19. ווארן באפט כבר קנה לכל המזלזלים ווארן באפט כבר קנה את מניות החברה שנסחרת בנאסדק. והמניה כבר עשתה תשואה של מאות אחוזים. אז קצת צניעות חברה כנראה הBYD האלה יהיו שחקן משמעותי בתחום. ואתם תחכו אולי כשיגיע הגל הזה אולי תשכילו לפתח משהו בעצמכם. או שלחלופין תשבו ותכתבו עדיין טוקבקים אנאלייזר | 08.08.09 (ל"ת)
17. תראו איך הסינים בנו כפר אולימפי בזמן שיא. זה עם שיודע להרים פרויקטים. ואצלנו יש אגסים ושאר אנשי מכירות הייטקיים שיודעים ללבוש חליפות ולהציג מצגות. עבדתי בכמה סטארט אפים שהיו להם הבטחות אדירות ומצגות פאוורפוינט זה כל מה שנשאר מהם... | 10.08.08 (ל"ת)
15. מסכים עם 3 - המכוניות החשמליות הן להיט בדפי העיתונים ומדורי רכב ברשת בשטח אין כלום | 10.08.08 (ל"ת)
14. כולם צוחקים על הסינים כנראה בצדק. בכל העולם יש כתבות על תביעות נגדם על חיקויי מכוניות. חגי | 10.08.08 (ל"ת)
13. לכל אלו שעוקצים את הרכב הזה... תחשבו שרכב בעל מנוע בנזין בשנות ה-70, אחרי יותר מ-70 שנות מחקר וייצור, היה רכב עלוב לכל הדעות, רכב מזהם, רועד, עלוב וכו'... (לא שהצליחו להתגבר על הבעיות האלו עד היום). רכב חשמלי רק בראשית דרכו, עוד עשור מהיום הוא יכבוש את השוק ויעקוף את רכבי הבנזין המזהמים/ מרעישים/ בזבזניים/ דרושי טיפול תקופתי/ כבדים/ אתם יכולים להוסיף עוד הרבה דברים... פיתוחים לרכב חשמלי יהיו הרבה יותר זולים מאשר לרכב בנזין ולכן הוא ישתפר ויהיה הדבר הבא. הספירה מתחילה מעכשיו, עוד עשור, תזכרו את זה, עם או בלי אגסי. | 09.08.08 (ל"ת)
11. מה עם בטיחות???? לא ראיתי בשום מקום ציון ריסוק של האוטו הזה. נשמע לא טוב........ מומו המרסק | 08.08.08 (ל"ת)
10. תיבחן מאוחר יותר באירופה מישיבת הנהלה של הסינים: "הישראלים הטיפשים יקנו הכל-ואם זה טוב אז נמכור גם לאירופה". צ'ינג דונג | 08.08.08 (ל"ת)
9. למי שצוחק על הסינים בשנות ה70 צחקו בישראל על כל מי שקנה מכונית שנקראה סובארו כי היא היתה יפנית. בשנות ה80 צחקו בעולם על מי שקנה מכונית שנקראה יונדאי כי היא יוצרה בקוריאה. בראשית המאה צחקו על כל מי שקנה מכונית במקום סוס ועגלה. הסינים הם הבאים בתור. ההיסטוריה | 08.08.08 (ל"ת)
8. מריח מוזר אגסי מדבר על 160 קילומטרים טווח והסינים על 400. האם מישהו מנסה למכור לנו לוקש על "טווח נסיעה מוגבל" כדי שנחליף אצלו סוללות בכל נסיעה לחיפה??? קובי | 08.08.08 (ל"ת)
7. חשבון פשוט זה יספיק ל 800000 קילומטר עד להחלפת מצברים שזה שקול להחלפת מנוע . גם למי שנוסע המון זה יספיק ל 10 שנים ויותר בתנאי שהנתונים נכונים. שווה לכל הדעות גם אם הוא פרימטיבי יורם | 07.08.08 (ל"ת)
5. "השוק הישראלי נבחר ראשון בגלל הטבות המס שניתנות למכוניות ...... " יותר נכון כי רק פה יקנו את החרא הסיני הזה.... חחחחחח | 08.08.08 (ל"ת)
4. ברוכים הבאים ו.. כל הכבוד שנבחרנו להיות הראשונים. 400 קילומטר בין טעינות זה ממש סיפור הצלחה. יצא לי להטעין את הרכב כל ארבעה ימים, כ-100 הטענות בשנה, זאת אומרת שהסוללה תספיק ל-20 שנה!! אם זה אמיתי ולא סתם בירבורים אני הראשון שקונה אוטו כזה. ודבר אחרון, כל הכבוד לסינים, כולם מדברים ואלו בשקט עושים. לא מזגזג | 07.08.08 (ל"ת)
2. 400 ק"מ-מצויין לגודל המדינה ,מספיק להוסיף מקום לגנרטור קטן "מובנה " שישמש לנסיעות ארוכות ע"י גנרטור קטן ,החלפת סוללה תהיה דבר נדיר | 07.08.08 (ל"ת)
פרסום ראשון: מכונית חשמלית מתוצרת סין תיבחן בישראל
19 תגובות לכתיבת תגובה