אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוקץ: האייפון של שירותי הדואר

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
דואר ישראל הוא הוכחה ניצחת לכך שהפרטה לא תמיד טובה
מאז ההפרטה השירות הלך ונעשה גרוע יותר. כעצמאי שנזקק לשירותי הדואר אני מוצא את עצמי ממתין יותר זמן בתור, ומחודש לחודש זה הולך ומחמיר. סניף שהיה קרוב למשרד שלי נסגר, ועכשיו אני צריך לכתת את רגליי לסניף מרוחק וצפוף במיוחד. הפקידים חסרי סבלנות, ולא באשמתם - כוח האדם צומצם מטעמי חיסכון, הלחץ עליהם גדל והשירות נפגע בהתאם, שלא לדבר על כמות הטעויות שהם עושים.
ציבורניק | 03.08.08
3.
פרסומות קוסמטים
לידעת הציבור שלא מודע למחדלי הדואר,ישנם שירותיים בדואר ישראל המפסידים כסף לדוגמא דואר בינלאומי ,התעריפים שפורסמו ב1 ליולי לא מכסים את עלות המעטפה שנשלחת לחו"ל...... לדואר יש כסף רב לבזז על פרסומות קוסמטים במקום להשקיע בכוח אדם מיומן אנשי מנהלה איכותיים שיעביר את הדואר סוף סוף למסלול רווחי,לאחר שנים של הפסדים הממונים מכספי הציבור.
ירון | 29.07.08
1.
צעדי יאוש של הדואר
דואר ישראל מנוהל באופן לא מקצועי כי אין שם מנהלים מקצועיים, הם פשוט פוטרו. התוצאה היא שהדואר מתדרדר ועכשיו נוקטים בכל מיני צעדי יאוש לא מבוקרים. הגיע הזמן ששר התקשורת יתערב במה שקורה שם ויפסיקו לבזבז את כספי הציבור על קמפינים הזויים ומשכורות עתק לאנשי ועד ומנהלים לא מקצועיים.
ברכה | 29.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת