אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדשנות שמביאה תועלת לכולם, בכל מקום בעולם VISA: חדשנות שמביאה תועלת בכל העולם | באדיבות VISA

חדשנות שמביאה תועלת לכולם, בכל מקום בעולם

חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa היא מובילה עולמית בתשלומים דיגיטליים. המשימה שלה היא לחבר את העולם באמצעות רשת התשלומים החדשנית, הנוחה, האמינה והמאובטחת ביותר, המאפשרת לאנשים, לעסקים ולכלכלות לשגשג, Visa מאמינה שכלכלות שכוללות את כולם בכל מקום, גם מרוממות את כולם בכל מקום, והיא רואה בגישה הזו את הבסיס לעתיד תנועת הכסף בעולם. השנה, כחלק משותפות עולמית לציון 100 שנה לדיסני, השיקה Visa ישראל קמפיין לעידוד ישראלים להשתמש בכרטיסי האשראי שלהם וליהנות מהצעות אטרקטיביות בזמן נסיעתם לחו"ל. בנוסף, Visa יצרה בישראל מספר שותפויות נוספות, שכל אחת מהן מסתמכת על הסכמים ושיתופי פעולה עם שותפיה העסקיים, במטרה ליצור הזדמנויות מקומיות ייחודיות. כרטיס לאומי ויונייטד איירליינס, מועדוני SKYMAX וקארפור, הם רק שלושה מרגעי השיא של השנה

17.01.2024, 14:33 | בשיתוף Superbrands

Visa היא מובילה עולמית בתשלומים דיגיטליים, המאפשרים עסקאות בין צרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים וגופים ממשלתיים ברחבי העולם, באמצעות שימוש בתשלומים דיגיטליים במקום במזומן ובצ'קים. החזון הפשוט אך הבלתי מתפשר של Visa משנת 1958 תקף עד היום: לספק את הדרך הטובה ביותר לשלם ולקבל תשלום - לכולם, בכל מקום.

Visa, חדשנות שמביאה תועלת לכולם , יח"צ Visa, חדשנות שמביאה תועלת לכולם | יח"צ Visa, חדשנות שמביאה תועלת לכולם , יח"צ

לפני יותר מ-60 שנה, כאשר נוסדה Visa, מעטים יכלו לדמיין עולם פיננסי מעבר למזומן וצ'קים. החזון המכונן של Visa להציג תשלום בטוח, אמין ונוח יותר בצורה דיגיטלית התחיל בשאלה פשוטה: מה יקרה אם הכסף יהפוך להיות אלקטרוני לחלוטין? כיום, כאשר רוב העולם עובר מתשלומים אנלוגיים לתשלומים דיגיטליים, Visa ממשיכה לקחת תפקיד מרכזי בעיצוב מחדש של עתיד המסחר העולמי.

עם יותר מ-500 מיליון עסקאות ביום ויותר מ-200 מיליארד בכל שנה ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, Visa מתגאה ב-3.4 מיליארד כרטיסי אשראי פעילים ברחבי העולם וביותר מ-100 מיליון עסקים המשתמשים בשירותיה. עם עשרות אלפי שותפים ברחבי העולם, Visa מאפשרת עסקאות בהיקף כולל של יותר מ-13 טריליון דולר בשנה.

בינה מלאכותית ומניעת הונאות

הגישה של Visa לאבטחה מתמקדת בשלוש אבני בניין מרכזיות:

בנייה ותחזוקה של תשתית אמינה ויציבה הפועלת בכל דקה בכל יום;

הגנה על תשתית זו והענקת אמון ללקוחות ולצרכנים בסביבת התשלומים;

שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לזהות ולמנוע הונאה ברחבי הרשת באמצעות הוספת שכבה נוספת של הגנה ותמיכה.

אבל, Visa לא נחה על זרי הדפנה: בנוסף להגנת הרשת והלקוחות שלה מפני האיומים הנוכחיים, Visa פועלת גם להבטיח שעתיד התשלומים יישאר בטוח כמו המערכת האקולוגית הקיימת.

