אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סיליקון ואדי: למי יפנו יזמי האינטרנט הישראליים בעיתות משבר

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ג'ו צודק
הבעיה היא לא היעדר יתרון יחסי בממשקים, אלא היעדר התמחות בקרנות עצמן. בישראל, ובמיוחד בתל אביב, יש פריחה אדירה בכל הקשור למדיה ואמנות, וזה משליך גם על היכולות של חברות ישראליות שמתמקדות באינטרנט כמדיום. אם אני הייתי משקיע, הייתי מחפש חברות עם אוריינציה של מדיה, לוא דווקא טכנולוגיה.
מחרה מחזיקסקי | 20.09.08
2.
הקרנות הישראליות לא מבינות
קרנות ישראליות לא משקיעות באינטרנט בגלל שהן לא מבינות אינטרנט. לא בגלל שהיזמים הישראלים לא מבינים בממשקי משתמש ומודלים עסקיים. אבל כרגיל, אחרי כמה אקזיטים מוצלחים אינשאללה הקרנות יחזרו להשקיע באינטרנט בלי הרבה הבנה ויפסידו כסף. בשורה התחתונה, תעשיית הקרנות בארץ נמצאת בנסיגה, רובן מציגות ביצועים בינוניים ופחות מזה ובשנה הקרובה יסגרו עוד כמה (תהליך שכבר החל לפני מספר שנים). קשה למכור חרטא כשאתה נמדד על ביצועים. ויוסי ורדי צוחק כל הדרך אל הבנק (ובצדק)
גו' קאלפרס | 19.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת