5. ל-2: חשמל מיוצר גם מגז טבעי, ויכול להיות מיוצר גם מכורים גרעיניים ואנרגיה מתחדשת. ובכל מקרה, היעילות של הטורבינות של חברת חשמל היא גדולה הרבה יותר משל מנוע רכב וכך יותר אנרגיה מיוצרת על אותה כמות דלק, ופחות זיהום. וגם הפיקוח על הזיהום ממקור בודד יותר טוב מאשר על מיליוני מכוניות שכל אחת ברמת תחזוקה אחרת. | 23.09.08 (ל"ת)
4. יש לי רעיון משגע. למה שלא יחשבו על מקור חשמל כמו המדחנים שבכביש ובכך יפתרו את הבעייה והדאגה שלא להיתקע בדרך ללא מצבר מלא. כל שצריך הוא להחנות את הרכב ליד מדחן חשמלי ולהטעין את הרכב. לפרטים נוספים אנא פנו לבעל הרעיון. יעקב | 17.09.08 (ל"ת)
3. ל-2: הבדל גדול - יצור מרוכז הרבה יותר יעיל ייצור החשמל במרוכז ע"י חברת החשמל אומנם מזהם (ויש הרבה מקום לשיפור) אך עדיין יעיל עשרות מונים מהמרת האנרגיה בכל מכונית בנפרד. הרבה יותר יעיל, הרבה יותר זול והרבה פחות מזהם. | 17.09.08 (ל"ת)
שברולט חשפה תמונות ראשונות של הוולט החשמלית
5 תגובות לכתיבת תגובה