אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משלוחים חינם והנחות: טיקטוק מסתערת על שוק המסחר המקוון שו זי צ'ו, מנכ"ל טיקטוק | צילום: בלומברג

משלוחים חינם והנחות: טיקטוק מסתערת על שוק המסחר המקוון

כחלק מההכנות לחודש המבצעים המיוחד תציעה החברה הסינית סבסוד להנחות של עד 50% כדי לעודד השתתפות של מוכרים בקמפיין הבלאק פריידיי, שייצא לדרך ב־27 באוקטובר ויימשך עד 30 בנובמבר

19.09.2023, 09:52 | חדשות חוץ

ימים ספורים לאחר שהשיקה את פלטפורמת המסחר המקוון שלה בארצות הברית, טיקטוק חשפה את האסטרטגיה שבכוונתה לנקוט על מנת לקדם אותה.

לפי דיווח בסוכנות בלומברג, החברה שבבעלות בייטדאנס הסינית תשיק בסוף אוקטובר קמפיין הנחות ומבצעים שיימשך חודש, ושיאו בבלאק פריידיי בסוף נובמבר. המטרה: למשוך את הצרכנים על אף האינפלציה הגבוהה. המהלך יצית לראשונה מלחמת מחירים נגד פלטפורמות מבוססות כמו וולמארט ואמזון. לקראת ההשקה בארצות הברית, החברה הציעה משלוחים בחינם וקופונים של 20% הנחה.

כחלק מההכנות לחודש המבצעים המיוחד תקיים השבוע טיקטוק סדנאות הכשרה לסוחרים. כמו כן, היא מציעה סבסוד להנחות של עד 50% וזאת כדי לעודד השתתפות של מוכרים בקמפיין הבלאק פריידיי, שייצא לדרך ב־27 באוקטובר ויימשך עד 30 בנובמבר. מכירות בלאק פריידיי יחלו בשעות הערב ב־23 בנובמבר. דובר של טיקטוק אישר את הפרטים.

לפי הערכות פירמת דלויט, בעונת החגים הנוכחית, מחג ההודיה ועד אחרי חג המולד, האמריקאים מתכננים להוציא כ־284 מיליארד דולר בקניות מקוונות. לפיכך, בטיקטוק בונים על התקופה הזו כדי לבסס את עצמם כפלטפורמת קניות זולה.

לפי סוחרים שהוזמנו לבחון את הפלטפורמה בארצות הברית, הקמפיינים בטיקטוק אכן עוזרים להעלות את היקף המכירות באתר, אך גם מסייעים למכירות דרך אמזון או באתר של וולמארט, שהם המועדפים בשלב זה על הצרכנים. לכן בטיקטוק מקווים שההנחות הגדולות יעזרו להרגיל את הקונים האמריקאים לאפליקציה. הפלטפורמה כבר ידועה בזכות המוצרים הזולים שלה, המגיעים בעיקר מסין.

פלטפורמת המסחר המקוון של אפליקציית הסרטונים הקצרים פועלת כבר בחלקים מאסיה ובבריטניה. ההתרחבות לארצות הברית היא חלק מהתוכנית לבסס את עסקי המסחר המקוון כמקור הכנסה נוסף. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים למצוא ולרכוש ישירות מוצרים המופיעים בסרטונים. היא גם מספקת הכנסה נוספת ליוצרי התכנים באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים. בטיקטוק מציעים גם תוכנית דומה לזו הקיימת באמזון, שתנהל את כל הלוגיסטיקה עבור המוכרים, כולל האחסון, האריזה והמשלוח.

לפי טיקטוק, מספר המשתמשים החודשיים בארצות הברית עומד על יותר מ־150 מיליון. "יש מעל 200 אלף סוחרים מורשים בארצות הברית בפלטפורמה של טיקטוק המוכרים מוצרים לגיטימיים, כולל יותר מ־150 אלף מוצרי קוסמטיקה וטיפוח שאושרו באמצעות ההליכים שלנו ומייצגים את השמות הגדולים ביותר בתעשייה", מסר דובר מטעם החברה.

תגיות