אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

במת כלכליסט: אגרות גודש עכשיו - למען הכלל

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
להטיל על התל אביבים אגרת יובש
כן. משום מה תושבי מדינת תל אביב שותים לנו את הכינרת שלנו. לא שלהם אלא של שלנו תושבי הצפון. הם פוגעים לנו באיכות החיים וגורמים נזק לכינרת הנהדרת שלנו. אני מציע לאזן את זה באגרת יובש של 50 ש"ח ליום לגולגולת. אני חושב שצריך להטיל גם מס זבל ומס זיהום אוויר על כל שירותי הפריפריה למדינתתל אביב. שוב 50-100 ש"ח ליום לאדם שחי במדינת תל אביב יעשו את העבודה. בהמשך, חובה להתחיל לחשוב על עצמאות לצפון. מה לנו ולהם?
Joe Anaaref | 05.08.08
1.
עצור!!!!!!!!! אתה ספין
אם לא יותנה מס המכוניות בתל אביב בשיפור התחבורה הציבורית הראשונים להנות מך יהיו המשתמשים המסורתיים של התחבורה הציבורית??? אותם קשישים, ואנשים קשי יום שיצטרכו לחלוק את התחבורה הציבורית שלהם עם ציבור גדול הרבה יותר, ללא שיפור מערכת התחבורה הציבורית, יהנו לחלוק את המקום באוטובוסים עם נפח נוסעים גדול יותר, וצפיפות רבה יותר???? מעתה אמור לא לספין ואמור: אם יוטל המס התל-אביבי לבעלי מכוניות, ללא שיםור מערכת התחבורה הציבורית, הראשונים שייפגעו מכך יהיו הנוסעים המסורתיים של התחבורה הציבורית שיאלצו להתמודד עם מאסה גדולה יותר של נוסעים ולכן חום צפיפות ומחנק, ממש כמו שהיה עד אמצע שנות ה 90 כשפתחו את קו חמש וארבע לתחרות. מי ירוויח החוק הטיפשי הזה? אנשי דן, אנשי האוצר שיזכו לתוספת תקציב על ידי מס ירוק וכמובן החברה שתקבל את הרישיון להטיל את המס לנכנסים, כי הרי הפרטה היא חזות הכל. ןכל זאת חס מלהזכיר כי מחקרים אובייקטיבים הראו כי פליטת הפחמן הדו חמצני, והמתאן על ידי האנושות, קטנה בכשני סדרי גודל מהפליטה הטבעית של בעלי החיים בטבע. כמו בכל דבר אחר בחיים לפני שאתם משתכנעים, בררו מה ירוויח הטוען מולכם, האם הוא בעל חברת CARBON CREDIT כמו אל-גור? האם הוא.....
ארז | 04.08.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת