אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג. יפית משיקה מדריך "מומלצים" לבתי עסק

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
המלצות אמיתיות
איך היא רוצה לשדר אמינות כאשר את הדירוג שם הספקים קונים בכסף? מה אנחנו מטומטמים? האתר היחידי בארץ שיש בו דירוגים אמינים הוא ask4.co.il רק שם פותחים מכרז ומקבלים הצעות מחיר מספקים. הדיררוגים שם הם רק ממי שסגר עסקה אמיתי באתר ולא מדודה שלו או שהוא קנה את הדירוג בכסף. http://www.ask4.co.il
מיכל | 19.02.09
9.
רק הכסף ממליץ
רבותי ההמלצה היחידה שקיבלו המוצאים לאור של העלק חוברת מומלצים היא הכסף שלי וכמה שיותר אף אחד או אחת מטעם המוציאה לאור (אייך קוראים לה ?)לא פנה אל רשימת הממליצים שלי כדי לבדוק עימם את יכולותי המקצועיות והציבור לא מטומטם וגם כנראה לא מוכן לשלם מפני שפניות למפרסם שקמותי אשר לו זו העונה בהא הידיעה מספר הפניות אשר נספר על כף יד אחת ועדין נשארת אצבע רעבה כולם למעט אחת נעשו עיי רוכשי מודעות ואנשי מכירות תעבי בצע ופרנסה האחת שפנתה אלי לברור קבלת שרות פנתה כי היא זכרה את שמי מהעונה הקודמת והפרסום כשלעצמו הגיע לעינייה בזמן הנכון והעסק איתנ נעשה אך לא בעקבות ה- עלק המלצה של העלק מגזין של העלק ג. יפית אה נזכרתי ככה קוראים לה שלום לאין מליצים ושלום לחמשת אלפי השקלים
מומלצעלק  | 22.07.08
8.
יפית היקרה, אני כבר לא יכול לראות אותך ......
השימוש האינטנסיבי והקופצני ממותג למותג מזמן חצה את הגבול. יש גבול לכמה אפשר לדחוס אותך לתוך ראשינו. אני גמרתי אומר שכל מה שאת מפרסמת, אני לא קונה. הגעת לנקודה שבה פועלת בתוכי דחיה של קו המוצרים שאת מייצגת. הייתי מציע שתתמקדי בקו אחד בלבד ולא למרוח את כול המוצרים בפירסום חסר ארך, ויותר גרוע מזה, גורם להתנגדות תת הכרתית. אין במסר זה כוונה להמאיט בערכך אלא ציון שהשיתה לא עובדת. סליחה אם פגעתי ברגש כל שהו.
רפי | 19.07.08
7.
על מי אתם עובדים?
נו באמת. מרוב מדריכים לא רואים את היער... יש אינפלציה של מדריכים - אז מי בדיוק ישתמש בו. והכי חשוב, מי התם שיפרסם במדריך שלא ברור מה כח המכירה שלו. עוד נסיון לגזור קופון שמנמן על עסקים קטנים ותמימים. ועם כל הכבוד, המטרייה שיש כאן זה מיקסום המותג ג. יפית - אנחנו נראה אותה בכל מקום...
קובי | 17.07.08
6.
זה לא יצליח
ג יפית מזוהה עם פרסומות ולא עם בקרת איכות......אף אחד לא יקנה ממנה ההמלצה על עסק ששילם כסף להיכנס למדריך. זה בערך כמו שמשתתף אחר בפאנל בועידה , הראל ויזל מפוקס החליט שלמכור חולצה לסינים זה כמו למכור בקניון הזהב ומשם התחילה הנפילה של פוקס. ככה ג יפית מתחילה לגעת בתחומים שאין לה בם מושג.......ומכאן תתחיל הנפילה
אחד שהשתתף בועידה | 18.07.08
3.
נחמד אבל המחיר לא מוצדק
סתם גימיק שיחלוף מהעולם. היום אנשים מחפשים תוכן אמיתי, ולא מעטפה חיצונית. ביום שראש ממשלה מתעסק עם מעטפות ונבחר ציבור מועל באמון הציבור. אנשים מחפשים תוכן אמיתי! אני מציע למפרסמים להתחיל לעסוק בפרסום אמיתי של תכונות אמיתיות ולא לנפח אשליות. בסוף הבלום שלהם יתפוצץ. אשמח לקבל תגובותיכם
נתנאל | 17.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת