2. 1, אתה תופס שהספק הטעינה בסיפור שלך הוא בסדר גודל של מגה-ווט? וכמובן דורש סוללה סופר-סופר יעילה שלא קיימת וגם לא תהייה בימי חייך. אחרת החום ימיס לך את האוטו. די לבלופים | 11.10.08 (ל"ת)
1. נגמר הסיפור של אגסי הרעיון של אגסי נשחק עד עפר ... רנו רוכבת על סוס מת .. רנו מוציאה רכב חשמלי לשוק עד שנת 2011 ... אבל בינתיים מיצובישי מציעה רכב חשמלי עם טווח גדול וטעינה מהירה של 10 דקות, במהלך 2009 ו- 2010 יגיעו עשרות רכבים חשמליים עם טווח נסיעה של 300 קמ' בין הטעינות וטעינה מהירה של 10 דקות ... כל הסיפור של אגסי היה להחליף סוללות בתחנות שיוצבו בדרך ... אז אין צורך בזה .... היה ... נגמר ... יורם מראשון | 10.10.08 (ל"ת)
רנו וניסאן פותחות למכרז את שוק נקודות הטעינה החשמליות באירופה
2 תגובות לכתיבת תגובה