אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת מור מציעה שירותי אבחון מתקדמים וחוויית שירות בפריסה ארצית רשת מור: שירותי אבחון מתקדמים וחוויית שירות | באדיבות מכון מור

רשת מור מציעה שירותי אבחון מתקדמים וחוויית שירות בפריסה ארצית

בבסיס פעילותה של רשת מור נמצאת תפישת שירות מקצועית ומודרנית, השמה דגש מיוחד על שימוש בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות, במערכות שירות ממוחשבות ובהתעדכנות מתמדת בידע רפואי

22.01.2024, 15:12 | בשיתוף Superbrands

רשת שירותי הבריאות מור (מכון למידע רפואי), נוסדה בשנת 1974 והיא חברה בת בבעלותה של שירותי בריאות כללית. מור הוא הגוף הרפואי-דיאגנוסטי הגדול והמתקדם מסוגו בארץ ופעילותו מתמקדת במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בדיקות סקר תקופתיות, רפואה תעסוקתית, חיסונים לנוסעים לחו"ל, מרפאות עיניים, כאב ועוד.

למור 30 מרכזי שירות רפואי הפרוסים בכל רחבי הארץ, ומספקים שירות לכל קופות החולים. מדי שנה נבדקים ומטופלים במור יותר ממיליון ישראלים. ברשת מכון מור מועסקים כיום למעלה מ-700 עובדים, מתוכם כ-120 רופאים מומחים.

מכון מור, אבחון מתקדם וחוויית שירות , יח"צ מכון מור, אבחון מתקדם וחוויית שירות | יח"צ מכון מור, אבחון מתקדם וחוויית שירות , יח"צ

בנוסף למרכזי האבחון, בבעלות מור מספר חברות בנות כמו: מור יישום מחקרים, העוסקת בפיתוח מחקרים בינלאומיים, פטנטים ומוצרים טכנולוגיים בתחומי המדע והרפואה, מור אינסייד (MRI), נווה שבא (דיור מוגן), תל בר, LEM (מעבדות פתולוגיות), מור אילת, וכן מחזיקה מור בבעלות חלקית על בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר. חברות אלו עוסקות במגוון תחומים המשיקים לתחום הבריאות ובהם דיור מוגן סיעוד, קידום ויישום פרויקטים ומחקרים מדעיים ורפואיים, ביצוע ניסויים קליניים, הפעלת ניידות MRI, ומכבסה תעשייתית לשירות בתי חולים.

הסביבה התחרותית

מכון מור מספק מגוון רחב של שירותים, החל בשירותי איבחון בסיסים, בדיקות סקר תקופתיות, דרך שירותים טיפוליים כגון טיפולי עיניים ועד לחיסונים לנוסעים לחו"ל. לפיכך, הסביבה התחרותית של מכון מור כוללת מגוון מתחרים רחב - החל במכונים המספקים שירותי הדמיה ואבחון שונים, עבור במרפאות מטיילים וכלה בבתי חולים ציבוריים ופרטיים.

האתגרים השיווקיים

האתגרים המרכזיים העומדים בפני מור הם לשמור על מיקומו בחזית הטכנולוגית והובלת תחום האבחון המוקדם, לאמץ את המכשור המקצועי החדיש ביותר ולהעלות את המודעות של הצרכנים הישראלים לביצוע בדיקות המאפשרות גילוי מוקדם של מחלות. אתגר נוסף של המכון הוא להנגיש את מגוון השירותים שלו לצרכנים בכל חלקי המדינה.

הפתרונות היצירתיים

במכון מור פועלים כדי לספק לצרכנים בכל הארץ שירותי אבחון מתקדמים בחוויית שירות מתקדמת. המכון שם לעצמו למטרה לחזק את המודעות של הקהל הישראלי לשמירה על הבריאות ולאבחון מוקדם של מגוון מחלות ומצבים רפואיים.

המכון משקיע משאבים גדולים בציוד טכנולוגי מתקדם בכל תחומי האבחון, לצד השקעה בכוח אדם מקצועי.

המכון משקיע כל העת גם בשדרוג סניפים קיימים, ובפתיחת סניפים חדשים ובהוספת שירותי רפואה מרחוק. כך למשל, לאחרונה נפתח סניף גדול בבית שמש, ובתחילת 2024 יפתח סניף חדש בבאר שבע, שיציע שורה נרחבת של שירותי בריאות מתקדמים לכל אזור הדרום.

בשנים האחרונות, ובמיוחד בעקבות מגפת הקורונה, לקוחות רבים מעדיפים לצרוך שירותים רפואיים במרפאות בקהילה במקום בבתי החולים, והפריסה הארצית של מכון מור מאפשרת זאת.

שירותי בריאות מתקדמים

בסניפי מכון מור מספקים לצרכנים בכל חלקי הארץ שירותי אבחון מתקדמים, וביניהם:

MRI - סורק בתהודה מגנטית, העושה שימוש בטכניקת הדמייה משוכללת ומאפשר אבחון באיברים פנימיים באמצעות בדיקה חיצונית. השירותים ניתנים 24 שעות ביממה 364 יום בשנה (למעט יום כיפור).

CT - סורקים ממוחשבים. הסורק הממוחשב מאפשר אבחון רנטגני מדויק למכלול רחב של מחלות ובעיות בריאות באמצעות בדיקה לא פולשנית. בין היתר ניתן לבצע במור קולונוסקופיה וירטואלית, CT ריאה למעשנים וצנתור לב וירטואלי.

בדיקות וטיפולי עיניים – בדיקה ממוחשבת של שדות ראייה, צילום חיצוני של העין, מיפוי ממוחשב של הקרנית, בדיקות אולטרה-סאונד של העין והארובה, מיפוי ממוחשב של עצב הראייה, בדיקות פונדוס, OCT והזרקות תוך עיניות לטיפול בבעיות רשתית.

מרחב שד - הכולל בדיקות ממוגרפיה, א"ס שד וביופסיה.

קרדיולוגיה – בדיקות לב - בדיקות אבחון מקיפות, כולל בדיקות הולטר לב ולחץ דם, ארגומטריה קלינית, אקו-דופלר, בדיקות ספורטאים, צינתור לב וירטואלי.

נוירולוגיה - בדיקות E.M.G לאיתור הפרעות ומחלות של מערכת העצבים ההיקפית ומערכת השרירים.

תפקודי ריאה - בדיקות תפקודי ריאה, לצורך אבחון מחלות ריאה והפרעות ריאתיות כמו אסטמה, ברונכיטיס ועוד.

כלי דם - מעבדת כלי דם המתמחה בבדיקות לבירור בעיות שונות במערכת כלי הדם: דופלר קרוטיס, דופלר ורידים ועורקים, הערכת הפרעות בזרימת הדם בעורקי הכליה ועורק הבטן.

מרפאות כאב - מרפאות הכאב של מור מספקות ייעוץ, הזרקות תחת שיקוף לעמוד שדרה ומפרקים, הזרקות ללא שיקוף לחסמים עצביים וטיפול בגלי רדיו.

בנוסף, מוצעות בסניפים בדיקות אולטרה סאונד וכן בדיקות צפיפות עצם הנערכות באמצעות מכשור משוכלל בשיטת DXA.

בדיקות רפואיות תקופתיות ותעסוקתיות - מחלקה המתמחה באבחון רפואי כולל, ומציעה לכל נבדק סדרת בדיקות מקיפה, לבירור מצב בריאותו. סדרת הבדיקות מהווה בסיס לגילוי מוקדם ומניעה של בעיות בריאות. כמו כן, מספקת המחלקה מכלול שירותי רפואה תעסוקתיות לחברות ומפעלים במסלולי איבחון מודולריים: בדיקות סקר תקופתיות למנהלים ועובדים, בדיקות קבלה לעבודה, בדיקות לעובדים החשופים לגורמי סיכון תעסוקתיים, בדיקות לקראת יציאה לעבודה בחו"ל או לקראת רכישת ביטוח חיים, מתן חוות דעת רפואית-תעסוקתית ושירותי רופא חברה.

המכון מורשה לפי חוק לבצע פיקוח ורישוי לעיסוק בתחומים שונים – רשיון נהיגה, רשיון טיס, רשיון שיט ורישוי לפעילות בענפי ספורט שונים ועוד.

מור למטייל - רשת ארצית הכוללת מספר רב של סניפים הנותנת ייעוץ רפואי גאוגרפי וחיסונים בהתאמה ליעד הנסיעה. השירות נגיש למבוטחי כל הקופות.

מור לשינה - רשת ארצית המספקת אבחון שינה בייתי החל משלב שבו יש חשד לדום נשימה בשינה ועד לאבחון מלא והתאמת הטיפול ללקוחות.

האנשים שמאחורי המותג

יורם סגל, מנכ"ל , יח"צ יורם סגל, מנכ"ל | יח"צ יורם סגל, מנכ"ל , יח"צ

יורם סגל נכנס לתפקידו כמנכ"ל בתחילת 2023 ומאז שם דגש על הרחבת סל המוצרים; על חידוש המרפאות ופתיחת סניפים חדשים; על הקשר עם העובדים כמנוף לשיפור חוויית השירות ועל הרחבת הפעילות והשירותים המוענקים במרכזים.

טרם כניסתו לתפקיד כיהן יורם כסמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה בשירותי בריאות כללית – החברה-האם של מור. לפני כן מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בכירים בכללית. בתקופת כהונתו כסמנכ"ל קהילה היה יורם אחראי על כ-5 מיליון מבוטחים וניהל 8 מחוזות של הכללית.

יורם בעל תואר ראשון במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במשפטים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים.

בן רון, סמנכ״ל שיווק שירות ודיגיטל , יח"צ בן רון, סמנכ״ל שיווק שירות ודיגיטל | יח"צ בן רון, סמנכ״ל שיווק שירות ודיגיטל , יח"צ

בן רון מכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק מ-2016. במסגרת זו הוא אמון על חיזוק הקשר בין עולמות השירות, השיווק והמכירות כמנוע צמיחה לארגון, שלתפישתו חיוני להטמעת מהלכים אסטרטגיים חוצי חברה.

בין המהלכים אותם הוא מוביל במסגרת תפקידו: הרחבת הפעילות למוצרים שאינם חלק מסל הבריאות; הכנסת אמצעים דיגיטליים לשיפור חוויית הלקוח, המובילים לעלייה בשביעות רצון הלקוחות ועוד.

לבן ניסיון עשיר בניהול מערכי שיווק של ארגוני ענק בתחום הבריאות, בין השאר במכבי שירותי בריאות.

בעל תואר ראשון במנהל עסקים של המכללה למנהל ו-MBA מאוניברסיטת רייכמן. בוגר קורס דירקטורים בלהב פיתוח מנהלים – אוניברסיטת תל אביב.

דברים שאולי לא ידעת על מכון מור

1. מור הוא הגוף המוביל בישראל בביצוע בדיקות ממוגרפיה, עם יותר מ-100 אלף בדיקות מדי שנה.

2. מור היה הגוף הראשון בישראל לבצע בדיקות סקר, כבר בשנת 1974.

3. מור הוא הגוף המוביל בישראל בביצוע בדיקות כשירות לטייסים עבור חברות התעופה המרכזיות.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>


תגיות