אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ניצלה שליש מהתקציב, אך דורשת למנוע את הקיצוץ המתוכנן

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
הקווים האדומים שלי
1. אופניים לא במדרכה ולא בכביש. 2. שדה ראייה במעבר חצייה תכנון ואכיפה והסדרת מעברי חציה הגיוניים מבחינת מספר הכיוונים והמסלולים שמעבר החציה חוצה. 3 פיקוח על תקינות רמזורים(סינוור שאינו מאפשר לראות איזה אור פועל) ולחצנים לא מובנים ושבורים) . 4. מניעת אופנועים על מדרכות. 5. פקוח על התאמת התמרורים והשילוט לצרכי השטח. 6. הפרדה למסלולים. 7. חיוב עצירה לפני מעבר חצייה במרחק שחלון משולש צדדי לא ימנע ראייה של הנהג את הולך הרגל. 8.חיוב אפשרות לחצות כביש בבטחה במקום שאין ונדרש כמו מול כביש כניסה לקיבוץ. ליה מינצברג גרייצר
ליה מינצברג גרייצר | 24.09.08
3.
להבדיל, אבל כמו באירגוני השואה העסקנים היחידים שחיים מזה
יש מושג הקרוי "שואהביז" שמקושר לרבבות הפונקציונרים שחיים טוב מאוד מעיסוק בהנצחת\חקירת\הקצבת זכר השואה. רק מה?, הכסף שהם חיים ממנו (כולל טיסות במחלקה ראשונה לישיבות בארה"ב) הוא של הניצולים. וכך גם כאן במקרה של "מלחמה בתאונות" יש ג'ובים יש פונקציונרים ויש הרוגים יום יום.
דיוגנס | 18.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת