אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: צ'מפיון מוטורס רוצה לייבא את משאיות סקניה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ל4-אז זהו שלא
מבחינת מכשירי תנועה פורשה היא כלום. פיפס, חברה שמוכרת 20 מכוניות בשנה. צ'מפיון מחזיקה במרבית מותגי פולקסווגן. צבי נטע מכר ברווח בגלל עליית מכירות סוזוקי קרייזלר מאז שמכר חלק מהעסק למילצ'ן ולא בגלל פורשה. להגיד שהזיכיון "צריך לעבור" בגלל עינייני בעלות זו שטות גמורה. קרסו מוכרת את מכוניות רנו-וזיכיון היבוא למשאיות נמצא בידי יבואנית וולבו. יונדאי היא בעלת קיה-והזיכיון לא נמצא בידי כלמוביל (יונדאי) אלא בידי אונגר. ענף הרכב לא פועל כך. קבלת זיכיון מושגת באמצעות הרבה עבודה קשה.
אחד שעובד בבני ברק | 30.07.08
4.
אם כך, אז היבוא צריך לעבור ל"מכשירי תנועה".
הרי "מכשירי תנועה" הינה היבואנית של פורשה. פורשה רוכשת את השליטה בפולקסווגן, שהיא בעלת השליטה הנוכחית באודי, סיאט, סקודה ועוד. בעתיד, פולקסווגן הולכת להיות בעלת השליטה בSCANIA ובחברת אופנועים אירופאית גדולה (לא זוכר את השם). מכאן, שאם צ'מפיון רוצים את הייבוא של סקניה כיוון שפולקסווגן קנו את השליטה בסקניה, אם צריכים להעביר את הזכיון, הן של סקניה והן של כל שאר הרכבים מתאגיד פולקסווגן, לידי "מכשירי תנועה". או בקיצור, צבי נטע עשה סיבוב יפה על מילצ'ן, כאשר רכש את מלוא השליטה במכשירי תנועה לפי השווי הנוכחי, ולא לפי שווי עתידי כאשר הזכיון של כל החברות הללו יעבור לידיה.
רועי | 29.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת