אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ממחר: אם נסעת ברכב חברה וביצעת עבירת תנועה - תשלם פי 4

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
יותר נכון להחרים את הרכב לתקופה קצובה
מה ההגיון בלהטיל קנס פי 4 או יותר . אם ההתקנה היתה קובעת כי רכב שעבר עבירה יושבת לתקופה של שבוע, שבועיים או יותר , ובעליו יישאו הן בקנס בגין העבירה והן בדמי אחסנה, הרי ענישה מסוג זה הינה הרבה יותר אפקטיבית , מרתיעה ואפילו אם למפעל כסף רב שמוכן להוציאו על קנסות , העלות כפי שמוצעת כאן תהיה גבוהה הרבה יותר .
חיים  | 07.08.08
27.
אז עכשיו תקום תעשיה שלמה של עובדים שיקחו על עצמם את העבירה
תמיד יהיו קומבינות ומי שיש לו מצב שאם יקבל נקודות אז ישללו לו את הרשיון ומצד שני הוא לא רוצה לשלם פי 4 אז הוא יחפש מישהו שאין לו נקודות ,ושיהיה מוכן לקבל על עצמו את העבירה.התקון לחוק הזה הוא מטופש ושוב החזקים יצאו מזה .התקון הזה בא כי ראו שאפשר להגדיל את ההכנסות עוד ועוד.
עיט | 30.07.08
26.
הסבת דוחות תנועה
כדאי לפרט ולהבין את החוק !רכב בבעלות תאגיד,חברה וכו" כאשר הנוהג בו ביצע עבירת תנועה ואינו מקבל את דוח התנועה מידי כגון בעבירת מהירות ע"י מיכמונת נייחת או מעבר בצומת ברמזור אדום ובעל הרכב (החברה) מקבל את הדוח על שמו ואינו מבצע הסבת דוח ע"ש העבריין ישלם כיום פי-4 ובעתיד פי-10
קצין בטיחות בתעבורה | 30.07.08
25.
החוק מצויין
לא צריך להשוות את החוק למצב הרצוי אלא למצב המצוי. המצב המצוי מאפשר לחברות לשלם את הקנס של העובדים שלהם מבלי להעביר את שמו ומבלי לשלם יותר על כך. וכל שינוי שיפיל את הקנס נטו על הנהג הוא תיקון עמוק הרבה יותר לחוקי התאגידים במדינה ויהיה הרבה יותר קשה להעביר. אז הבחירה היא בין לא להעביר את הפרטים של הנהג ולשלם קנס רגיל או לא להעביר את הפרטים של הנהג ולשלם קנס גבוה. ועדיף שהם ישלמו קנס גבוה. ד"א החברות שבהן אני נהגתי ברכב חברה שלהן תמיד תמיד תמיד העבירו את הפרטים של הנהג ואפילו במקרים מסוימים שללו לו את הזכות לנהוג ברכב חברה גם אם המשטרה / בית המשפט לענייני תעבורה לא שלל לו את הרשיון
עבריין תנועה כבד | 30.07.08
23.
ימותו הקנאים
אני איש הייטק, למדתי 4 שנים ושילמתי הרבה כסף על זה, כן, אני נוהג ברכב חדש ולא שילמתי עליו זה מה שמפריע לכם ואל תצטדקו מה הסיבה שאעל אותה עבירה נישלם פי 4? כדי שתאבת הנקם שלכם תתמלא? חברה שלא רוצה להעביר את שם הנהג, הדוח יעבור אוטומטית על שם קצין הרכב ותאמינו לי שתוך 5 דקות הוא ידע מי נסע עליו.. אהה, אומנם לי אין פזמה אבל לכמה חברים בעבודה יש, מה דעתכם שישלמו פי 4 אגרה ?
 | 29.07.08
21.
אם יש רצון, אפשר לעשות הכל.
בכל חברה מסודרת בעלת צי רכב גדול מתנהל רישום יום יומי לאן הרכב נסע ומי נהג בו. כך שהחוק בעצם נולד כדי להגן על הבכירים ונהגיהם ולצ'פר אותם גם בתוספת שכר על ידי תשלום הקנסות והצלה מעמידה לדין על כל הכרוך בכך. מה יותר פשוט מניהול רישום יומי של תעסוקת הרכב ועל ידי מי. זה היה קיים בצהל לפני עשרות שנים, ( אולי עוד היום ), קראו לזה "כרטיס עבודה", אין שום בעיה לעבור לעבוד בצורה דומה בכל צי רכב. ינוהל רישם זהה גם לגבי כל הבכרירים ובעלי הרכב הצמוד ולא רק ליסינג.
חיימקיס | 29.07.08
19.
שיפוי הוא הפתרון הראוי
החוק החדש לא יעמוד במבחן בג"צ אלא אם יאפשרו גם לבעלי רכב פרטי תשלום יתר בתמורה להסתרת זהותם והימנעות מהרשעה שגוררת נקודות ושלילה אפשרית. הפתרון ההוגן יותר הוא הצמדת שם לכל רכב חברה או ליסינג שעולה על הכביש . אם יעבור הרכב עבירה שגוררת נקודות או שלילה יחוייב בתוצאות הנהג הרשום אלא אם יוכיח כי איפשר למישהו אחר לנהוג ברכב, מצב הקיים כיום לבעלי רכב הרשום על שמם.
יוסי ב. | 29.07.08
18.
החוק צודק ביותר - והייתי עושה את זה פי 10. לכל המלעיזים: על פי הבנתי
ה"תאגידים" העבריינים הם דווקא אלו שאינם משתמשים בליסינג שם יש חיבור בין מס' הרכב לנוהג בו אלא תאגידים שרכב חברה הוא בבעלות ה"תאגיד" כגון: משרדי ממשלה למיניהם. אחלה רעיון. כן אני מהיי טק, אצלנו כל אחד משלם את הקנסות מכיסו הפרטי!
יעקב | 28.07.08
17.
מנכל שלא ירצה להזדהות גם פי 4 לא ישנה לו
עובדים שעושים עבירות המנהלים מכריחים אותם להזדהות אז תפסיקו לבלבל מוח מי שמצליח להסתיר זהות זה בעיקר הבכירים בכל מקרה יש חשיבות גדולה בזיהוי מבצע העבירות אם זה עבריין סידרתי? חובה למצוא אותו ולשנות לו את ההרגלים אבל קחו גם בחשבון שלא מעט עובדי חברה נוהגים למופת
סאם | 29.07.08
13.
ל12
אני לא יודע באיזו חברה אתה עובד, אבל הטיעון שההיי טק הוא מעמד הביניים ועליו הכלכלה בנויה כבר ממש לא תופס. גם לא הסיפור שרק אנשי ההיי טק עושים מילואים. מה כן תופס? בוא אלינו לפארק אפק ותראה איך "גיבורי מעמד הביניים" נוהגים. עדיף ירקן בו מהשוק שמרוויח 2000 שקל ולא עושה צבא מרוצח על ההגה במאזדה ליסינג.
שוקי הכתום | 28.07.08
12.
וואוו ואוו אוקיי כנסו ותבינו באמת מה עומד מאחורי החוק הזה
אתם אולי תחשבו שאני אדיוט,ובטח אני אקבל הרבה תגובה למספר X. אבל החוק הזה גאוני..וזאת דעתי..כל אחד ודעתו.. כשמדברים על רכב חברה, מדברים בעיקר על עובדי ההייטק, עסקים פרטיים בעיקר כאלה שעוזרים לנו!! אז תקראו להם "עברייני ההייטק" אבל הם אלה שעושים את המדינה הזאת, הכלכלה הכל, בזכותם הרבה דברים נראים אחרת בארץ הזאת.הם השומרי חוק הכי טובים לא מזלזל באף אזרח אחר שעושה טוב למדינה אבל הם מסומנים אז אפשר "לתת" להם הטבות...אכן זה לא אומר שמותר להם לעשות כרצונם ולסע מהר ואיך שבא להם כי יש להם כסף..בכלל לא! אבל..כש"עבריין הייטק" צולם במצלמה על מהירות של 125-130 קמ"ש פעמיים, הנה לו משפט ושלילה לכמה חודשים טובים אם לא שנה ויותר. ואז הוא מאבד את העבודה מאבד את הראש וחבל כי אחד כזה טוב למדינה...אז החוק הזה גם נותן בריחה קטנה לאנשים שעברו במעט את המהירות המותרת, וכולנו יודעים שכולם נוסעים 120 ויותר איפה שאין מצלמות אז אל תשחקו אותה תמימים. ושוב מדבר כאן בעיקר על עבירות מהירות קטנות ולא 160 קמ"ש ולא מעבר באדום... הפלייה למי שאין לו רכב חברה? בהחלט כן.. מה המסקנה??? שהמשטרה תתחיל באמת לעשות משו עם העבריינים האמיתיים ולהעמיד שוטרים בכל חור, מה הקטע של המצלמות -רק כדי להרוויח עוד כסף ועוד כסף! זה לא משיעצור אף אחד! ושוב הוציאו חוק כדי לעשות עוד קצת כסף.. אתם רוצים לטפל בעבריינים האמיתיים וגם "בעברייני הייטק" טפלו בהם בזה שתעדמו בכל מקום...ככה אנשים יתחילו באמת לנהוג לאט יותר..
נדב | 28.07.08
11.
מעריך בכיר במשטרת ישראל??? חחחחח
שימו לב איזה מדינה יש לנו.. בכיר ממשטרת ישראל בציטוט מעריך שעובדים יאלצו להזדהות בגלל החוק - באמת תודה על החוק! ועם זאת הוא מוסיף שחבל שכאלה שיש להם עסק משפחתי/או למעשה הטחונים/סמנכ"לים/מנכלי"ם למינהם ישלמו פי 4 ולא יקבלו נקודות... אשכרה המשטרה משלימה עם זה שמי שעשיר יכול לעבור על החוק. איזה שכונה המשטרה הזאת! כל מה שנשאר לי זה לבכות ולצחוק על המדינה שלי, ממש עצוב!
יוסי | 28.07.08
8.
נראה איזו מערכת תתמודד עם העברת הדו"ח על שם הנהג
אז עכשיו יבקשו את תמונת מצלמת המהירות כדי לדעת מי הנהג אח"כ יבקשו להעביר את הדו"ח על שם נהג ספציפי. ואז ישלחו דו"ח עם סכום מתוקן לנהג. ברגעים אלו ממש קולטים לעבודה עוד קלדניות שתפקידן יהיה להעביר את הדו"ח על שם הנהג. אגב, אם לנהג אין הרשאות במשך שנתיים הוא רשאי להמיר את הדו"ח באזהרה.
היי טק | 28.07.08
7.
למה רק פי 4? תנו קנס פי 20
הסתרת זהות של עבריינים היא שותפות לפשע, וזה בדיוק מה שחברות עושות היום - מיתממות בבית משפט וטוענות שאינן מסוגלות לאתר את הנהג הפושע. כדי שהחוק יעבוד ההרתעה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה. ברור שעם הרתעה אפקטיבית אף חברה לא תגבה את עובדיה, אפילו לא את הבכירים שביניהם. במידה והחברה לא מצליחה לאתר את הנהג (מה שבדרך כלל לא סביר בכלל) אז שתערער, ותמציא ראיות למה היא לא מצליחה לאתר את הנהג.
יוני | 28.07.08
5.
מי ירים את הכפפה ויעתור לבג"ץ?
התקנה הזו יוצרת בעצם עיוות דין, ומעניקה לחברות אופציה לשלם קנס מוגדל במקום שלילה ונקודות לעובדיה. חברה בעלת צי רכבי שרות, תעדיף לשלם קנסות מוגדלים ולא להשבית את הטכנאים על שלילה. אפשרות זו כמובן שאינה קיימת למי שנוהג ברכב פרטי. מה שאומר שקיים חוק אחד לבעלי רכב חברה וחוק שונה לבעלי רכב פרטי. מעניין מה יהיה לבג"ץ להגיד על התקנה המעוותת הזו.
מייקי | 28.07.08
2.
סתם בלון בלי אויר עובדים עליכם בהפחדות
רוב הדוחות המגיעים לחברות ואירגונים הם בגין עברות חניה ועצירה אשר בגינן אין חובת העברת דוח על שם הנהג, ואני מדבר על מעל 95 אחוז מהדוחות.מכלל 5 האחוז הנותרים 3 אחוז הם דוחות שהמשטרה דורשת קבלת מידע על הנהג שכולל שם תז כתובת ואישור שהנל נהג ברכב וחתימת קצין הבטיחות.כל הרעש הוא על 2 האחוז הנותרים , בקיצור מהומה על לא מאומה.פוליטיקה של ריח בחירות כאילו הם עושים משהו למלחמה בתאונות הדרכים, בקיצור שימשיכו לגרד לעצמם ולא לנו,
aviהרצליה | 28.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת