5. ישראבלוף... הכל ההיה בסדר,לא לדאוג,רמת החיים לא תרד ,המוח היהודי ימצא לנו פטנטים, ואולי לא.......יש פה הרבה נאחס", מדינה חרא.... איציק | 25.10.08 (ל"ת)
4. פתרון ע"י הממשלה הדרך היחידה שניתן יהיה להציל את השוק הזה יהיה ביטול המיסים על הרכבים. 2009 זה יקרה. יווצר לובי חזק למדי מול הממשלה לבטל את מיסי הרכב. השוק יתאזן - המחירים יהיו שקולים לאירופה - יותר רכבים חדשים על הכביש - הורדה משמעותית של שוק המשומשות - יותר מכוניות בטוחות ובריאות - פחות גנבות - והמרצה של שוק הרכב. האלטרנטיבה השנייה - קריסה.נפגש במרץ 2009 במרצדס או בעגלה וסוס. | 18.10.08 (ל"ת)
3. עולמך הצר או ....אתה חולמת - הגשש היו אומרים " ממוחה עליאק" "המגזר הפרטי יאט את הרגלי הקנייה רק כשהשכר יתחיל להישחק" מה הקשר לשכר??? לקחת פרמטר אחד ולפיו קבעת שההרגלים לא ישתנו - נווווו תהיה רציני.. האם אלה ששכרם לא יפגע קרנות ההשתלמות והפנסיה שלהם לא ישפיעו על הרגלי הרכישה של המכוניות? אלה שהשקיעו בבורסה ותכננו לקנות ואל נשאר להם עם מה הרגלי הקניה שלהם לא ישתנו? האם ירידת המחירים של כל ענף המכוניות בארה"ב ובאירופה וכמובן כל שוק הרכב יצרנים וכולי לא ישפיע???? כמו כל דבר רע שנוצר ממיתון הכל ירד גם המכוניות יושפעו ולא רק הרכישות באמצעות ליסינג!!! זו לא נבואה זו פשוט המציאות!!! " לא מומחה" | 17.10.08 (ל"ת)
2. 1300 שעתם היפה של מכונית 1300,אולי זה הזמן שכל הליסינג יעבור למכוניות קטנות ממילא רק נוסע אחד ברכב 90 אחוז מהזמ,רווח נקי לזיהום הוויר, bjuo | 16.10.08 (ל"ת)
"רכישות הרכב הפרטיות עוד לא מושפעות מהמשבר"
5 תגובות לכתיבת תגובה