בחמש השנים האחרונות השקיעה Visa יותר מ-10 מיליארד דולר כדי לפתח את רשת התשלומים שלה, לשפר טכנולוגיות למניעת הונאות ולשפר את האבטחה. 500 מיליון דולר הושקעו בחידושים הכוללים בינה מלאכותית (AI) ותשתיות נתונים. הודות להשקעות המשמעותיות הללו, Visa מפעילה כיום כ-100 יכולות שונות מבוססות בינה מלאכותית כדי להגן על לקוחותיה. החברה מפעילה מרכזי אבטחת סייבר בשלוש יבשות, המבטיחים ניטור סיכונים מקוון ותגובות בזמן אמת לאיומים.

פתרונות להעברות כספים

אחת המגמות הצומחות ביותר בשווקים הפיננסיים של ימינו היא העברת כספים בין ארגונים קטנים ובינוניים ועסקים ברחבי העולם, תחום שצמח משמעותית בשנים האחרונות, בעקבות התרחבות גלובלית של עסקים רבים. כמענה לצרכים המתעוררים של צרכנים חדשים בתחום צומח זה, Visa מציעה מגוון פתרונות חדשניים כגון Visa Direct, בישראל מוצעים הפתרונות על ידי Visa בשיתוף עם חברות כרטיסי האשראי הישראליות, המסתמכות על היכולת של Visa לחבר באופן מאובטח ומיידי בין צרכנים ועסקים ברחבי העולם.

פעילות Visa בישראל

מאמצי השיווק של Visa בישראל התמקדו בשנה החולפת בשני נדבכים עיקריים: קידום נוחות ובטיחות לישראלים בנסיעות לחו"ל, ויצירת הצעות צרכניות ייחודיות. שניהם מסתמכים על הסכמים ושיתופי פעולה עם השותפים העסקיים של החברה, מינוף הסכמים גלובליים ויצירת הזדמנויות מקומיות ייחודיות.

יום קסום עם חוויה מיוחדת בהתאמה אישית

השנה, במרכז הפעילות מבוססת הצרכנים שלה, חברה Visa לדיסני בשיתוף פעולה כדי לחגוג 100 שנה לדיסני בקמפיין עולמי, שזכה לחיזוק בישראל באמצעות שיתוף פעולה עם הזמרת עדן בן זקן, שסיפקה זווית שיווקית, שהותאמה במיוחד לקהל הישראלי. בנוסף למבצעים מיוחדים לסרטים, תערוכות וחוויות קסומות שנכללו בקמפיין העולמי, הציעה Visa בישראל הטבות מיוחדות והנחות על מוצרים ואירועים. הקמפיין, שהובילה עדן בן זקן, היווה את שיא תקופת הפעילות: ישראלים המחזיקים בכרטיס Visa פגשו אותה בלונדון ובמדריד, לצד מנחת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן ויוצר התוכן אלכס שולץ, וזכו לתוספת קסומה ליום שלהם. התאריכים והמיקומים שפורסמו ברשתות החברתיות על ידי שלושת הטאלנטים יצרו באזז חיובי, ומשכו קהל ישראלי שנהנה מפרסים מיוחדים, הפתעות והזדמנות להצטלם עם הכוכבים.

