12. הצדק צריך להעשות צריך אחת ולתמיד לעשות סדר בנושא המושבים יש הרבה פרוטקציות ואי צדק בנושא ניתן לפתור את הבעיה כדוגמת כרטיסים בהצגות תאטרון מושבים בסוף המטוס יעלו פחות וליד פתחי החרום מחיר גבוה יותר כך יהייה הפרש בין קידמת המטוס לסופו. אמון | 13.08.08 (ל"ת)
11. צריך לגבות אגרת בית שימוש עד כה השימוש בבתי השימוש במטוס היה חופשי. מעתה ואילך כל כניסה תעלה 10 דולר לכיסוי הוצאות: נייר טואלט, מים שהמטוס חייב לשאת, ניקיון השרותים וכדומה. אני משוכנע שעקב כך רמת השירות תעלה, על על תרוויח יותר וכולם יהיו מרוצים. פוחצבסקי אברם | 02.08.08 (ל"ת)
10. השמיים הם הגבול כנראה הגבול באלעל זה רק בשמיים ...... אין לכם כבר על מה לגבות ...בקרוב גם תיגבו כספים על קצב הנשימה במטוס של כל נוסע , אני רק מקווה שיום יבוא ותמצאו את עצמכם רק עם טייס ודיילות במטוס ולנוסעים יהיה מספיק הגיון אלמונית | 28.07.08 (ל"ת)
7. מגבלות על פי נהלי תעופה אזרחית כתבת יקרה, על פי נהלי תעופה אזרחית חל איסור להושיב נוסעים עם מוגבליות וילדים קטנים ביציאת החרום - לידיעתך. ilanit | 28.07.08 (ל"ת)
6. פתחי יציאת חרום נוסעים יקרים זו הונאה מושבים ליד פיתחי חרום אין מצב שמורידים מושב לאחור במשך הטיסה לפי הוראות תעופה אזרחית הגבים קבועים חסר כסף למישפחת בורוביצים ,, שלא יעבדו עליכם בורוביץ | 27.07.08 (ל"ת)
5. הרלבנטיות של הודעות אל על שואפת אצלי לאפס. בעיקרון איני טס בחברה תחמנית שבה המנכ"ל משתכר כ-מיליון ש"ח לחודש. השירות הוא ממש על הפנים. ולדימיר ערוסי | 27.07.08 (ל"ת)
4. רומנו בוחר בדרך הקלה להעלות מחירים , לסגור קוים ובעיקר לקשקש בתקשורות לא תפתור את הבעיות האמיתיות של אל על. הבעלים ישלמו מחיר על ניהול כזה ורומנו מחפש כבר את הגוב הבא גיא | 28.07.08 (ל"ת)
3. חברות התעופה האמריקאיות עושות את זה כבר ממזמן זה נקרא שם "extra legs room seat" מונש | 28.07.08 (ל"ת)
2. ואם טסתי בקוקפיט? האם הם יגבו ממני רטרואקטיבית מכוון שטסתי כמה פעמים בקוקפיט וגם זי.... להם כמה דיילות? חוצפה של יהודים זלמן | 28.07.08 (ל"ת)
1. פתחי יציאה נוסעים יקרים ליד פתחי היצאה מעל הכנפיים איו מצב לקחת את הכיסא קדימה ואחורה משה | 27.07.08 (ל"ת)
פרסום ראשון: אל על תגבה תשלום עבור ישיבה במושבים ליד פתחי היציאה
12 תגובות לכתיבת תגובה