אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המותג קרולינה למקה מתרחב בעולם וחודר לתחום המשקפיים האופטיים המותג קרולינה למקה ברלין | באדיבות קרולינה למקה

המותג קרולינה למקה מתרחב בעולם וחודר לתחום המשקפיים האופטיים

המותג קרולינה למקה ברלין פעיל מזה 11 שנים וידוע כמותג משקפי שמש בינלאומי, אופנתי ואיכותי. בשנים האחרונות פועל המותג להביא את הבשורה של איכות, אופנה ומחיר נגיש גם לשוק המשקפיים האופטיים, בין השאר על ידי שירות EYE BOX, המאפשר ביצוע בדיקת ראייה מקצועית הנשלטת מרחוק

12.12.2022, 15:29 | בשיתוף Superbrands

קרולינה למקה ברלין (CAROLINA LEMKE BERLIN), מותג משקפי האופנה הבינלאומי, הוקם לפני 11 שנים בידי מספר יזמים ישראליים, שפעלו באותה התקופה מברלין. המותג הוקם כמענה לצורך שזיהו היזמים למשקפי שמש אופנתיים, איכותיים ובמחיר נגיש.

המותג, שבתחילת דרכו פעל בשוק הישראלי בלבד, הביא לשוק זה ניחוחות של אופנה בינלאומית, במחיר נגיש ובאיכות גבוהה. קרולינה למקה הקימה רשת חנויות למכירת משקפי שמש, הכוללת 65 חנויות בפריסה ארצית.

המותג קרולינה למקה מתרחב בעולם וחודר לתחום המשקפיים האופטיים, יח"צ המותג קרולינה למקה מתרחב בעולם וחודר לתחום המשקפיים האופטיים | יח"צ המותג קרולינה למקה מתרחב בעולם וחודר לתחום המשקפיים האופטיים, יח"צ

בשנת 2013 נבחרה הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי לפרזנטורית של המותג וכשנה אחר כך נכנסה כשותפה בחברה. במטרה לשקף את הפן הבינלאומי של המותג, קרולינה למקה בוחרת פרזנטורים בינלאומיים מובילים ומוכרים להובלת הקמפיינים של החברה. לצד רפאלי, כיכב סולן להקת אירוסמית, סטיבן טיילור, בקמפיין של החברה ובקמפיין נוסף כיכובה קים קרדשיאן, שאף עיצבה בעצמה קולקציית משקפי שמש עבור המותג.

המותג פועל כיום במדינות נוספות, בהן אוסטרליה, מקסיקו, תאילנד, פנמה, צרפת ודרום אפריקה, ומצוי בשלבי התרחבות משמעותיים למדינות נוספות.

הסביבה התחרותית

המותג קרולינה למקה הוא Mono brand בתחומו. המותג פועל בשוק בו כל הרשתות שמוכרות משקפים, שמש ואופטיים מוכרות מספר מותגים במקביל, בעוד הוא היחיד שבחנויותיו נמכרים רק משקפי השמש והאופטיקה שלו. כיום נתח השוק של המותג בישראל עומד על כ-40%.

האתגר השיווקי

כחלק מהחזון להביא לשוק הישראלי משקפיים איכותיים, אופנתיים ובמחיר נגיש, המותג הצליח לאורך שנות פעילותו לשנות תפישה צרכנית בשוק הישראלי ולהוכיח כי ניתן לרכוש משקפיים איכותיים במחיר שאינו "קורע את הכיס". משקפי שמש הינם אביזר אופנה והתאמת משקפיים ללוק אופנתי היא דבר שבשגרה. בשנים האחרונות, עם כניסתו לתחום המשקפיים האופטיים, פועל המותג קרולינה למקה להביא את הבשורה של איכות, אופנה ומחיר נגיש - גם לשוק זה.

הפתרונות היצירתיים

המותג קרולינה למקה ממשיך להוביל את הערכים של בינלאומיות, צבעוניות, איכות ויצירתיות בשוק בו הוא פועל, במטרה להגביר את המודעות של הקהל הישראלי לעובדה כי הוא מותג המספק לצד משקפי השמש גם משקפיים אופטיים.

הרחבת השימוש ב-Eye box. קרולינה למקה ברלין היא רשת חנויות המשקפיים היחידה בישראל, שמאפשרת בדיקת עיניים מקצועית הנשלטת מרחוק. לקוחות הרשת יכולים להיכנס לסניפים של המותג קרולינה למקה בהם קיים שירות EYE BOX ולבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסטים מורשים - מרחוק, מבלי להזדקק לפגישה פנים אל פנים עם איש המקצוע. פתרון זה מאפשר למותג לשמור על הנכסים המובילים שלו של אופנה ואיכות ומחיר נגיש, ולהציע שירות מורכב יחסית בצורה חדשנית.

הבדיקות נערכות בתא מיוחד, המצויד בציוד אופטי מתקדם, אותו מפעיל אופטומטריסט מרחוק. הצורך בבדיקות המתנהלות מרחוק נוצר בעקבות מגפת הקורונה, אך לאחר תום המגפה הוא אף גבר, מתוך הבנה כי לקוחות רבים מעדיפים צורה זו של בדיקה. במהלך השנה האחרונה הרחיבה הרשת את השירות וכיום הוא קיים בכ-40% מסניפיה.

כמו כן, השנה העבירה הרשת את כל חנויות ה-Open store שלה שעדין פעלו בקניונים, לפורמט של חנויות בגדלים של בין 60 ל-150 מ"ר.

הענקת חסויות לאירועי מוזיקה מובילים. המותג קרולינה למקה ברלין מוביל מיום הקמתו ערכים של בינלאומיות ויצירתיות, והחיבור לחיי הלילה ולאירועי מוזיקה הפך להיות חלק מהזהות המותגית שלו. כפועל יוצא, נותן המותג חסויות למגוון אירועי תרבות הנערכים בישראל. כך, העניק השנה המותג, בין השאר, חסות להופעות של להקת מארון 5 שנערכו בפארק הירקון, חסות לפסטיבל SHUGA שנערך לראשונה בלייב פארק ראשון לציון, ואירח שורת כוכבים בינלאומיים לצד אמנים מקומיים מובילים.

עוד העניק המותג חסות ל-DGTL, מותג פסטיבלי טכנו והאוס בינלאומי שהגיע השנה לראשונה לישראל אליו הגיעו 30 אלף מבלים. פסטיבלי DGTL מתקיימים בספרד, בהודו, באורוגוואי, בצ'ילה, בברזיל ובהולנד והם מארחים את מיטב אמני הטכנו וההאוס של תעשיית המוזיקה האלקטרונית העולמית.

התרחבות לשוק הבינלאומי. השנה הגביר המותג את פעילותו בשווקים הבינלאומיים מתוך כוונה להתרחב לפעילות במדינות נוספות, ולהפוך להיות שחקן מוביל בשוק הבינלאומי. במסגרת זו השתתף השנה המותג בתערוכות מקצועיות מובילות בתחום המשקפיים, ביניהן Silmo בפריז ו-Mido במילאנו. בתערוכות אלו מציגים מדי שנה יותר מ-5,000 המותגים המובילים בעולם, והן מושכות אליהן את בכירי התעשיה.

דברים שאולי לא ידעת על קרולינה למקה

1. בכל שנה מוציא המותג לשוק 250 דגמים של משקפי שמש ו-150 דגמים של משקפיים
אופטיים.

2. קרולינה למקה הוא שם של אישה אמיתית - והיא אחת השותפות בחברה.

3. המשקפיים אותם מרכיבה בקמפיינים בר רפאלי, הופכים באופן קבוע ל-Best sellers.

4. נתח השוק של המותג קרולינה למקה בשוק הישראלי הוא כ-40%.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>


תגיות