כרטיס חדש מאפשר להרוויח מיילים שלעולם לא יפוגו

אחת ההשקות המרגשות שנוהלו בישראל השנה היא כרטיס האשראי החדש של בנק לאומי, יונייטד איירליינס ו – Visa. מחזיקי כרטיס חדשים נרשמים אוטומטית לתוכנית הנאמנות של יונייטד -United MileagePlusSM, המציעה דרכים נוספות לצבור ולהשתמש במיילים, ולקבל הטבות במחירי הטיסות של יונייטד באמצעות מימוש מיילים שנצברו - יותר מכל תוכנית נאמנות של חברת התעופה האמריקאית. טיסה היא רק אחת מהדרכים הרבות לצבור מיילים, וכרטיס Visa של בנק לאומי ויונייטד עוזר למחזיקיו לצבור מיילים גם על פעילויות יומיומיות כמו קניות שוטפות ותשלום במסעדות. תוקפם של המיילים הללו לא יפוג לעולם. מחזיקי כרטיס Visa של יונייטד ובנק לאומי יכולים ליהנות גם מתמחור מיוחד ומעדיפות בצ'ק אין ובעלייה למטוס בשדה התעופה. הכרטיס החדש אידיאלי לישראלים, שטסים פעמים רבות בשנה לארה"ב וליעדים אחרים ברחבי העולם, בין אם למטרות עסקים ובין אם לפנאי.

כרטיס קמעונאי חדש שישנה את כללי המשחק

על רקע העובדה שמחזיקי הכרטיסים מכירים יותר ויותר את התשלומים הדיגיטליים ומגלים יותר עניין בתועלות שהם יכולים לצבור בעולמות הקמעונאות, השיקה השנה Visa, בשיתוף אלקטרה מוצרי צריכה, כאל ובנק הפועלים, מועדון צרכנים חדש, מלווה בכרטיס אשראי ממותג, בשם "מועדון קרפור". כרטיס מועדון קרפור מאפשר למחזיקיו ליהנות מהטבות נוספות תוך כדי קניות. על בסיס הצעת הערך שלו, המועדון מוגדר על ידי אלקטרה מוצרי צריכה כ"מועדון הצרכנים החדש, שישנה את כללי המשחק".

לפני, במהלך ואחרי הטיול

השותפות האסטרטגית בין Visa ל-MAX פותחת מגוון של הטבות ללקוחות של MAX הנוסעים לחו"ל. בנוסף לכרטיס הטיסה והחופשה הבלעדי Visa SKYMAX, שיפרה MAX את יכולות הנתונים שלה הודות לשירות "תחזית נסיעות" של Visa. שירות זה מסייע בניתוח נתונים, ומאפשר התאמה מרבית של הצעות אטרקטיביות ושירותים שימושיים לפני טיסה. אלה כוללים המרת מטבע חוץ באמצעות הארנק הדיגיטלי Max FX, פתיחת חשבון חיסכון לנסיעות הקרובות וביטוח נסיעות בינלאומי. בנוסף לצבירת נקודות שניתן להשתמש בהן עם כל חברות התעופה, השרות ממשיך במהלך הטיול עצמו, עם הטבות קאשבק באטרקציות בינלאומיות מובילות שמתפרסמות במתחם "MAX בחו"ל" באפליקציה. הכרטיס גם מאפשר לנהל ביעילות את ההוצאות שלאחר הנסיעה.

שותפות המאפשרת תשלומים חוץ בנקאיים

הסכם נוסף בישראל נחתם עם חברת העברת הכספים הבינלאומית הישראלית STB Union, שהצטרפה השנה לענף התשלומים הישראלי כמנפיק החוץ בנקאי הראשון במדינה מזה 30 שנה. השקת כרטיסי ה -Visa החדשים נותנת מענה לדרישות הכספיות השגרתיות של ישראלים חוזרים וזרים, כמו גם לאזרחים ישראלים שאינם מחזיקים בחשבון בנק.

האנשים שמאחורי המותג

גרי לסקי, מנכ״ל Visa ישראל, יח"צ גרי לסקי, מנכ״ל Visa ישראל | יח"צ גרי לסקי, מנכ״ל Visa ישראל, יח"צ

גרי לסקי, המנכ"ל, הוא בעל מעל 20 שנות ניהול מוצר ומערכי מכירות ושיווק בעולמות ה-B2B וה-B2C, מתוכן יותר מ-15 בתפקידים בכירים בתעשיית התשלומים וכרטיסי אשראי, ניהול מוצר ושיווק ומכירות - במגזר הפרטי והקמעונאי ובמגזר העסקי. גרי הוביל מהלכים עסקיים רבים, שהביאו לגידול ברווחים ולשיפור במדדי השירות.

