אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אייבלאסטר: ממציאים מחדש את הפרסום

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לאובייקטיבי שלא מבין
כנראה שלא קראת מה שכתבו לך אני והמגיב השני. במקום לענות לתהייתך אני אתן לך דוגמא קטנה: מדובר בחברה בת כ- 10 שנים. הכנסותיה הרבעוניות הן למעלה מ- 5 מיליארד דולר, והרווח השנתי - גם כ- 5 מיליארד. ובבכל זאת גוגל (זו החברה) אינה סטארט אפ לא רק מכיוון שהיא נסחרת אלא בעיקר מכיוון שהיא הוקמה לפני יותר מ- 10 שנים. הכתבה היא על סטארטאפים. יש ויכוח לגבי מה זה בדיוק סטארט אפ, אבל בטוח שחברה בת 8 שנים כמו אייבלאסטר אינה אינה עונה על אף הגדרה. כנראה שהיא פשוט מאד מקורבת לכותבים.
אחד שקורא גם את התגובות | 02.10.08
2.
הרכישות בתחום נגמרו
לאחר שכל הענקיות הצטיידו להן בשחקניות משמעותיות בתחום הפרסום המקוון - השופינג נגמר. מי עוד נותר שירצה לקנות את EyeBlaster או את CheckM8 הישראליות? זהו, נגמרה החגיגה. חברות טכנולוגיה בתחום הפרסום שעוד נותר להן סיכוי להירכש הן אלו הפונות אל משתמש הקצה, הבלוגר שרוצה לעשות עוד קצת כסף מהבלוג שלו או בעל האתר הנישתי הקטן (Kontera או דומות לה).
משועשע | 28.09.08
1.
זה סטארט אפ זה?
אייבלאסטר חברה מצויינת שנותנת פייט למתחרים שלה, אבל: א. היא כבר כמעט בת 10. לא ממש סטארט אפ... ב. הסיכוי שהיא תירכש ע"י גוגל או מיקרוסופט קלוש לאחר שאלה רכשו טכנולוגיות לא פחות מוצלחות - דאבלקליק ואטלס, בהתאמה ג. כדאי גם לבדוק כמה מההכנסות של אייבלאסטר מגיעות מ- AvenueA, שהיא בבעלות אקוואנטיב (של מיקרוסופט) ולהסיק את המסקנות בהתאם וחוץ מזה, מיקרוסופט רכשה את אקוונטיב (aQuantive) ולא את "איי קוונטום"
אחד שקורא | 28.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת