4. רוב התאונות של ילדים קטנים זה במגזר הערבי. לצערנו כל כמה שבועות שומעים על עוד הורה שדרס את הילד של עצמו כשנסע רוורס בחניה או משהו כזה. יש משהו די בסיסי שצריך להשתנות בחינוך שם. ובקשר לכל התגובות לאור ירוק - כולם צודקים. מדובר בעמותה שההתמקדות שלה בעבירות הלא נכונות הייתה אולי רק מעצבנת אם היא הייתה שומרת אותה לעצמה, אבל בגלל שהעמותה הזו עושה מה שבא לה במשרד התחבורה ובמתנ"א זה כבר שחיתות שלטונית וסכנה לציבור. | 18.07.08 (ל"ת)
3. מחר בחדשות: אור ירוק מוסרת שהתאונות בערים מאוד חמורות ולכן יש לבטל את הערים. וגם לקבוע שאם אפשר למות בתאונה במהירות 30 קמ"ש אז צריך להוריד את המהירות המותרת ל10 קמ"ש. דובר אור ירקרק | 17.07.08 (ל"ת)
2. תביאו את אור ירוק שיספרו לנו שמהירות מופרזת היא הסיבה להכלללל -אפילו לסאב פריים. אור אדום | 17.07.08 (ל"ת)
1. מה מפתיע? איזה הולכי רגל יש בכבישים בין עירוניים? הולכי רגל מעורבים כמעט תמיד בתאונות בתוך ישובים שם הם נמצאים, ולא בכבישים ראשיים ובין עירוניים, דא. אדריכל הנצחון | 17.07.08 (ל"ת)
עלייה של 16% במספר הולכי הרגל שנהרגו בתאונות דרכים
4 תגובות לכתיבת תגובה