ה"אני מאמין" המקצועי של גרי הוא לשאוף למצוינות בכל מה שהוא עושה, ליהנות מהדרך ולשבור שיאים בכל תחום שעליו הוא מופקד. החיבור לאנשים, ללקוחות ולעובדים הוא הנושא החשוב ביותר עבורו, והוא רואה בו מטרת על בכל תפקיד או בכלל בחיים.

גרי הוא בוגר תואר שני MBA במנהל עסקים מאונ' תל אביב ובוגר Executive MBA של בית הספר למנהל עסקים על שם רקנאטי.

נגה גור-אריה גולן, סמנכ״לית שיווק Visa ישראל, יח"צ נגה גור-אריה גולן, סמנכ״לית שיווק Visa ישראל | יח"צ נגה גור-אריה גולן, סמנכ״לית שיווק Visa ישראל, יח"צ

נגה גור-אריה גולן מובילה את המערך השיווקי של Visa בישראל בשלוש השנים האחרונות. נגה היא סמנכ״לית שיווק עם ניסיון ממגוון תעשיות, המתמחה בבנייה ובהוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות ובהבאת סיפורי מותג אל קהלי היעד.

לפני Visa, עבדה נגה כמנהלת השיווק של חברת דיסני בישראל, וקודם לכן הובילה את צוות הרשתות החברתיות בחברת WalkMe.

לנגה BA בתקשורת ומדעי המדינה ו-MA מחקרי במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, MBA מהמכללה למנהל, תעודה בהכשרת יזמות מבית ספר Wharton למנהל עסקים, והיא בוגרת M.Sc בניהול השיווק מאוניברסיטת תל אביב.

דברים שלא ידעת על החסות האולימפית של Visa

1. Visa היא שותפת טכנולוגיית התשלומים העולמית למשחקים האולימפיים והפראלימפיים כבר כמעט 40 שנה, נותנת החסות העולמית הראשונה של הוועד הפראלימפי הבינלאומי (IPC) ונותנת חסות לכל המשחקים הפראלימפיים מאז 2002.

2. לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024 הודיעה Visa כי השחיין הפראלימפי מארק מאליאר וספורטאית הטאקוונדו האולימפית אבישג סמברג, נבחרו לייצג את ישראל בנבחרת Team Visa התומכת מאז שנת 2000 ביותר מ-600 ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ומעניקה להם כלים ומשאבים המאפשרים להם לשגשג.

3. Visa Team מגלמת את הערכים הרחבים יותר של Visa של שוויון והכלה, באמצעות מספר שווה של ספורטאים למשחקים האולימפיים והפראלימפיים ושוויון בין נציגות ונציגים. הספורטאים נבחרים על סמך הישגיהם האישיים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים, הישגים אתלטיים ומעורבות קהילתית.

4. במהלך המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024, תציע Visa לצופים שירותי תשלום חדשניים. בנוסף, לפני ובמהלך המשחקים, החברה תמשיך במסורת רבת שנים במסגרתה היא מיישמת תוכניות שפיתחה לתמיכה בספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ברחבי העולם, וכן תוכניות המחנכות בני נוער בכל רחבי הגלובוס להיסטוריה, לערכים ולאידיאלים של התנועה האולימפית.

5. הספורט משמש מקור השראה ואחדות ברחבי העולם ו -Visa גאה לתמוך בספורטאים, אוהדים וקהילות באמצעות אירועי ספורט גלובליים איקוניים. השותפויות של Visa מספקות פלטפורמות ייחודיות וחזקות, שבאמצעותן ניתן להשפיע וליצור שינוי, תוך מתן פתרונות תשלום חדשניים ברי קיימא לכולם, בכל מקום.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>

תגיות