10. הקווים האדומים שלי 1. אופניים לא במדרכה ולא בכביש. 2. שדה ראייה במעבר חצייה תכנון ואכיפה והסדרת מעברי חציה הגיוניים מבחינת מספר הכיוונים והמסלולים שמעבר החציה חוצה. 3 פיקוח על תקינות רמזורים(סינוור שאינו מאפשר לראות איזה אור פועל) ולחצנים לא מובנים ושבורים) . 4. מניעת אופנועים על מדרכות. 5. פקוח על התאמת התמרורים והשילוט לצרכי השטח. 6. הפרדה למסלולים. 7. חיוב עצירה לפני מעבר חצייה במרחק שחלון משולש צדדי לא ימנע ראייה של הנהג את הולך הרגל. 8.חיוב אפשרות לחצות כביש בבטחה במקום שאין ונדרש כמו מול כביש כניסה לקיבוץ. ליה מינצברג גרייצר ליה מינצברג גרייצר | 24.09.08 (ל"ת)
9. סיטרמן לך הביתה וסגור את הבסטה כבר למעלה משנה העובדים מקבלים משכורת ולא מגיעים בכלל לעבודה כי אין שום תוכנית עבודה. סיטרמן אתה אשם בכל . לסגור את הרשות זה רק ג'ובים למקורבים . חבל על כל יום ועל כל שקל- בושה | 20.09.08 (ל"ת)
8. שיפטרו את עשרות הרכזים שמופז שתל שם מינויים פוליטיים בכל פינה מאז כניסת מופז יוני | 19.09.08 (ל"ת)
5. לפטר את הנהלת הראשות רשות ממשלתית למילחמה בתאונות דרכים שלא מימשה את עיקר תקציבה צריך לפטר את המנהלים מיידית!!! חדלי אישים!! והם מבקשים תקציבים נוספים למה??? כניראה פוליטקאים קטנים!! ולא מיקצעים. AS-VN | 18.09.08 (ל"ת)
3. להבדיל, אבל כמו באירגוני השואה העסקנים היחידים שחיים מזה יש מושג הקרוי "שואהביז" שמקושר לרבבות הפונקציונרים שחיים טוב מאוד מעיסוק בהנצחת\חקירת\הקצבת זכר השואה. רק מה?, הכסף שהם חיים ממנו (כולל טיסות במחלקה ראשונה לישיבות בארה"ב) הוא של הניצולים. וכך גם כאן במקרה של "מלחמה בתאונות" יש ג'ובים יש פונקציונרים ויש הרוגים יום יום. דיוגנס | 18.09.08 (ל"ת)
2. לסגור את הרשות זה רק ג'ובים למקורבים מלבד פרסומות, ומשכורת שמנות שמקבלים שם, לא נעשה שם שום דבר. תאונות הדרכים ממשיכות. לסגור את הרשות במסגרת הנוכחית. בכסף שיחסך לשפר תשתיות של כבישים. א. בן ארי | 18.09.08 (ל"ת)
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ניצלה שליש מהתקציב, אך דורשת למנוע את הקיצוץ המתוכנן
10 תגובות לכתיבת תגובה