2. זאת אומרת שעכשיו יהיה רק בעלים אחד עם תיאבןו גדול?.. שלא לומר חזירות לשמה? כמו כל יבואני הרכב מדובר בחבורת חזירים שלא יודעים שובע. מי יכול לתת סיבה אחת חוץ מחזירות לפערים במחירי הרכב בין העולם הנורמאלי לישראל? מדוע המיניוואן של קרייזלר שבארה"ב נחשב לרכב מהסוג הנחות שכמוהו מסתובבים מליונים על הכבישים כאן ונמכר(תחזיקו חזק) לצרכן ב 30,000$ לדגם המפואר ביותר, נמכר בארץ כרכב יוקרה ב 300,000 ש"ח!!!!! שזה בחישוב גס (ושוב תחזיקו חזק) מתקרב ל 90,000$. עד כמה צריך להיות חזיר???? הרי הוא קונה את הרכב ב 20,000-22,000 דולר לכל היותר, שילוח ומיסוי... נניח עוד 30,000 דולר. למה השוחטים צריכים להרוויח 140,000 ש"ח לכל רכב לפני מס??? רק ייבוא אישי ישבור אותם!!!! רק ייבוא אישי מסיבי יגרום לחזירים להוריד מחירים . קמור בע"מ, יבואנית BMW הורידה את מחיר הג'יפ ב 85,000 ש"ח לדגם הבסיסי, וכל זאת רק בגלל הייבוא האישי מארה"ב. (והם עדיין יקרים בכמאה אלף ש"ח מייבוא אישי של אותו הרכב במפרט הרבה יותר מרשים). יפתח | 30.07.08 (ל"ת)
1. זהו? מקום 11? עם כל הסוויפטים שיש על הכבישים? ראבאק, זה הרכב הכי נפוץ אצל רוכשים פרטיים. אה. אמרתי רוכשים פרטיים. אם מכשירי תנועה היו מביאים אותו עם חצי כרית אויר וצמיגים סיניים הוא היה הרכב הכי נפוץ בארץ דרך הליסינג... | 29.07.08 (ל"ת)
פרסום ראשון: צבי נטע רוכש את חלקו של מילצ'ן ביבואנית סוזוקי וקרייזלר
2 תגובות לכתיבת תגובה