12. זהר אנדלמן וגיא רוזן הרסו את החברה על מנת לבסס את השליטה בתור הנהלה חדשה, פוטרו עשרות מנהלים מכל הדרגים ובמקומם הגיעו "אנשים של זהר אנדלמן". כושלים, לא מקצועים ומושחטים. לא פלא שישראייר פושטת רגל. כל מה שסבינה בירן בנתה נהרס בשנתיים על ידי אגו של ההנהלה החדשה לא ברור איפה דנקנר ופישר היו כל הזמן הזה עובד ישראייר | 11.08.08 (ל"ת)
11. עוד דייל בישראייר מר רוזן היקר, כמו שכבר נאמר, הדיילים ובעיקר הסטודנטים שביננו, נמצאים ומהווים את עמוד התווך של החברה זמן רב ממך. אנחנו הם אלה שממשיכים בגאון ובראש מורם לספק את רמת השירות הגבוהה שאנו ניחנים בה, עומדים ב"קו האש", על אף הרעת התנאים הבלתי פוסקת מצד ההנהלה כלפינו. כל סטודנט לכלכלה שנה א' יכל לספר לכם על עליית המחירים, מעניין שרק בישראייר חושבים על שלשום ולא על המחר. כדאי שתתחילו להפיק לקחים במקום להשמיד כל חלקה טובה שסבינה בנתה. ממורמר | 06.08.08 (ל"ת)
10. להעביר את הקו לחברה אחרת, חוסר תחרות יוביל לחזירות לבדוק תנועת כספים ו/או הטבות מאלעל לישראייר מוטי | 06.08.08 (ל"ת)
9. דיילת בישראייר גיא רוזן היקר זמן העסקתך בישראייר קצר מכדי לרענן את זיכרונך לגבי השנים האחרונות, אך הרשה לי לעדכנך- גם בסיום "עונה" סטודנטים אף פעם לא עזבו. סטודנטים עבדו בהתאם למגבלות שלהם. גם בקיץ וגם בחורף. כך היה תמיד. ואגב, זמן העסקתי בחברה הוא שילוש השנים שאתה מנהלה. ועניינית, אל תבלעו כל מה שמספרים לכם לעניין הדלק והדולר. ישראייר אינה חברת התעופה היחידה שטסה עם "דלק ודולרים". ולראייה- את המטוס החדש הביאו רק בחודש אפריל שכבר ידעו על העלייה בדלק וגם על הדולר שמאבד מערכו. ניהול כושל של חברה הוא זה המביא ל"אי רווחיות". ראה ערך "מנהל עסקים של ישראייר" שסוגר עסקאות של טירון וכל מי שמכיר את פועלי הכוחות הפנימיים יודע למי ומה הכוונה. אנונימית | 06.08.08 (ל"ת)
8. חברה מחורבנת שיפסיקו לטוס לחלוטין! מטוסים צפופים, שירות מגעיל מחירים גבוהים. יאללה הביתה! נוסע מתמיד | 06.08.08 (ל"ת)
7. חברה מצוינת - חבל טסנו החודש לניו יורק ונההננו מכל רגע צוות מעולה + מטוס מצויין חבל.................... גל | 06.08.08 (ל"ת)
6. שירות לקוחות טלפוני גרוע אחד שיודע. אני טס לפחות 4 פעמים בשנה. הבעיה העיקרית של ישראייר זה שירות לקוחות טלפוני גרווווווווע. אני מעדיף לשלם עוד קצת ולקבל שירות סביר. רונן | 06.08.08 (ל"ת)
5. 1 - אתה באמת חושב שהם מרוויחים? הם מפסידים ובגדול 1 - במחירי הדלק הנוכחיים (גם אחרי הירידה הקטנה) זה עדיין מחיר הפסד לניו יורק, אם הם היו מרווחים מכל נוסע אפילו דולר אחד הם היו ממשיכים את הקו רוני | 06.08.08 (ל"ת)
3. עם השירות המגעיל שלהם, עדיף שלא יחדשו את הטיסות זאת הסיבה שלא טסים עימם !!! אחד העם | 06.08.08 (ל"ת)
2. נוחי- המשך הכשלנות של החברה פוגע בדימוי שלך אתה חייב לעשות משהוא כמה פעמים החזרתם מטוסלמחכיר והפסקתם טיסות לניו יורק- כבר 3 פעמים וכל זה אחרי שנלחמתם בבגצים + הירשנזון כדי לקבל קו סדיר שמעולם לא הפעלתם אתה חייב להרחיק אנשים מסויימים מקבלת החלטות בחברה כדי שלא יהיו עוד בזיונות שאתה משלם עליהם מכיסך והעובדים במשרתם Dani | 06.08.08 (ל"ת)
ישראייר תקפיא הטיסות לניו יורק מה-13 בספטמבר
12 תגובות לכתיבת תגובה