים רעננים המעניקים ניראות טובה יותר בפלטפורמה הדיגיטלית, עם גופן ייחודי שעוצב במטרה לייצר חוויה דיגיטלית אופטימלית.

הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם ולקבל תשלום , באדיבות ויזה הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם ולקבל תשלום | באדיבות ויזה הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשלם ולקבל תשלום , באדיבות ויזה

הפעימה השנייה הייתה "בוסטר", שהתמקד בעידוד הצרכנים להשתמש ב-Visa כאמצעי תשלום לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום. במרכזו של הקמפיין עמדה הצעת ערך לפיה כל מי שקונה עם Visa בחו"ל, בשלוש עסקאות או יותר, בסכום של 25 דולר או יותר בכל אחת, יכול להשתתף בהגרלת קאשבק בסך 2,000 דולר. בסך הכל זכו בהגרלה כ-100 צרכנים ישראלים. מסע הפרסום התבסס על גרסת הקמפיין העולמית ש"גוירה" לעברית, והוא נוהל במרבית פלטפורמות החוצות והדיגיטל בישראל.

סטודיו החדשנות של Visa

סטודיו החדשנות של Visa ממוקם בתוך משרדי Visa בשדרות רוטשילד בתל אביב, והוא חלק מהרשת העולמית של מרכזי חדשנות של Visa המבוססים על חממות טכנולוגיות. הסטודיו משמש כשער של החברה לטכנולוגיות תשלום מתקדמות ומחבר את תעשיית הפינטק הישראלי לעולם הרחב.

סטודיו החדשנות משמש כמרחב עבודה משותף לסטארט-אפים, המפתחים את הדור הבא של פתרונות התשלום, והוא למעשה נקודת חיבור בין עולם הפינטק בישראל לבין אלפי לקוחות וקמעונאים של Visa ברחבי העולם, המחפשים פתרונות לאתגרים שלהם, או דרכים חדשות לבדל את עצמם בנוף התחרותי. הסטודיו מאפשר ל-Visa, לבנקים ולשותפים העסקיים של לקוחותיה, לבחון את הטכנולוגיות שיש להן פוטנציאל לעצב את חוויות התשלום העתידיות.

סטודיו החדשנות מהווה אבן דרך בהשקעה של Visa בישראל וממחיש את מחויבותה של החברה לעסוק באקוסיסטם הדינמי של עולם ההייטק הישראלי.

האנשים מאחורי Visa

אסף רגב, משנה למנכ״ל חברת Visa בישראל, יח"צ אסף רגב, משנה למנכ״ל חברת Visa בישראל | יח"צ אסף רגב, משנה למנכ״ל חברת Visa בישראל, יח"צ

אסף רגב מונה לתפקיד משנה למנכ"ל ויזה ישראל ביולי 2022, לאחר שכיהן כמנהל מוצרים אסטרטגיים עבור ויזה אירופה.

במהלך עבודתו הוביל את גיבוש האסטרטגיה הרב שנתית של ויזה בישראל ואת הגישה של ויזה אירופה כלפי עסקאות במטבעות דיגיטליים (קריפטו). אסף היה מעורב בשינוי העמוק של שוק התשלומים הישראלי כגון הכנסת ארנקים אלקטרוניים שונים המאחסנים כרטיסי ויזה לישראל.

אסף בעל תואר ראשון במשפטים וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בניהול מערכות מידע מאוניברסיטת תל-אביב, בה גם שימש בעבר כמרצה.

נגה גור-אריה גולן מנהלת שיווק - Visa ישראל, יח"צ נגה גור-אריה גולן מנהלת שיווק - Visa ישראל | יח"צ נגה גור-אריה גולן מנהלת שיווק - Visa ישראל, יח"צ

נגה מובילה את המערך השיווקי של Visa בישראל בשנה האחרונה. נגה היא מנהלת שיווק עם ניסיון ממגוון תעשיות, המתמחה בבנייה ובהוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות ובהבאת סיפורי מותג אל קהלי היעד.

לפני Visa, עבדה נגה כמנהלת השיווק של חברת דיסני בישראל, וקודם לכן הובילה את צוות הרשתות החברתיות בחברת WalkMe.

לנגה B.A בתקשורת ומדעי המדינה ו-M.A מחקרי במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, MBA מהמכללה למנהל, תעודה בהכשרת יזמות מבית ספר Wharton למנהל עסקים, ובוגרת M.Sc בניהול השיווק באוניברסיטת תל אביב.

דברים שלא ידעת על תשלומים דיגיטליים

  1. בערך 79% מהעסקאות הכספיות שבוצעו בישראל בחודש אוקטובר 2022 היו ללא מגע: באמצעות כרטיסי אשראי או סמארטפונים.
  2. סך היקף ההוצאות בכרטיסי אשראי עמד על 35.7 מיליארד שקל באוקטובר, עלייה קלה של 1.3% לעומת אוקטובר 2021, שבו הסתכמו ההוצאות ב-35.2 מיליארד שקל. בספטמבר האחרון עמד סך ההוצאות על 38.8 מיליארד שקל
  3. .בשנת 2022, ככל הנראה בגלל היעדר השפעות מגפת הקורונה, צמחו הרכישות בעסקאות פיזיות (לא אונליין) בקצב גדול יותר מקצב השינוי בעסקאות אונליין.
  4. גם היקף הוצאות המזומן ירד באוקטובר 2022: סכום המשיכה הכולל עמד על 5.2 מיליארד שקל, לעומת 5.49 מיליארד שקל באוקטובר המקביל אשתקד.

(*) מקור: שב"א שרותי בנקאות אוטומטיים

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>





תגיות