אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השותפים נפרדים: מי יישאר עם שם העסק

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
למה למכור - עדיך לשמור
אז ככה ... העיצה הראשונה שניתנה היא לא רעה בכלל.... אבל ממש חבל לממש אותה אם אפשר גם אחרת. תחשבו על זה שאם הכל פעל כשורה והעסק נוהל והצליח כשהייתם יחד אין כל סיבה שהוא לא יצליח כתהיו כל אחד לחוד ואם יש אז אולי תישקלו להישאר יחד בכל זאת. הרעיון הוא לאפשר שימוש מקביל לשני בעלי המותג. כל אחד מהשותפים התותח בפני עצמו ימשיך להשתמש בשם המותג ככה המותג יתפוש מעמד של מותג בעל שני סניפים. אם החברים יואילו בטובים לתאם עמדות רלווונטיות למותג מדי פעם אזי הם רק ירוויחו ולא ירחק הזמן ומישהו יבוא וייבקש זיכיון לשימוש בשם בעיר אחרת וכדומה. אז לפני שמחלקים את התינוק. תיבדקו האם ניתן לשכפל אותו. וככה יצא שממחלוקת שסופה פגיעה במותג אתם מוכלו להכפיל אותו... בהצלחה, דורון תמיר (BA,LLB) מנכ"ל תמיר יועצים
דורון תמיר | 11.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת