15. מאחל לו הצלחה התוכנית תעזור בהחלט לאיכות הסביבה ולמי שאיכפת לו מימנה ולכל מי שלא יודע לפרגן....אתם אנשים קטניםםםםםםם עם מוח של ציפור.... יאיר | 28.11.08 (ל"ת)
11. האמת היא במקום אחר לגמרי - המכונית החשמלית מנצלת אנרגיה בצורה הרבה יותר חסכןנית מאשר מנוע בנזין. מספיק לבחון איזה מרחק עוברת מכונית בנסיעה בניוטרל עד שהמהירות יורדת מ-90 קמ"ש עד 70 קמ"ש כדי להבין שבמהירות שיוט בכלל לא צריך מנוע עם הספק גדול, אלא רק בזמן האצה. וכשנוסעים בירידה אנו נאלצים לשרוף דלק על כלום כי אחרת המנוע רק יבלום את המהירות...בקיצור, המנוע החשמלי הרבה יותר יעיל, יש לו גמישות ורציפות מלאה לכל טווח המהירויות, יש לו מומנט גדול מאד בהאצה מאפס למהירות בינונית - וזו הסבה האמיתית למה שי אגסי הולך על מכונית חשמלית. הוא גילה לעולם את הבלוף של כל חברות הנפט שלא נתנו לפתח מכוניות חשמליות כדי שהאמריקאים ישרפו נפט ללא גבול. אורי , מהנדס | 30.09.08 (ל"ת)
10. מה ההתלהבות בטר פלייס לא ממציאה מכוניות היא רק צריכה לדאוג לתשתית למכוניות חשמליות ועל תהיה תחרות גדולה מאוד דורון | 30.09.08 (ל"ת)
8. שי אגסי ראשית שנה טובה לשי ולכל עם ישראל. אני מלא גאוה משי אגסי. ההצלחות שבעשיה , היוזמה החדשה והמיקוד במטרה. נשאר רק לאחל לו הצלחה רבה בהרמת הפרוייקט החדש. יונה שמעון. יונה שמעון | 01.10.08 (ל"ת)
5. בלה בלהההה בלה בלהההה בלהלההה בבבבללהללללההה בלה בלהההה בלה בלהההה בלהלההה בבבבללהללללההה בלה בלהההה בלה בלהההה בלהלההה בבבבללהללללההה בלה בלהההה בלה בלהההה בלהלההה בבבבללהללללההה בלה בלהההה בלה בלהההה בלהלההה בבבבללהללללההה בלה | 30.09.08 (ל"ת)
4. כסף חסר משמעות כשיש לך הרבה ממנו, אך הוא משמעותי אם אתה עושה בו הבדל לטובת האנושות. ממשלת ישראל צריכה להגדיל את החזרי המס בגין תרומות של מוסדות גדולים, כך רמת התרומות בעידן אליו אנו נכנסים יגדל עוד הרבה יותר. שי אגסי כבר יכול להחתיר את עצמו כאדם שעשה את ההבדל בתפיסת הזיהום הסבבתי. התועלת המרבית תהיה פיתוח מכוניות סולריות ללא צורך בהטענה. הטעינה של הסוללות גורמת עדיין לזיהום סביבתי ממוקד, לא על ידי המכוניות עצמן אלא על ידי תחנות הכוח הפחמיות ואחרות. בקרוב שי יצא במכונית סולארית (2020) השווה לכל משפחה. כמו כן מוצאת בזאת האפשרות להפריט לחלוטין את כל התחבורה הציבורית. כל רכב שיקח טרמפיסטים יוכל לנקות הוצאות בתמורה להוכחת הסעתם בקטע הנסיעה שהוסעו. כך נהפוך כל מכונית למעשה למונית שירות שתוכל לאפשר נסיעה מהירה, בטוחה ויעילה לכלל הציבור. ליאור רוגובסקי | 30.09.08 (ל"ת)
3. למה כל החשמל יגיע רק דרככם? אם אתה כל כך בעד שינוי ממשי בחברה - למה לכפות על הלקוחות להטעין רק במערכות שלכם? למה שלא יוכלו להטעין מהחשמל הביתי? אם אתה חושב שהשינוי הוא טוב - תפתח אותו להמונים - אל תכפה על כולם להטעין רק דרככם. זה כמו שכל המכוניות היו חייבות לתדלק רק בחברה אחת - זה רע, זה מונופול וזה לא חשיבה למען הסביבה. רץ במבוך | 30.09.08 (ל"ת)
2. זה לא סימן אם אינך מפחד זה בדרך כלל סימן לטיפשות. ואתה לא טיפש. בכל מקרה זה לא סימן לצעירות offer | 30.09.08 (ל"ת)
מתי מפסיקים להיות צעירים?
15 תגובות לכתיבת תגובה