אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: רבוע כחול עשויה למחוק את תת הרשת מגה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
רושם ראשוני רע....ו1000 שמות לא יעזרו....כולכם רוצים "לעשוק "כמה שיותר-וייסמן-דנקר,נמאסתם!!!!
דודי וייסמן היקר....כל שינויי שם רק ירחיק את הלקוחות יותר וזאת כי אתה בטוח שבלוף זול כמו שינויי שם יחזיר תלקוחות של שנת 2000אז זהו שלא!!!! לא צריך לשלם אלפי שקלים על פרסום לחברות מטופשות(ראה רמי לוי) פשוט להוזיל תמחירים בכמה אחוזים בודדים. גם אז תרוויח אולי טיפה פחות. אבל תיתפס יותר זול בעיני הלקוחות שישארו נאמנים לך.... תמיד. אז שלא יעבדו עליך דודי.......................................
"האנונימי מהרשת" | 27.10.08
3.
למה בארץ לא מתמידים?
אתם לא רואים בחו"ל את וול-מארט מחליפים מיתוג כל שני וחמישי. יש להם רשת שמבטיחה מחירים זולים כל השנה והם מקיימים את ההבטחה. בארץ? מגלים שההכנסות יורדות, עושים סקרים, "מופתעים" לגלות שמה שמושך את הקהל זה מחירים נמוכים, מכריזים על רשת חדשה עם מחירים זולים, לאחר תקופה מעלים אט אט את המחירים, ההכנסות יורדות, מנסים לגלות מה לא עבד, עורכים סקרים, מגלים שהצרכן מעדיף מחיר נמוך, מחליטים להקים רשת חדשה... והכל חוזר חלילה. פעם אחת ולתמיד: תקימו רשת זולה ותתמידו עם המחירים הזולים! תנו מחיר טוב ושירות טוב. זהו. נורא פשוט.
וול-אי | 27.10.08
1.
שיווק ופרסום שקרי
איך אתם יכולים לעבוד עלינו האנשים הקטנים שקונים כל יום ויום ברשת מגה, סליחה קנינו כבר לא קונים. בכל הרשת ישנם פוסטרים ענקיים המחיר הכי נמוך, שקר, הכל יקר ויקר מאוד. זה לא פייר, ואני חושבת שזה חוצפה אנשים לא לקנות ברשת זאת, גם שיחליפו את השם, עובדים עליי ועליכם
מודאגת | 27.10.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת