אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיתוח עסקי ויזמות עסקית - קורס אסטרטגיה עסקית למזעור סיכונים עידו אהרוני, מומחה בעל שם עולמי לדיפלומטיה ציבורית, שיווק מדיני ומיתוג מקומות | צילום: דמיטרי נפיודוב Yeda

פיתוח עסקי ויזמות עסקית - קורס אסטרטגיה עסקית למזעור סיכונים

רוב המיזמים נכשלים, זו עובדה ידועה. אחד מתוך חמישה מיליון סטארט אפים יגיעו למעמד המדהים שמגדיר אותם כחד קרן בתחומם והם ירוויחו מיליארדים, אך גם כשמדובר במיזמים עם שאיפות קטנות יותר אחוזי הכישלון גבוהים, מדוע? ננסה לענות על שאלה זו וגם נדבר על כך שאחוזי הצלחת העסקים הפשוטים יותר אינה גבוהה מ-50% ועל הפתרונות שעומדים בפני יזמים כיום. עידו אהרוני, יועץ עסקי לחברות הגדולות בישראל יסביר לנו אחת ולתמיד, מה החשיבות האמיתית של אסטרטגיה עסקית?

24.08.2023, 12:06 | CSMART

מרבית המיזמים נכשלים ורוב העסקים לא ישרדו את השנה הראשונה לפעילותם – אלה יכולים להיות סטארט אפים מדהימים עם רעיון מקורי כמו שזה יכול להיות עסק למכירת מוצר פשוט. מהי אותה טעות שכולם עושים בתחילת הדרך? בדרך כלל מדובר על שילוב של טעויות, המובילות ביניהן יהיו שאין ביקוש למוצר אותו אתם מעוניינים למכור, לעסק אין את העובדים המתאימים מבחינת כישורים, התכנון הפיננסי עלול להיות לקוי, המודל העסקי אולי אינו ברור או אפילו רווחי וזה גם יכול להיות מסר שיווקי שאינו תואם את קהל היעד.

האם אתם מחפשים את הדרך להצליח בעולם העסקים? הצטרפו אלינו ל-CSMART, הפלטפורמה המובילה לקורסים אונליין מבית כלכליסט וידע. למה להיכשל כשאפשר ללמוד מאלה שכבר עברו את הדרך? תוכלו ללמוד ממומחים הגדולים ביותר, לשדרג את הידע שלכם ולקחת חלק במהפכה הדיגיטלית של הלמידה.

עידו אהרוני, מומחה בעל שם עולמי לדיפלומטיה ציבורית, שיווק מדיני ומיתוג מקומות, צילום: דמיטרי נפיודוב Yeda עידו אהרוני, מומחה בעל שם עולמי לדיפלומטיה ציבורית, שיווק מדיני ומיתוג מקומות | צילום: דמיטרי נפיודוב Yeda עידו אהרוני, מומחה בעל שם עולמי לדיפלומטיה ציבורית, שיווק מדיני ומיתוג מקומות, צילום: דמיטרי נפיודוב Yeda

הבועה שהתפוצצה

אי אפשר להתעלם מכך שרבים מאותם עסקים נמצאים בקטגוריית ההיי טק, ענף שנמצא במשבר עמוק בשנה האחרונה כשחרב הפיטורים עומדת מעל ראשיהם של בעלי תפקידים זוטרים ובכירים כאחד. מרכזי פיתוח נסגרים, עובדים נשלחים הביתה ויזמים יושבים על הגדר ושואלים את עצמם מתי ניתן יהיה לחזור לשגרה.

האם אי אפשר לפתוח ביזמויות חדשות? האם דווקא תקופת המשבר היא הזמן להכות שורשים ולנסות לצמוח? אם אתם סמנכ"לים, מנכ"לים, חברי הנהלה, יזמים או משקיעים, כדאי שתקשיבו למה שיש לעידו אהרוני לומר לכם.

אהרוני, לשעבר קונסול ישראל בניו יורק ומרצה מבוקש בתחום הפיתוח העסקי, מצליח להסביר באופן מתומצת במסגרת קורס אסטרטגיה עסקית ממוקד את השיטה לצמצום הסיכון אותו אנחנו לוקחים ביזמויות שונות, בהייטק, בעסקים קטנים וגדולים ובעסקים וחברות מכל הסוגים.

בעידן של אי בהירות מוחלטת בעולם העסקי, אהרוני מצליח לסייע לרבים להשיג את הזרקור הדרוש להצלחת מיזמים. הוא נחשב למומחה בעל שם עולמי למיתוג, שיווק ודיפלומטיה, מאז סיים את תפקידו כקונסול הוא משמש כיועץ לחברות ענק גלובאליות וכעת הוא מעביר את הידע שלו לכל מי שמעוניין לקבלו – עובדים שרוצים להתקדם, משקיעים, עסקים, ארגונים, בעלי חברות ויזמים.

במסגרת קורס אסטרטגיה עסקית המתומצת שלו מסביר אהרוני על שיטת ה-R-SWIM המסייעת להגדיר, לתכנן ולהטמיע מיזמים חדשים. השיטה מבוססת על חמישה צעדים למזעור סיכונים והגדלת סיכויי ההצלחה של המיזם. באמצעות השיטה כל אחד יכול ללמוד כיצד לפתח אסטרטגיה אשר מבוססת על מחקרים, אותה ניתן להתאים למצבי השוק המשתנים בעולם העסקי של היום תוך יישום שיטתי.

בסוף, כל עסק רוצה להצליח, וכאן ניתנת לאנשים מכל קשת האוכלוסייה ההזדמנות ללמוד מפי המומחה בתחום כיצד לעשות זאת.


תגיות