אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עלייה בדירוג הסיכון של רשת בורגר ראנץ'

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
בורגר ראנץ' חייבים לצאת בצסע פירסום אינטנסיבי
כרגע מקדונלנד'ס תפסו מונופול בתודעת הציבור בכל הקשור לפירסום בתחום רשתות המזון המהיר, בורגר ראנץ' מצוי בתודעת הציבור הפוטנציאלי בתור "רשת ההמבורגרים הישראלית של פעם משנות ה-80"... בורגר ראנץ' חייבים להדגיש את הלוגו שלהם ולצאת במסע פירסום נרחב! יש להם את המוצר הטעים ביותר כרגע בארץ: "שוקו-פאי", הם צריכים לקחת אותו ולרוץ איתו קדימה, להעניק אותו חינם על כל קניית ארוחה מוגדלת! יאללה בורגר ראנץ', תתחילו לרוץ קדימה!!!
כלכליסט | 06.08.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת