14. הרבה יותר חשוב ממה נשיא GM אומר זו העובדה שהוא מכיר היטב את הפרויקט "הקיקיוני" לכאורה וזה אומר שהם {מפחדים, מוטרדים} או לכל הפחות מנסים להבין מה נכון או לא לשוק האמריקאי בפרויקט. יש לזה הרבה יותר משמעות מאשר אם הוא היה מתייחס בביטול גמור או אומר שזו שטות. נהגת תמה | 12.10.08 (ל"ת)
13. לא מספיק שפולקסווגן מזהמים את הכבישים, הם גם מזהמים את כל הטוקבקים. די כבר. הבנו שמשעמם מוות בסוכנות הריקה. לכו לשחק באיזה טטריס או משהו... נמאס מהקישקושים | 07.10.08 (ל"ת)
12. הבעיה עם בטר פלייס הבעיה היא שהם לא יאפשרו שימוש בתקעים רגילים, והמשמעות היא שהשימושיות של הרכב שאגסי רוצה לקדם תהיה פגומה. בעברית - אתם רוצים לנסוע? תשלמו לאגסי. מונופול = אי יעילות ומחירים גבוהים. אורי | 06.10.08 (ל"ת)
11. מה??? האחים עופר (שעומדים מאחורי שי אגסי) מחפשים לעשות כסף על חשבון הסביבה והציבור? לאאאא!!!! | 05.10.08 (ל"ת)
10. תגובה ל 9 אז מה החשיבות של בטר פלייס? אם יהיה בשוק מבחר של מכוניות חשמליות, ואם יתאפשר לטעון אותן איפה שרוצים אז מי צריך את בטר? להיפך, בטר בינתיים רק מפריעה, בגלל תקנים שהיא ממציאה ואשר חוסמים יבוא של מכוניות חשמליות לארץ. היתרון היחידי של בטר: יחסי ציבור והעלאת המודעות לצורך הקיומי של מכונית חשמלית. בעזרת שופרו האדיר של אגסיהנושא נמצא בכותרות ועל זה דווקא יבורך. רונן | 05.10.08 (ל"ת)
9. הוא טועה ומטעה 1. האוטו של betterplace.com מאפשר טעינה עצמית של סוללות ולא מחייב התקשרות עם ספק ספציפי. זה כתוב מפורשות באתר שלהם. 2. אם יום אחד יגלו סוללות שמספיקות ל 209 שנה ונטענות ב 3 מילישניות, אז האוטו הזה יתמוך גם בהם, גה זה כתוב באתר - battary agnostic 3. לא הייתי מצפה מבכיר ב GM לאמר כל דבר אחר, הוא מתפרנס מכלי רכב זוללי דלק 4. אין ספק שהרכב הזה הוא אחד הדברים החשובים ביותר למדינת ישראל, ולו רק מהסיבה שדלק מאובנים שמניע את העולם, מניע גם את המימון לטרור שמואל חסון | 05.10.08 (ל"ת)
7. קשה לשמוע אבל הוא צודק!! בטריות העתיד המפותחות ע"י חברות כגון A123,BYD,ADVANCE BATTERY,TOSHIBA הם לטווחים של 200 ק"מ עד 320 ק"מ , הם טובות למשך 10 שנים בממוצע , ויש להם יכולת הטענה מהירה של 6 עד 10 דקות!! להחליף בטריה כל פעם זה פאסה!!! להטעין זה אין...אין צורך להחליף אם אפשר להטעין בתוך 6 דקות בזמן שאתה שותה קפה , או יותר מכך בזמן קניות בסופר תתחבר לעמדת הטענה , כך שמי שקונה מעל 200 ש"ח לדוגמא יקבל הטענה חינם(להטעין זה ממש זול - 10 ש"ח בערך)....אבל המדינה פוחדת מירידה מגביית מיסים על הדלק..... אני חושש שהם רוצים בילעדיות לבטר...לדעתי לא יעמוד בשום מבחן של בית משפט... אז אני מציע לשי וחבריו להיתעדכן בטכנולוגיות שכבר זמינות לבטריות חדשניות.... החלפה לא תתקבל....הטענה מהירה או בשקע רגיל במשך 5-6 שעות בבית או במשרד יהייה גם יהייה...... אז הוא יודע על מה הוא מדבר!!! מבין ברכבים חשמליים | 04.10.08 (ל"ת)
6. עוד פרויקט מבית ישראבלוף. מה זה משנה לכדור הארץ אם את הזיהום מייצרים בתחנת כח או ברכב עצמו?? אגסי בסך הכל מנסה לעשות קופה יפה בחסותו של פרס - הגאון הטכני, שבוודאי גוזר כמה אחוזים מהסיוע לבטר-םלייס. החוזה | 04.10.08 (ל"ת)
5. ומה עם זיהום סביבתי כתוצאה משימוש מוגבר בסוללות? זה אסון!. חייבים לחשוב על פתרון אחר אסף | 03.10.08 (ל"ת)
4. משהו הכין סקר שווקים או תחליף להצגת כדאיות כלכלית? אנחנו עדיין ממשיכים להתנהל כמו רפובליקת בננות. כמו שהיה מקובל בראשית ימי המדינה מחלקים מתנות חינם למקורבים. איך מתחילים פרויקט בסדר גודל כזה שהוגדר כפרוייקט לאומי ללא מכרז, ללא הצגת סקר תיכון הנדסי, כלכלי? מבחינת סדר גודל אנחנו מכניסים לשוק גוף בסדר גודל של חברת חשמל, נמלים, חברה לייבוא דלק/גז, חוצה ישראל ללא סיכום דמי תשלום הזכיון מראש, אבטחת תשלומי הלקוחות ועוד. חלם. שלום | 03.10.08 (ל"ת)
2. חכם הלוץ הזה כנראה שצריך להיות אמריקאי שחי אלפי קילומטרים מכאן כדי להבין שאגסי עומד לתת לאחים עופר לחדור לנו בכוח לארנק ולגבות כסף על חשמל שיכולנו לקחת מהתקע. מפוכח | 03.10.08 (ל"ת)
בכיר בג'נרל מוטורס: לא אוהב את בטר פלייס של אגסי
14 תגובות לכתיבת תגובה