גולש הסנובורד שהפך טרנד לעסק של מיליארדים
הסיפור של חברת אופנת הספורט לולולמון שפתחה השבוע חנות ראשונה בישראל, מתחיל ב-1998 כשיוגה הייתה רק טרנד ומייסד החברה זיהה אותו לפני כולם, והביא את החברה לשווי של כמעט 50 מיליארד דולר. איתי ביכלר על הסיפור מאחורי המותג
18.05.2023, 11:21 | בשירות שיווקיסט
על המחירים הגבוהים של מוצרי חברת האופנה לולולמון נכתבו הרבה בדיחות. כריס רוק אפילו תהה במופע שלו בנטפליקס - מדוע הוא נאלץ לשלם 100 דולר על מכנס יוגה עם 'ערכים', כשהיה בכלל מעדיף במקומו מכנס שמקלל אותך עם כל צעד ועולה 80 דולר פחות - ופה בדיוק נעוצה ההצלחה של המותג - היכולת לספר סיפור שיתאים לערכים של הלקוחות, ולעזאזל המחיר.