אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רבוע כחול תשקיע 30 מיליון שקל בתת רשת חדשה

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מה כבר יכול להיות יותר זול
אין ספק שהיצרנים לא יתנו לרשת סחורה חינם כך שמחרי המוצרים יהיו קרוב לוודאי זהים למה שהיה עד היום. לכל הספקים ולכל היצרנים יש מחירון אחד שמאפשר להם להרויח. ולא ניראה שמי מהם מתכנן להגרר לרעיון של מחירה במחיר נמוך מהמחירון כי אז אין לא יותר זכות קיום. גם ברשת סופרסל מותג הבית מיוצר על ידי יצרנים מקומיים ונמכר במחיר הריווחי היחיד שהם יכולים לשרוד עימו כיצרניםפ למרות כמויות המסופקות. המחיר של אותו מוצר שלא ממותג סופרסל התיקר במקצת כדי ליצור הבדל מחיר בין השניים כביכול לטובת מותג הבית. רק מוצרים שמיוצרים אצל יצרנים קטנים יכולים להימכר "במחיר נמוך " מאלו המיוצרים על ידי החברות הגדולות. (תנובה, אוסם, קוקה קולה, שטראוס, עלית וכו')
א | 25.10.08
1.
חבל מאוד - ללא המעדניה אין ייחודיות בין מגה לסניפים אחרים.
אני קונה אך ורק במגה במתחם נשר מיום פתיחת הסניף. יחד עם זאת נסיתי לקנות גם בסניפים אחרים באיזור ותמיד הרגשתי שסניף מגה הינו המקום בעל חווית הקניה המושלמת עבורי ולכן בכל שבוע קניתי רק במגה. אולם לאכזבתי הרבה בשבוע האחרון סגרו את המעדניה שהיתה גולת הכותרת של הסניף שייחדה את הסניף מרשתות אחרות. הזעם של קונים רבים שדיברתי איתם היה גדול ולכן החלטנו לחפש אלטרנטיבה בסניף אחר בו נוכל לרכוש את כל המוצרים שלהם אנו רגילים כגון: 200 גרם גינה צהובה בגוש אחד, 100 גרם נקניק על פי בחירה, סלטים שונים וגבינות רכות על פי משקל רצוי. יש לציין שקוני מגה לא בהכרח חשוב להם המחיר ושרק יהיה זול. חשובה גם חווית הקניה. מקווה לשינוי המצב בהקדם. תודה עמיר
עמיר | 25.10.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת